Inhoan hitaita ihmisiä
En jaksa seurata keskustelua, jos toinen puhuu hi-taas-ti... Enkä tajua hidastelijoita liikenteessä, missään jonossa enkä kaupoissa. Miten hitaat ja tyhmät ihmiset voivat olla missään töissä, saavatko mitään aikaan? Hitaus antaa kuvan yksinkertaisestaihmisestä.
Kommentit (38)
Mua ärsyttää hitaat ihmset myös, tiedän hyvin kuinka se ärsytää joskus kassajonossa mutta vi**uillessani alan hidastella itsekin jos huomaan että takanani jonossa on joku ärsyyntyjä joka ei osaa pitää ärsyyntymistään omana tietonaan vaan tuhahtelee, huokailee ja mutisee siellä koko ajan.
Jaa-a. Minä olen hyvin nopeatempoinen ihminen yleensä. Ajatus kulkee nopeasti, nopeat refleksit, teen kaiken nopeasti, olen varsinkin itseni kanssa kärsimätön... mutta pakko sanoa, että mikään ei ärsytä minua niin paljon kuin typerät hoputtajat. Ihmiset, joilla on käsittämätön kiire ihan typerien asioiden kanssa. Huokailevat dramaattisesti jos joku kassajonossa laskee kolikoita liian hitaasti, tai saavat raivarin jos joku liian hidas on heidän mielestään jalkakäytävän "tukkeena". Ohittelevat liikenteessä, mikä nopeuttaa heidän matkaansa ehkä minuutin. Kenenkään päivän sujuvuus ei ole tällaisista asioista kiinni.
Jos nopeudesta tykkää, kannattaa hoputtaa vain itseään. Ei muita.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:10"]
Mikä on ÄO:si ap? Minun, hitaan ja harkitsevan, ÄO on 150.
Tuolla kassajonoissa, minulle on aivan saman tekevää mitä minusta ajattelet.
[/quote]
Millähän lie keskihajonnalla! Itse edustan myös huippukärkeä ja olen äärimmäisen kärsimätön. Jos tunnet paljonkin erityisen älykkäitä niin tiedät, ettei äo kerro kärsimättömyydestä/harkitsevuudesta mitään :)
Myös minulle on samantekevää mitä minusta ajatellaan. Yritetään nyt kuitenkin tulla toimeen.
-ei ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:14"]
Yksinkertainenihminen, hidaskassa,... Onko ap ja vastaaja nro 2 sama henkilö?
[/quote]
Niin, vastatkaa nyt, onko sama henkilö..?
Sama mieltä ap:n kanssa. En jaksa hitaita ihmisiä. En pidä odottelusta missään, en jaksa kuunnella hitaasti etenevää keskustelua enkä pidä siitä että joku tekee työnsä hitaasti. Asiat voi tehdä ripeästi ja silti huolellisesti jos on riittävän hyvä asiassaan.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:32"]
Koittaa päivä, kun olet vanha ja HIDAS.
[/quote]
Vähän eri asia. Minäkin tunnen hitaita ihmisiä, joilla yhden lauseen sanominen kestää minuutin. Sellaista on todella raivostuttava kuunnella etenkin puhelimessa, kun ei tiedä jatkuuko lause vai kuoliko keskustelukumppani kesken puhelun.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:56"]
Sama mieltä ap:n kanssa. En jaksa hitaita ihmisiä. En pidä odottelusta missään, en jaksa kuunnella hitaasti etenevää keskustelua enkä pidä siitä että joku tekee työnsä hitaasti. Asiat voi tehdä ripeästi ja silti huolellisesti jos on riittävän hyvä asiassaan.
[/quote]
mitä jos ei ole riittävän hyvä? kukaan ei ole seppä syntyessään
Kun olisit työpaikalla, missä et ehdi pitää lakisääteisiä kahvitaukoja ja pausseja ja painat tukka putkella koko päivän, niin nauttisit varmaan hitaammasta temmosta! Niin, paitsi jos sinulla on Adhd tai muu vastaava diagnoosi.
Yleensä ihmisissä ärsyttää ne piirteet, mitä itsekin omaa :) Jos ne ihmiset pitää sua vähän hitaammanpuoleisena ja siks puhuu hitaammin sulle? En oo ite huomannu tommosta.
Itse olen n.s. hidas ja inhoan nopeita ihmisiä. Kauhea hosuhosuhätähätä päällä koko ajan. Kyllä ne asiat tulevat tehtyä rauhallisemminkin ja vähemmällä kohelluksella.
Mutta erilaisuutta täytyy sietää, ja koska siedän hosujia, oletan heidänkin sietävän minun harkitsevuuttani.
Mulla ei ole ADHD:ya ja todella ottaa partion hitaat.
Mä en siedä nopeita ihmisiä. Ovat useimmiten kärsimättömiä hätäilijöitä myös, aivan kuin olisivat paniikissa koko ajan. Karsean näköistä. Tykkään rauhallisuudesta.
Puhun joskus suht hitaasti siksi, että ajattelen samaan aikaan niin monia eri asioita ja vaihtoehtoja, sekä samaa asiaa monelta eri kantilta. Ajatuskulut haarautuvat ja risteytyvät ja yritän ilmaista itseäni ihmiselle, joka ei tällaisesta tiedä mitään. Toisin sanoen: puhuessasi sinun päässä on noin pari ajatusta. Minun päässäni on sata ajatusta ja asiaa, joiden esiin tuloa yritän hillitä.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:15"]Mä kans :/ mä en tiiä mitään niin raivostuttavaa kun hitaat ihmiset arghhhh!!!!
[/quote]
just näin yhtä hidasta kaveria ja aina ku se rupes jotai lausetta sanoo nii kerkesin välis miettii millaset taulut sillä on seinäl ja matot lattialla...loppujen lopuksi oli tylsät 2 tuntia. Huomasin et niiden tietsikan johdos oli harmaata teippiä ja mun kahvikupissa sisäpuolella pieni harmaa viiru lusikasta kai?
Tietokoneen näppiksissä roskia ja verhossa vekki.
en todellakaa ikinä kiinnitä tollasii asioihin huomiota. En oo niinkää kiinnostunu sisustuksesta tai kenenkää tavaroista, mut nyt keskittyminen herpaantu koko ajan ku se vitun viiden sanan lause saatto kestää 3 minuuttia...
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:14"]
Yksinkertainenihminen, hidaskassa,... Onko ap ja vastaaja nro 2 sama henkilö?
[/quote]
Hei, joko tähän vastattiin..?
Mikä on ÄO:si ap? Minun, hitaan ja harkitsevan, ÄO on 150.
Tuolla kassajonoissa, minulle on aivan saman tekevää mitä minusta ajattelet.