Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle puolivuotiaan vauvan äideille kysymys

Vierailija
03.09.2014 |

Kuinka usein harrastat seksiä ja kuinka usein teet itse aloitteen? Oletko tyytyväinen seksielämäänne?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kolmen kk aikana tullut pari kertaa harrastettua. Molemmat aloitteet tulivat mieheltä (tai se lopullinen ehdotus), minä kyllä pidän enemmän yllä flirttiä ja koskettelua noin muutoin arjessa, että halut voisi ylipäätään nousta. Olen tyytyväinen ja en ole. Tavallaan haluaisin useammin, mutta toisaalta taas väsymyksen takia ei ole aina jaksanut.

Vierailija
2/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään neljä kertaa viikossa. En ole tyytyväinen. Haluaisin useammin, mutta ei vaan meinaa aika riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:54"]Vähintään neljä kertaa viikossa. En ole tyytyväinen. Haluaisin useammin, mutta ei vaan meinaa aika riittää.
[/quote] kumpi tekee aloitteet? Ap

Vierailija
4/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka vauvani täytti juuri 6kk. Meillä oli juuri 2kk tauko seksin saralla. Minua ei huvita yhtään. Synnytyksen jälkeen ensimmäiset 3kk vielä teki mieli ja seksiä olikin, mutta sitten kuivui mieli. Ehkä synnytyksen jälkeisellä masennuksella on osansa asiassa. 

Vierailija
5/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, vauva 3 kk. Aika vastavuoroisesti on aloitteet. Raskausaikana seksihalut olivat kadoksissa, nyt ne ovat taas normalisoituneet. Mielelläni harrastaisin useammankin kerran päivässä muttei vauvan takia ehdi.

Vierailija
6/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymys: päätätkö sinä, koska seksiä harrastetaan? Ap

Vierailija
7/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen! Vauva on 3kk ja miehelleni tehty vasektomia todella vapautti seksielämän - ei pelkoa raskaudesta, ei tarvitse huolehtia ehkäisystä, ei enää ikinä hirveitä hormoneja! Meillä on seksiä yleensä päivittäin, meille seksi ja läheisyys on yksi arjen voimavara. (haluja riittää ilman hormoneja!)

Vierailija
8/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 4 kk ja seksiä harrastettu kolmesti. Mulla ei pikkuvauva-aikana ole juurikaan haluja, ja synnytyksen jälkeinen hormonihikoilu ja runsas maidontuotanto tappavat ne vähätkin... Nuo kerrat ovat kyllä olleet ihania, eli kivaa on kunhan vauhtiin päästään! Mies tekee aloitteen, minä päätän harrastetaanko. Näin tällä hetkellä, kyllä tämä melko pian taas normalisoituu :)

Vierailija
9/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on vähän isompia, kuopus 2-vuotias ja siitä muutama vanhempi lapsi mutta me harrastettiin seksiä muutama viikko synnytyksestä. Esikoisen aikana odotettiin että vuoto loppui ja kävin jälkitarkastuksessa.

Meillä mies tekee useammin aloituksia, itse olen vasta reipastunut. Melko ankea tuo että kumpi päättää milloin harrastetaan seksiä. Eiköhän joka suhteessa tule torjuntaa kun toista ei huvita -pitäisikö sitten sen päättää sen joka tahtoo? Eikö se ole raiskaus?

Seksiin ei ole kiirettä. Jos imettää niin halut voi olla hukassa. Kroppa voi tuntua vieraalta kun siitä on pullahtanut juuri vauva. Elämä ei ole suoritus, akti voi olla.

Haluja voi herätellä parantamalla arkea ja lisäämällä hellyyttä. Suosittelen liikuntaa ja aikaa itselleen ja sitten taas kahdenkeskesiä hetkiä miehen kanssa. Romantiikkaa?

Viimeistään kun imetys alkaa loppumaan niin elämä alkaa hormoonien kannalta helpottua.

Vierailija
10/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta vituttaa olla se halukkaampi osapuoli. ..nainen siis. Kerään tässä dataa, jolla vaatia mieheltä seksiä useammin.

Vierailija
11/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 2kk... synnytyksen jälkeen ollut 2 yritystä jotka pieleen... aloite molemmilta noihin kertoihin... ei olla yrittämässä vähään aikaan uudestaan...

Vierailija
12/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 4kk, seksiä ollut noin viisi kertaa. Miehellä loppui himot jo raskausaikana. Mä olen turhautunut ja puran sen kaiken harjoittelemalla maratooniin.

Vierailija
14/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kohta 2kk. Seksiä on kerran tai kaksi viikossa. Mies tekee aloitteet pääosin. Olen ihan tyytyväinen, vaikka omat halut vielä hukassa.

Vierailija
15/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 5kk. Seksiä n. joka toinen pvä. Aloitteet puolin ja toisin, mies ehkä kuitenkin useammin. Tyytväinen olen juu, välillä tekis useamminkin mieli mutten yksinkertasesti aina jaksa kun uni tulee samantien kun pää osuu tyynyyn.

Vierailija
16/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi2,5 v, seksiä synnytyksen jälkeen neljä kertaa, viimeksi vuosi sitten. Revi siitä. Minulla synnytyksen jälkeinen masis ensimmäiset 6 kk, ilm mies ei ole toipunut siitä vielä. ( olin hirviö)