Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisiko teidän miehenne lähteä yön yli kestävälle työreissulle naispuolisen työkaverin kanssa?

Vierailija
14.08.2021 |

Suhteemme on pienessä kriisissä ja mies on nyt maanantaina lähdössä toisen naisen kanssa työreissulle toiselle puolelle Suomea hotelliyöpymisen merkeissä. Olen yrittänyt kieltää ja pyytää jäämään kotiin, mutta sinne on kuulemma mentävä. Mitä voin tehdä? Itkettää.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmösten jälkeen en yhtää ihmettele minkä takia miehet ei arvosta pirttihirmuja jotka yrittää kieltää töiden teon. Ette te naiset meitä miehiä omista

Tämäpä jännää. Tähän asti miehet ovat väittäneet, miten naiset vaativat heitä tekemään pitkää päivää ja ylitöitä rahan takia.

Vierailija
62/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jättäisi avaimet minulle tai ehtisin vaihdattaa lukot. Muuttakoon muikkelinsa yksiöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on niin, että sun miehesi ei lähde sinne työmatkalle. Saa potkut, jää työttömäksi ja tulot putoavat, mutta eipähän ole mitään työpaikan naikkosia pörräämässä ympärillä.

Vierailija
64/64 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä tällainen insinööri mies. Kyseinen herra ei oikeastaan koskaan lähde alan messuille eikä konferenseihin koska vaimo ei halua päästää häntä. Miehellä on edelleen työpaikka, mutta käytännössä hänellä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia edetä uralla tai saada vaativampia työtehtäviä. Ja varmasti myös vaikuttaa palkkakehitykseen.

Ja siis tottakai meidän muiden asenteisiin. Vaikka ihan mukava mies, mutta siis kyllähän sitä miettii mikä ihmeen tossukka mies on. Jos vaimo päättää jopa miehen työmatkoista

Minulla oli työkaverina nainen, jolla oli sairaalloisen mustasukkainen mies. Naisella oli aina kova hätä päästä lähtemään töistä just silloin, kun työaika päättyi, että hän ehti määrättyyn aikaan kotiin. Nainen ei voinut osallistua mihinkään työajan ulkopuoliseen juttuun, kun muuten hänelle tuli ongelmia kotona.

Näin luulevat varmaan myös minun työkaverini. Totuus on kuitenkin sellainen, että vaikka työkaverit ovat sinänsä mukavia, miehen kanssa meillä on sata kertaa mukavampaa. Töissä tuijotan kelloa, että milloin pääsen lähtemään. Mihinkään työpaikan ulkopuoliseen aktiviteettiin en osallistu, koska en halua pilata arvokasta ja vähäistä vapaa-aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi