Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terve järki kadonnut jo aikoja sitten ihmisillä koronarajoituksissa!

Vierailija
14.08.2021 |

Hallitus, viranomaiset, kaupunkien koronanyrkit, sairaanhoitopiirit, Avit jne. näpertelevät jo toista vuotta ja kiistelevät pykälistä. Vastuu on oikeasti jokaisella meistä. Kun oman kunnan koronatilanne on surkea, EI pidä änkeytyä tahallaan massatapahtumiin, ravintoloihin ja käyttää maskia, kun vain pystyy. Mikä tässä on muka vaikeaa?!! Näin olen itse toiminut enkä ole saanut mitään traumoja. Rokotukset olen ottanut mutta ne eivät maapalllolta koronaa hävitä. Se tulee olemaan ja muuntunaan ja meidän on opittava elämään sen kanssa. Paluuta vanhaan ei yksinkertaisesti ole. Nyt kysytään ihmisiltä sopeutumiskykyä. Onko sitä? Tehohoidossa on huolestuttavasti enemmän porukkaa koronan vuoksi koko ajan. Se on merkki siitä, ettei korona säästä nuoria aikuisiakaan eikä perusterveys merkitse mitään tämän taudin kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajoitukset on tosiaan olemassa ainoastaan siksi että kaikki ihmiset eivät ilman niitä ymmärrä miten pitää toimia.

Ihmisten tyhmyys on kyllä suurta. Se on tullut harvinaisen selväksi niin monessa asiassa. Kummallisinta on se, että suomalaisten koulutustaso on kuitenkin korkea.

Vierailija
22/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä taudissa ei ole muuta ikävää kuin se että se ei ole oikeasti mitenkään vaarallinen joten te ette valitettavasti kuole ja tätä paskaa kestää loputtomiin kun pelkäätte mörköä sängyn alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita mitään muuta kuin että sairaat pysyvät kotona. Suomi on niin harvaan asuttu, ettei täällä mitään sairaaloiden ylikuormitusta pääse tapahtumaan vaikka yritettäsiin.

Tehohoitopaikka syö hoitajia paljon enemmän kuin tavallinen vuodehoitopotilas. Tehohoidon koronaan sitominen vie hoitopaikkoja ja hoitajia muilta pois. Tämäkin on selostettu jo viime vuonna mutta idiootit eivät näemmä vieläkään tajua sitä.

Vierailija
24/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on täysin oikeassa. Meidän kaikkien olisi syytä vain pysytellä kotona ja kun sen kerran viikossa poistuu kotoa kauppaan se pitää tehdä asiallisesti harkiten. Tottakai maski kodin ulkopuolella koko ajan päällä, suojahanskat kädessä ja pitää tarkasti turvavälejä muihin. Lisäksi kauppareissulla vietetään niin vähän aikaa kuin mahdollista ja ripeästi takaisin kotiin.

Onhan se helvetin raivostuttavaa, että Suomesta matkusti runsaasti jalkapalloturisteja Venäjälle, jossa tiedettiin olevan surkea koronatilanne ja levittivät deltan sitten ympäriinsä yhdessä sijailevien bilettäjien kanssa. Välillä tuntee vaan voimatonta raivoa idioottien takia.

Kiitti vinkistä. Meillä syödäänkin tänään moskovan pataa. Taitaa pellosta löytyä vielä muutama peruna sen kanssa.

Onnea kaivaustyölle.

Muista ottaa sateenvarjo mukaan.

Tuleeko moskovan pataan muutakin lihaa, kuin ylähuuli?

Vierailija
25/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajoitukset on tosiaan olemassa ainoastaan siksi että kaikki ihmiset eivät ilman niitä ymmärrä miten pitää toimia.

Ihmisten tyhmyys on kyllä suurta. Se on tullut harvinaisen selväksi niin monessa asiassa. Kummallisinta on se, että suomalaisten koulutustaso on kuitenkin korkea.

Tyhmyys ei parane koulutuksella, koska se on perinnöllinen ominaisuus ja se tulee äidiltä.

Vierailija
26/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on täysin oikeassa. Meidän kaikkien olisi syytä vain pysytellä kotona ja kun sen kerran viikossa poistuu kotoa kauppaan se pitää tehdä asiallisesti harkiten. Tottakai maski kodin ulkopuolella koko ajan päällä, suojahanskat kädessä ja pitää tarkasti turvavälejä muihin. Lisäksi kauppareissulla vietetään niin vähän aikaa kuin mahdollista ja ripeästi takaisin kotiin.

Höpö höpö! Itse olen elänyt kokoajan ihan normaalia elämää rajoitusten puitteissa.. Reissanut Suomessa, nähnyt ystäviä, syönyt ravintoloissa. Ihanaa, kun museotkin ovat auki! Muutaman livekeikankin olen käynyt katsomassa. Risteilylle parin viikon päästä. :) Elämä on nauttimista varten

Vierailija
27/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Itse olen elänyt kokoajan ihan normaalia elämää rajoitusten puitteissa.. Reissanut Suomessa, nähnyt ystäviä, syönyt ravintoloissa. Ihanaa, kun museotkin ovat auki! Muutaman livekeikankin olen käynyt katsomassa. Risteilylle parin viikon päästä. :) Elämä on nauttimista varten

Tuollaisille elostelijoille pitäisi antaa sakkoja ja määrätä kotikaranteeniin pidemmäksi aikaa. Todella iljettävää ja vastuutonta toimintaa!

Vierailija
28/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisille elostelijoille pitäisi antaa sakkoja ja määrätä kotikaranteeniin pidemmäksi aikaa. Todella iljettävää ja vastuutonta toimintaa!

Sakkoja mistä hyvästä? Lakia ei ole rikottu ja aika monet on nauttineet kesästä. Miksi terve ihminen olisi karanteenissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi