Nyt melkein voi sanoa että tää aamu meni pilalle
Ensinnäkin. Ei kahviin maitoa. Toiseks, rahat hävinnyt, ei pääse julkisilla mihinkään... Kävelisin jos olisi aikaa pari tuntia ylimääräistä. Äh. Nyt sapettaa. Hyvää huomenta kuitenkin kaikille :)
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 06:45"]Voisin ostaa sulta pimpsaa, myytkö? t.mies
[/quote]
No en mä. Löydän mielummin rahani
No ei väkisin, jos ei raha kelpaa.. t.mies
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:02"]No ei väkisin, jos ei raha kelpaa.. t.mies
[/quote]
Kelpaa. Mutta ei tolla tyylillä. Kiitos mutta ei kiitos.
Tuttu tunne...meillä oli eilen, olin unohtanu et on vesikatko, ei voi keittää kahvia, pestä hampaita jne. Tyttö ei meinannu herätä ja lopulta myöhästyin 10min koulusta kun oli joku peltikolari hidastamassa menoa
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:07"]Tuttu tunne...meillä oli eilen, olin unohtanu et on vesikatko, ei voi keittää kahvia, pestä hampaita jne. Tyttö ei meinannu herätä ja lopulta myöhästyin 10min koulusta kun oli joku peltikolari hidastamassa menoa
[/quote]
Voi kiva... :/ Nää on näitä aamuja millon toivois että sais vaan jatkaa unia... Sentäs sattuu kohtalaisen harvoin (koputan puuta) :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:07"]Tuttu tunne...meillä oli eilen, olin unohtanu et on vesikatko, ei voi keittää kahvia, pestä hampaita jne. Tyttö ei meinannu herätä ja lopulta myöhästyin 10min koulusta kun oli joku peltikolari hidastamassa menoa
[/quote]
Voi kiva... :/ Nää on näitä aamuja millon toivois että sais vaan jatkaa unia... Sentäs sattuu kohtalaisen harvoin (koputan puuta) :)
[/quote]
Joo oli meille eka tänä syksynä, myöhästyminen on mulle lähes maailmanloppu kun olen aina töissä/koulussa vähintään 30min etuajassa :D
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:13"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:10"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:07"]Tuttu tunne...meillä oli eilen, olin unohtanu et on vesikatko, ei voi keittää kahvia, pestä hampaita jne. Tyttö ei meinannu herätä ja lopulta myöhästyin 10min koulusta kun oli joku peltikolari hidastamassa menoa
[/quote]
[/quote]
Joo oli meille eka tänä syksynä, myöhästyminen on mulle lähes maailmanloppu kun olen aina töissä/koulussa vähintään 30min etuajassa :D
[/quote]
Tiedän hyvin tunteen, se kamala stressi kun tajuaa että ei kerkee ajoissa... :D
Kahvi on vaan parempaa ilman maitoa. Joskus kakarana join kahvit aina maidon ja sokerin kanssa. Sitten jätin sokerin pois, nykyisin myös maidon koska maito kahvissa aiheuttaa ainakin minulle enemmän vatsavaivoja kuin pelkkä kahvi tai pelkkä maito erikseen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 08:26"]Kahvi on vaan parempaa ilman maitoa. Joskus kakarana join kahvit aina maidon ja sokerin kanssa. Sitten jätin sokerin pois, nykyisin myös maidon koska maito kahvissa aiheuttaa ainakin minulle enemmän vatsavaivoja kuin pelkkä kahvi tai pelkkä maito erikseen.
[/quote]
Totta. Joskus join kahvin mustana, mutta sit taas palasin maitokahviin. Pitäis totutella taas mustana juomaan...
Jos menisitte nukkuun ajoissa. On mukava olla kuudelta aamupalat syötynyä odottamassa milloin pääsee töihin
Voisin ostaa sulta pimpsaa, myytkö? t.mies