Rokotetaanko teidän 12-15v koronaa vastaan
Täällä ollaan vähän kahden vaiheilla, kummin tehdään.
Kummassakin on puolensa, rokotteessa, ja sen ottamatta jättämisessä. Lapsen/nuoren kohdalla.
Kommentit (900)
Vierailija kirjoitti:
Hei muut rokotekriittiset! Tiesittekö, että erään kanadalaisen eläinlääkärin kehittämä esoteerinen harjoite auttaa siirtämän tietoisuutesi rokotevapaaseen ulottuvuuteen, jossa ei rokotepeikko pelota, eikä Macron motkota. Menet vain nelinkontin ja työnnät peukalon anneliisi. Sitä kun rivakasti liikuttelee eestaas, niin huolet ja murheet kaikkoaa. Jos et ylety itse, niin voit vaikka pyytää kaverin tai naapurin Penan avuksi. Vahän saattaa kaki haista peukussa, mutta pieni hinta maksettavaksi tästä autuudesta! Tämä menetelmä julkaistiin Eräällä sivustolla, joka on tunnetusti luotettava lähde, toisin kuin valtamedia.
Tämä toimii! Testattu on. Se auttaa myös siihen jos läheinen haluaa rokotteen ja ei usko sinua.
Rokotukset ovat historian saatossa olleet valtava pelastus ihmiskunnalle. Kansanterveyden näkökulmasta pitää usein paikkansa että hyödyt ovat suuremmat kuin haitat. Jokaista tavallista ihmistä kiinnostaa kuitenkin myös oma napa, eli tutustuminen immunologian ja virologian perusteisiin lienee jokaisen etu päätöstä punnitessa. On hyvä muistaa, että kukaan ei voi tässä vaiheessa sanoa onko rokotteen ottaminen yksilön x kohdalla paras päätös. Todennäköisyyksiin perustuen se kannattaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotukset ovat historian saatossa olleet valtava pelastus ihmiskunnalle. Kansanterveyden näkökulmasta pitää usein paikkansa että hyödyt ovat suuremmat kuin haitat. Jokaista tavallista ihmistä kiinnostaa kuitenkin myös oma napa, eli tutustuminen immunologian ja virologian perusteisiin lienee jokaisen etu päätöstä punnitessa. On hyvä muistaa, että kukaan ei voi tässä vaiheessa sanoa onko rokotteen ottaminen yksilön x kohdalla paras päätös. Todennäköisyyksiin perustuen se kannattaa tehdä.
92-vuotias lääkäri Pekka Raudaskoski kertoo, millainen maa Suomi oli ennen rokotuksia – Hänellä on painava viesti niille, jotka empivät koronarokotusta
Pekka Raudaskosken lapsuudessa kokonaisia perheitä kuoli keuhkotautiin eli keuhkoissa ilmenevään tuberkuloosiin, joka oli siihen aikaan yleisimpiä tartuntatauteja Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei tämä historian muistelu lämmitä, lähinnä ärsyttää, koska kyseessä on uusi teknologia, jota ei voi verrata aiempaan.
Olen rokotemyönteinen mutta tunnen koko ajan suurempaa kriittisyyttä koronarokotetta kohtaa. Kahtiajako on saanut kantani jopa periaatteellisen kielteiseksi. Edes sikapiikkiä ei painostettu näin laajasti, ja hyvä olikin!
Olen 14v ja otin rokotteen heti maanantaina kun se tuli saataville.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et saa mitään ikävää piikistä 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et saa mitään ikävää piikistä 🙏
No sitä piikkiä on pistetty maailmassa miljoonille ja miljoonille jo vuoden alusta, eikä mitään hälyttävää ole ilmaantunut sen enempää kuin muillakaan rokotteilla.
Molemmat lapset 14v ja 17v ottavat rokotteen. Haluavat sitä myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Hei rokotetut!
Saitteko jonkinnäköistä digitaalista/ paperista qr koodi korttia jossa EU:n merkki ja tiedot teidän rokottamisesta?Jos saitte, kortissa alhaalla on sarja numeroita ja kirjaimia. Jos numerot ovat 01 olette saaneet kuulemma placebon. 02 ja 03 numerot tarkoittavat oikeaa tavaraa.
