Mistä löydän neulemekon?
Tarvitsen arkikäyttöön, lähinnä töihin, siistin neulemekon, joka kestää vuosia. Se voisi olla yksivärinen (mulla yleensä musta...) tai esim. raidallinen, yksinkertainen malliltaan joka tapauksessa, väriä ja vaihtelua tuon sitten huiveilla, sukkahousuilla, kaula- ja korvakoruilla, silmälaseilla jne. Ja nimenomaan neulemekko, ei siis trikoota tms. vaan sellainen talvella käytettävä lämmin neulemekko. Lämpimille keleille minulla on sitten jo olemassa hyvä mekko.
Minulla on nyt ollut muutaman vuoden Sokoksen House-merkkinen musta neulemekko, joka vetelee viimeisiään, on nyppyyntynyt jne. Olen käyttänyt sitä todella paljon, hintaansa nähden oli siis hyvä ostos. Seuraavaakin tulen varmasti käyttämään paljon, joten hintaakin voi olla edellistä enemmän, mutta kyllä näin keskituloisella perheellisellä kipuraja alkaa mennä jossain 150+ hinnoissa.
Pikaisella nettikatsauksella en oikein löytänyt sopivaa, osaako joku vinkata kivaa neulemekkoa?
Laitan tähän linkin yhdestä vaihtoehdosta:
Kommentit (11)
Kuulostaa 1-2-luokan opettajan virka-asulta. Aarikan puuhelmet kaulaan sillä tavalla lapsellisen hauskasti väripilkkuna. KUnhan ovat puhtaasti sinistä, punaista, vihreätä tai keltaista. Ei mitään pinkkiä :O
Ja ja ihan hulvattomat, järkevät mustat sukkahousut ja sopivalla korolla olevat kengät pitää olla. Jouluna villiintyessä voi ranteeseen sujauttaa vaikka punavihreän helmikorun tai korviin tonttulakin muotoiset Cernit-massasta tehdyt riipukset. Kerrankos sitä vuodessa... Saattaapa silloin korvien takaa löytyä sipaisu parfyymiakin. Toivottavasti kanslisti ei saa hajusteoireita, hui!
Mulla on COS:ilta kaksi hyvää villamekkoa, todella hyviä ja käteviä töihin. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:48"]
Mulla on COS:ilta kaksi hyvää villamekkoa, todella hyviä ja käteviä töihin. Suosittelen!
[/quote]
Ja alle 150 €!
Stockan Noom-merkki. Edullinen, mutta laatu on etenkin hintaan nähden hyvä.
Rakastan mekkoja ! ostin juuri neulemekon Zarasta , yksivärinen punainen.
Elloksen basic-mallistossa on ainakin ollut puuvillainen neulemekko, jonka hinta-laatu-suhde erinomainen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 10:54"]
Stockan Noom-merkki. Edullinen, mutta laatu on etenkin hintaan nähden hyvä.
[/quote] Ainakin mulla Noom merkkinen villasekoiteneule on älyttömän piikkistä ja kutittavaa materiaalia. En osta enempää Noomia kun ensimmäinen kokeilu osoittautui huonoksi.
Täällä on ainakin joitain neulemekkoja: http://www.esprit.fi/naistenvaatteet/mekot/kangas-ja-trikoomekot
Kiitoksia vinkeistä, täytyypä tutustua näihin ehdotettuihin, joukossa oli itselleni uusiakin merkkejä kuten tuo COS! Lisääkin vinkkejä saa toki antaa =)
Katsopa COSin valikoima
Hyvän mallisia, silti yksinkertaisia mekkoja, hyvät materiaalit.