Mik on "luksustuotteesi", jolla hemmottelet itseäsi
silloin, kun sinulla on vähän ylimääräistä rahaa? Minun luksustuotteeni on Erisanin hoitava kasvopesu. Sitä en raaskii kauhean usein ostaa, koska se maksaa yli 4€ ja mun käytössä tämä tuote kestää vain 2 viikkoa. Mutta tuote on niin ihana kasvojen iholle, että pakko sitä on aina välillä saada. ;-) Yleensä käytän halvempia kasvojenpesuaineita, esim Rainbowin, koska se on puolta halvempi ja kestää melkein puolet pidempään mun käytössä kuin Erisanin kasvopesu.
Kommentit (60)
Punaviini, solarium, juoksulenkki ja päiväunet.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:25"]
Punaviini, solarium, juoksulenkki ja päiväunet.
[/quote]
Solarium - ihon hemmottelua? :X
Minä hemmottelen itseäni kosmetologikäynnillä. Saattaa maksaa satasen tai kaksi. Mutta siinä todella saa nauttia ja rentoutua ja kasvot kaunistuu, ainakin vähkäsi aikaa. :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 09:02"]
Mistä sitä ylimääräistä rahaa saa? Minulle tulee palkka kerran kuussa enkä lottoa. Tarkoitatko nyt lomarahoja tai bonuksia?
[/quote]Mulla kyllä on ylimääräistä rahaa joka kuukausi. Yleensä sillä tarkoitetaan rahaa, joka jää pakollisten menojen jälkeen. Ei sen tarvitse olla siis minkään poikkeuksellisen tulolähteen kautta tullutta.
Käytän paljon huiveja ulkona ja töissä ja joskus kotonakin, koska minulla on herkkä kurkku ja kaula joka ei tykkää viileästä eikä vedosta, eli silkkiä tai kasmiria tai niiden sekotteita olevia huiveja tulee osteltua muutama kappale vuodessa. Tilaan nykyään Brittien MyPashminasta, ja ostan ulkomailta.
Luksusmerkkien huivien hintalaatusuhde on huono, kokemusta parista LV:stä ja Guccista, paitsi poikkeuksena Hermes jonka merkkisiä omistan kaksi kpl, ne on silkkihuiveja vuosien-vuosien takaa ja niiden laatu on jotain aivan uskomatonta ja olen siis ollut erittäin tyytyväinen.
Kengät.. Ja nimenomaan Converse Allstar..
Kampaaja joka kuudes viikko, joku ihana uusi hajuvesi työmatkoilta, hyvä kirja, onhan näitä.
Irtokarkit toffee fudge, pätkis, erilaiset salmiakit. Kaupan kokolihahamppari, pizzerian rullakebab aurajuustolla, savustettu lohi tahi suolattu. Kinuskimunkki tahi berliininmunkki.Aino jäätelöistä mustikkapiirakka ja kinuskityrni :D
Ingmanin Belgianvohveli -jäätelö, muulloin syön Lidlin mantelitikkuja tai rainbown kinuskituutteja.
Hiusväri 2-3 kk välein (itse tehtynä).
Kosmetologilla olen ollut 3x elämässäni mutta olen laitattanut kynteni kerran kuukaudessa jo pari vuotta. Mun täytyy olla huoliteltu töissä joten lyhyen rispaantuneet kynnet ei ole siistit. Enkä tosiaan ota mitään 3cm glitterikynsiä vaan lyhyet ja vaaleanpunaiset tai lähes värittömät. En ole koskaan ennen voinut lakata kynsiäni ja nyt nautin näistä:)
Ulkomaan reissuilta tuon herkkuja mukana, sellaisia mitä ei Suomesta saa
Ostan joskus Rainbown Salmiakkiputket-pussin. Muuta hemmottelua minulle ja poikaystävälleni opiskelijoina on lohen ostaminen, maksaa liikaa että viitsisi usein ostaa. Sitten mulle on lankojen ostaminen hemmottelua kun tykkään neuloa ja virkata.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 08:47"]Siis ap tämäkö: http://www.erisan.fi/tuote/hoitava-puhdistusgeeli/ ?
Miten ihmeessä saat holvattua 150 millin putkilon kahdessa viikossa :o? Kannattaisiko hieman tarkistaa käyttötottumuksiaan. Tuota riittää varmasti 1-2ml kerralla, jolloin sen pitäisi kestää vähintään 2 KUUKAUTTA, ei viikkoa.