Ja jotain randomia vauva-palstan postaajaa pitäis uskoa tällasesta salaliitosta. Linkkaisit nyt edes jonkun lähteen. Vaikka jostain valemediasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
92-vuotias lääkäri Pekka Raudaskoski kertoo, millainen maa Suomi oli ennen rokotuksia – Hänellä on painava viesti niille, jotka empivät koronarokotusta
Pekka Raudaskosken lapsuudessa kokonaisia perheitä kuoli keuhkotautiin eli keuhkoissa ilmenevään tuberkuloosiin, joka oli siihen aikaan yleisimpiä tartuntatauteja Suomessa
Historia ei ole tae tulevasta. Nyt ei ole tuberkuloosiepidemia vaan koronaepidemia, joten eiköhän pysytä siihen liittyvissä faktoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei tämä historian muistelu lämmitä, lähinnä ärsyttää, koska kyseessä on uusi teknologia, jota ei voi verrata aiempaan.
Olen rokotemyönteinen mutta tunnen koko ajan suurempaa kriittisyyttä koronarokotetta kohtaa. Kahtiajako on saanut kantani jopa periaatteellisen kielteiseksi. Edes sikapiikkiä ei painostettu näin laajasti, ja hyvä olikin!
Olen samoilla linjoilla. Monet rokotteeseen kriittisesti suhtautuvat yrittävät perustella kantansa faktoilla, tutkimuksilla ja tilastoilla. Lisäksi myöntävät, että kaikkea emme vielä tiedä, vaan joudumme seuraamaan tilannetta edelleen.
Iso joukko rokotemyönteisiä puolestaan näyttää vaan huutavan, haukkuvan, väittävän trolleiksi, ja lähinnä uskovan asiaansa, pönkittäen uskoaan joillain otsikoilla, jotka sopivat omaan agendaan. Ei synny keskustelua, vaan metelöintiä, joka saa itseni entistä varmemmaksi kriittisestä kannastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokotemyönteinen mutta tunnen koko ajan suurempaa kriittisyyttä koronarokotetta kohtaa. Kahtiajako on saanut kantani jopa periaatteellisen kielteiseksi. Edes sikapiikkiä ei painostettu näin laajasti, ja hyvä olikin!Olen samoilla linjoilla. Monet rokotteeseen kriittisesti suhtautuvat yrittävät perustella kantansa faktoilla, tutkimuksilla ja tilastoilla. Lisäksi myöntävät, että kaikkea emme vielä tiedä, vaan joudumme seuraamaan tilannetta edelleen.
Iso joukko rokotemyönteisiä puolestaan näyttää vaan huutavan, haukkuvan, väittävän trolleiksi, ja lähinnä uskovan asiaansa, pönkittäen uskoaan joillain otsikoilla, jotka sopivat omaan agendaan. Ei synny keskustelua, vaan metelöintiä, joka saa itseni entistä varmemmaksi kriittisestä kannastani.
😂☝🏻😂 🤥☝🏻. Huono yritys.
Kulkutautimyönteistä harmittaa kun Riikka lähetti Koronapelle-Tiihosen kotiin kasvamaan puoluekokouksesta.
Rokotevastainen ääliöporukka on aivan paniikissa. Eikö kampanja oikein toimikaan Suomen oloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai rokotetaan ja itse ovat sanoneet jo kuukausia haluavansa rokotteen.
Hullu! Se on kokeellinen injektio ja kaikki ovat koekaniineja.
Tuhansia haittavaikutuksia tullut, siis vakavia.
Nyt on yksi lapsi jo kuollut!
Missä lähde että lapsi kuollut rokotteeseen? Ettei olisi rokotevastaisten keksittyä tarinaa..? Huhupuhekin eri kuin fakta.
Meidän poikaoletetut rokotettin Pepsi Maxilla. Olen Vantaalainen
Vierailija kirjoitti:
Hei rokotetut!
Saitteko jonkinnäköistä digitaalista/ paperista qr koodi korttia jossa EU:n merkki ja tiedot teidän rokottamisesta?Jos saitte, kortissa alhaalla on sarja numeroita ja kirjaimia. Jos numerot ovat 01 olette saaneet kuulemma placebon. 02 ja 03 numerot tarkoittavat oikeaa tavaraa.
en saanut mitään koodia 😕 Sen sijaan 5g iphoneni tunnistaa minut nyt lähetinmastoksi ja kuuluvuus kasvanut huomattavasti. Saisin saada niitä nanosiruja kehooni aikamoisen määrän!
Et tiedä että se ei ole perinteinen rokote??
Se on mrna-rokote.
Piikkiproteiini leviää elimiin ja aiheuttaa tuhoa.