Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia VERSO:sta?

Vierailija
03.09.2014 |

Onko kenelläkään kokemuksia VERSO-systeemistä? Kaipaisin sekä vanhempien että opettajien kokemuksia. Miksipä ei myöskin oppilaiden, jos tätä mallia käyttäneitä täältä löytyy. Koulumme on ottamassa mallin käyttöön, mutta itse en oikein usko sen toimivuuteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella täysin yhdentekevä menetelmä, koska kukaan ei kerro mielipidettään? Tuntuu kuitenkin olevan käytössä melkein jika koulussa.

Vierailija
2/4 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaanko tässä siitä sovitteluhommasta? ei mitään intoa sanon minä, kertaakaan en ole siihen penkkiin joutunut muuten kuin siis sovittelijana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 19:25"]puhutaanko tässä siitä sovitteluhommasta? ei mitään intoa sanon minä, kertaakaan en ole siihen penkkiin joutunut muuten kuin siis sovittelijana:)
[/quote]No sittenhän sulla luulisi varsinkin olevan mielipde siitä, toimiiko homma vai ei.

Vierailija
4/4 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin juuri sanoneeni ettei siinä hommassa ollut mitään intoa? oppilaan silmin hyvin näki ettei se mihinkään vaikuttanut, paremmin olisi mennyt perille ihan opettajan sanomana. toinen ongelma oli se, että oppilaat (ala-aste ikäiset siis, sovittelijan kuului olla vanhempi tottakai kun ne soviteltavat) tekivät siitä versosta jonkinlaisen vitsin, kikateltiin välitunnilla ja vähän härnättiin toista -> opettaja pistää versoon jossa sitten ne "tappelijat" hihitteli ihan sulassa sovussa.. -3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi