ZALANDO
Onko kellään kokemuksia? tilasin Zalandolta kengät, tuli ihan ajallaan jne. mutta ne olikin liian pienet. Nyt koitan tehdä palautusta, että saisin joskus rahani takaisin, mutta syötettyäni tilinumeroni oikein ja sen jälkeen BIC- koodin herjaa kenttä, että ''liian monta erikoismerkkiä''???? Olen vaikka, kuinka monta kertaan tarkistanut nuo molemmat kentät ja bic- koodin pankin sivuilta.. Onko jollain kokemuksia tästä samasta ja mitä tässä pitäisi tehdä, että saisin rahani takaisin, kokemuksesta tiedän, että rahojen takaisin saaminen kestää muutenkin ikuisuuksia.
Kommentit (14)
Mulla. Tilasin mekon sieltä ja olikin ihan erilainen kuin oli tilannut, eikä myöskään mahtunut päälleni :( Yritin tehdä palautusilmoitusta nettisivulla ja ei onnistunut, oli sama ongelma kuin sinulla, höh. Enpä enää tilaa mitään kyseisestä kaupasta.
Olen tilannut useamman kerran ja jopa pari kertaa palauttanut ostokseni eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa! Koeta vaikka ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, eiköhän asia sillä hoidu
Mullakin sujunut ihan hyvin..useasti palauttanut jotain väärän kokoista. Kerran soitin asiakaspalveluun..ja sen kautta hoitui asia..en muista mikä ongelma silloin oli, mutta se kyllä selvisi.
Kannattaa tilata laskulla aina kun voi, Zalandolla ei tule laskutuslisää. Ei tarvi odotella rahoja takaisin jos palauttaa, kun ei vielä ole maksanutkaan.
Soitin tänään asiakaspalveluun samasta asiasta. Heillä on kuulemma ongelmia ja korjaavat parhaillaan asiaa. Sain sähköpostitse palautuskaavakkeen. Mullakin aina ennen onnistunut palautus hyvin. Kannattaa siis soittaa sinne asiakaspalveluun.
Täytyypi laittaa asiakaspalveluun viestiä, ajattelin vain kysäistä täältä nopeampaa vastausta:) Olen siis itsekkin palauttanut kerran ilman ongelmia, mutta toivottavasti tämä selviäisi..
Ap
Mulla on myöskin toiminut aina loistavasti niin palautukset kuin tilauksetkin (tulee nopeammin kuin esim.ellokselta) ja ilman toimituskuluja.
Aion jatkossakin tilata sieltä.
Kuka tilaa zalandosta.. Kamalaa mummotavaraa
Zalandosta mummotavaraa? Just joo.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:33"]
Kuka tilaa zalandosta.. Kamalaa mummotavaraa
[/quote]
Heh :D Aika harvassa nettikaupassa (tai ylipäätään missään kaupassa) on yhtä laaja valikoima tuotteita ja merkkejä kuin Zalandolla. Ja esim. Vila, Smash, Only ja Vero Moda, Jack & Joneshan on ihan tunnettuja mummobrändejä :D
Olen tilannut ja useimmiten myös palauttanut - kuvat nettisivuilla eivät mielestäni vastaa todellisuutta. Tuosta syystä en tilaa enää, mutta palautuksen kanssa ei koskaan ollut mitään ongelmia.
mullapa on sama ongelma !!!! yritin tänään tehdä palautusta netissä, mutta herjaa bic koodia vaikka se on oikein! :P eivät sitte ole mitään tehny asialle VIELÄKÄÄN!pistin asiakaspalautetta ......
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:53"]
Olen tilannut ja useimmiten myös palauttanut - kuvat nettisivuilla eivät mielestäni vastaa todellisuutta. Tuosta syystä en tilaa enää, mutta palautuksen kanssa ei koskaan ollut mitään ongelmia.
[/quote]
Minä olen ihan toista mieltä, tilasin useita vuosia halpisliikkeistä kuten Lindex, KappAhl ja H&M, mutta kun kokeilin Zalandoa, en vaihda enää muuhun nettiliikkeeseen. Vaikka ne mainokset ovatkin syvältä... Zalandolla vaatteet näytetään mallin päällä, mallin mitat on ilmoitettu ja kuvia on joka suunnasta, läpinäkyvyys mainitaan yms. Jossain henkkamaukassa on vain pari kuvaa vaatteesta ilman että se on kantajan päällä. Muissa nettiliikkeissä sain palauttaa aina vaatteita vaikka kuinka, mutta Zalandolta olen palauttanut ehkä yhden tai kaksi tuotetta (ostanut olen sieltä siis kymmeniä vaatteita).
hei, soitin samaisesta bic-koodi ongelmasta zalandon asiakaspalveluun ja sen herjan pystyy ohittamaan kun lisää bic-koodin perään kolme isoa X-kirjainta. heillä on joku ongelma siellä tällä hetkellä mutta noin sen pystyy kiertämään.