[/quote]
No ei mulla vaan riitä. Aamuin illoin pesen kasvot ja mulla on niin rasvottuva iho, ettei sitä ihan pienellä millin nokareella puhdisteta. Mulla se vaan kestää sen pari viikkoa, vaikka en mitenkään paljon sitä mielestäni lutraa. Ei voi mitään. Ap
Sensain Cellular Wrinkle Repair Cream.
27 lisää: ystävillä eri merkkisiä luksusmerkkihuiveja myös ja moni niistä näyttää aika kamalalta jo 10 käyttökerran jälkeen, vaikka ne eivät olisi hiestäneet mihinkään takin tms kauluksiin.
PS. Saa vinkata hyvälaatuisista huiveista.
Luulen, että mulla se on jokin ruokaan liittyvä ennemmin kuin uusi tavara. Ehkä pullo hyvää viiniä tai purkki Ben & Jerry's maapähkinäjäätelöä. Lehtien ostamisesta olen luopunut jo aiemmin. Muutama vuosi sitten luksustavara olisi ollut jokin sisustuslehti. Tai kirja. Kosmetiikan puolelta meikinpuhdistusliinat.
Käyn kerran kuussa huollattamassa kynteni, minulla ne ovat myös hyvin hillityt ja lyhyet, kampaajalla käyn parin kuukauden välein siistimässä ja värjäämässä puolipitkät hiukset. Käytän hyviä, iholleni sopivia ihonhoitotuotteita. Nämä ovat minulle ns. arkipäivän luksusta, mutta mikä olisi sitten sellaista ylimääräistä...
Ehkä se, että käyn alkukesästä jalkahoidossa ja yleensä loka-marraskuussa kasvohoidossa - olen alkanut viime vuosina vinkata miehelle, että kasvohoito on ihana synttärilahja, en jotenkin raaski siihen itse laittaa rahaa ja mies on huono keksimään lahjoja joten tämä on win-win molemmille =) Samalla reissulla saatan hankkia jonkun kasvovoiteen tms.
En ole merkkien perään, mutta näin keski-iän lähestyessä olen alkanut satsata laatuun. Ostan yleensä alesta, joten ehkä hemmottelua/luksusta on sitten se, jos joskus harvoin ostan normaalihinnalla jonkun laadukkaan vaatteen tms. Jos ylimääräistä rahaa, esim. pieni lotto/arpavoitto ilmaantuisi, luultavasti hemmottelisin itseäni laadukkaalla, kestävällä nahkalaukulla.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:48"]
silloin, kun sinulla on vähän ylimääräistä rahaa? Minun luksustuotteeni on Erisanin hoitava kasvopesu. Sitä en raaskii kauhean usein ostaa, koska se maksaa yli 4€ ja mun käytössä tämä tuote kestää vain 2 viikkoa. Mutta tuote on niin ihana kasvojen iholle, että pakko sitä on aina välillä saada. ;-) Yleensä käytän halvempia kasvojenpesuaineita, esim Rainbowin, koska se on puolta halvempi ja kestää melkein puolet pidempään mun käytössä kuin Erisanin kasvopesu.
[/quote]
Kynsilakka.En meikkaa tai juuri muuten laittaudu,joten kynsienhoito on minun kauneudenhoitohemmotteluhetkeni,toissapäivänä juuri ostin Maaginen safiiri-lakan,ihanaa!
Pakko kirjoittaa jotain, että pääsee toiselle sivulle lukemaan....koskakohan korjaantuu mobiili...
mä leivon itelleni mutakakun ja haen kaupasta kermaisinta vaniljajäätelöä mitä löydän....sitä ihanuutta, kun lapset nukkuu, oot yksin kotona, jos mies on jossain, röjähdät sohvalle sen ihanan rasvapommin kanssa ja syöt koko kakun itse <3 Tää ei nyt liittynyt rahaan, mutta ajattelin jakaa tämän silti.
Kuvioitu valkea extrapehmeä Lambi-vessapaperi. Yleensä käytän harmaata ja karkeampaa Euroshopperin wc-paperia, mutta joskus on vain pakko saada Lambia ;-) No mun käytössä toi Lambi kyllä kuluu tosi nopsaan, kolmessa päivässä on rulla keritty loppuun, kun Euroshopper-rulla taasen kestää noin viikon. Mut kyllähän sitä aina välillä pitää saada repäistä oikein kunnolla ja hemmotella itseään luksustuotteilla!