Onko ihan tonttua ottaa Dubain matkalle valkoinen
sateenvarjo auringonsuojaksi?
Toki voiteet myös. Palan tosi herkästi ja siellä nytkin 45C!
Kommentit (10)
ok..kerro heti missä kannattaa käydä, ei hotellilla kökitä
Hotellihuonen 91.krs!!
Luksusmatka, varattu jahti meille yhdeksi päiväksi. Ihan nolottaa. Munulla menee vähän hukkaan,koska en arvosta tuollaista.
91 kerros? Ai kauheeta, en uskaltais noin ylös mennä, missä hotellissa asutte? Dubai kyllä muuten kiinnostais.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:59"]Ei ole. Asun täällä ja varjoja näkee aika paljonkin kaikkialla. Ps. Tänään on viileä päivä, söin lounaan ulkona, tosin varjossa.
[/quote]
Miten oot päässy asumaan sinne? Mitä teet työkses? :)
Hei kakkonen, kerrotko tällaiselle juntti-einarille, miten Dubaista saisi eniten irti, jos matkustaa koko perheen kanssa? Onko siellä hop on hop off tyylisiä ajeluita? Jollain lailla vähän pelottaa koko kaupunki, mutta tuo Burj Dubai kuuluu mun nähtävyyksiin, joka on nähtävä. Ja tietysti koko käsittämättömän ihmeellinen ja pröystäilevä kaupunki : )
Mä olen aina haaveillut Dubain matkasta. Kuinka paljon teitä lähtee sinne ja mitä maksaa? Kehtaatko linkittää hotellia?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:59"]
Ei ole. Asun täällä ja varjoja näkee aika paljonkin kaikkialla. Ps. Tänään on viileä päivä, söin lounaan ulkona, tosin varjossa.
[/quote]
Nyt 39°, lounasaikaan pari tuntia sitten 42°. Aika viileä päivä, joo..
http://www.accuweather.com/fi/ae/dubai/323091/current-weather/323091
Kakkonen vastailee...
Olen töissä IT-alalla, minulla on harvinainen skillsetti alueella.
Lapsiperheille en osaa vastata koska perhettä minulla ei ole, mutta Dubai on upea kohde joka yhdistää rantaelämän parhailla paikoilla, upeat ravintolat ja klubit, maailmanluokan shoppailumahdollisuudet ja ties mitä muuta. Vesipuistot, esim Atlantis, kannattaa käydä katsomassa, Abu Dhabissakin kannattaa käydä (Moskeija, formukarata, Ferrari roller coaster, Yas Waterworld). Dubaista löytynee myös hop on hop off - busseja, mutta taksilla suosittelisin itse liikkumaan noin muuten. Itse kävin Burj Khalifassa vasta hetki sitten, perus turistikohde. Vieressä maailman isoin ostari Dubai Mall ja upea Souk.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:59"]
Ei ole. Asun täällä ja varjoja näkee aika paljonkin kaikkialla. Ps. Tänään on viileä päivä, söin lounaan ulkona, tosin varjossa.
[/quote]
Nyt 39°, lounasaikaan pari tuntia sitten 42°. Aika viileä päivä, joo..
http://www.accuweather.com/fi/ae/dubai/323091/current-weather/323091
[/quote]
Kaikki on suhteellista, mutta alkaa syksyn saapumisen alkaa huomata. Parhaat kelit nurkan takana.
-2