Miks kukaan ei huomaa että meidän vauvalla on burberryä ja gantia?
Kommentit (50)
Ovat varmaan vain kohteliaita, vain idiootti ostaa niin kalliita vaatteita (jotka eivät ole laadultaan sen kummempia) noin 1-2 kk käyttöä varten.
Mistä ne pitäisi tunnistaa ja miksi?
Ihan siksi, että tuntevat myötähäpeää...
Kyllä huomaavat ja kihisevät kateudesta, mutta luuletko että ottaisivat puheeksi? Kun oma vaavi on puettu joihinkin nuhjuisiin serkun kummin kaiman vanhoihin vaatteisin.
Nehän alkaa olla merkkinä jo noloja. Yhtä kauheaa kuin Guessin pissislaukut keski-ikäisillä:)
En kiinnitä huomiota mitä muiden lapsella on päällä.
Ai jaa... Minkälaisia oireita noista tulee? Voiko niistä parantua?
Kyllä mä ainakin huomaan mutta miten se pitäisi esittää. "Sun vauvallas on kalsarit ganttia" - Niin on.
?
Vihaan lapsia niin paljon, että ei todellakaan kiinnosta mitä niillä on päällä.
Paskasta ei saa konvehtia, vaikka laitat siihen kauniit kääreet.
-velamies-
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:14"]
Trololollolollooolooloo.
[/quote]
Trolli on viesti, jolla kalastellaan tuohtuneita kommenttia, kun taas ap yritti olla vain hauska. Viestin loppuun oisi vaan pitänyt piirtää hirveesti hymiöitä, koska muuten ei mene jakoon. Ihanan totisia kommentteja taas sivu täynnä.
Ei ne merkit erotu kuolan ja ruuanjämien alta...
No miten itse pukeudut?
Meidän naapuri pukee 2 v lapsensa noin ja itse käyttää jotain rääsyjä. Huvittaa.
Miksi ketään kiinnostaisi mitä naapurin lapsella on päällä, kunhan ei tule kylmä?
Ei kettään kiinnosta... Olkoon vaikka äitiyspakkauksesta... Kuhan on vaatetta lapsella
Bloggatit ja muut merkkivaatteista kiinnostuneet ei kuulu sun tuttavapiiriin?
Meidän vauvalla oli Diorin body. Yhdelle työkaverille sanoin, että kurkkaapa pesulappua. Kukaan muu mun tutuista ei olisi edes tiennyt mikä Dior on.
Koska se on noloa, normcore on nyt in.
Siksi kun Cirafilla on kivemmat ja värikkäämmät vaatteet!