Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoimaton mies + tatuoitu nainen. Voiko toimia?

Vierailija
14.08.2021 |

Pysyykö kiinnostus yllä, vai onko mies lopulta liian tylsä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan molemmat tylsiä. Yhdessä jo 10 vuotta. En oikein ymmärrä miksi joillekin se ihon kuviointi on niin punainen vaate. Äänekäs vähemmistö taas. N35

Vierailija
2/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan miehet ovat "huonojen naisten" kanssa viihtyneet, joten miksei toimisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tulevaisuutta. Hiustenkin pitää olla samanlaiset molemmilla, muuten ei suhde toimi.

Vierailija
4/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian tylsä. Monet tavismiehet yrittää saada tatuoidun naisen, en tiedä miksi, mutta yleensä tatuoidut naiset katselee tatuoituja miehiä. Tulee vaan semmoinen tissiposki-pikkupoikafiilis tatuoimattomista miehistä, etsivät vissiin jotain jännää ja näyttelykappaletta, kun taas tatuoiduille miehille olen tasaveroinen ja meillä on samat esteettiset näkemykset ja yhteinen "harrastus".

Vierailija
5/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tamman sukupuolielin. Jos tuommosia miettii niin parempi pysytellä äidin pikku mussukkana.

Vierailija
6/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on pitää yllä naisen kiinnostusta tuossa tilanteessa. Ei auta treenattu vartalo, jännät harrastukset jne. vaan kyllä se tatuoimattomuus ja sitä myötä oikeanlaisen jännyyden puute tulee esteeksi ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
7/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa muuta kuin jos ei itse tykkää tatuoinneista ja toinen haluaa aina uusia, voi olla vaikea olla valittamatta asiasta ja iloita/sietää niitä uusia.

Vierailija
8/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tatuointi ole sen ihmeellisempi asia kuin korvakorut tai hiusten värjääminen tai vaatteet tai musiikkimaku tai vegaaniruokavalio! Miten siihen nyt kaatuisi joku suhde, jos kaikki muu on okei.

Vierailija
9/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on pitää yllä naisen kiinnostusta tuossa tilanteessa. Ei auta treenattu vartalo, jännät harrastukset jne. vaan kyllä se tatuoimattomuus ja sitä myötä oikeanlaisen jännyyden puute tulee esteeksi ennemmin tai myöhemmin.

Harva tatuoitu nainen kiinnostuu pitkäaikaisesti pelkästä treenatusta kropasta, jos siitä puuttuu tatskat, viikinkiparta tai joku muu jännä elementti.

Vierailija
10/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva tatuoitu nainen kiinnostuu pitkäaikaisesti pelkästä treenatusta kropasta, jos siitä puuttuu tatskat, viikinkiparta tai joku muu jännä elementti.

Höhöhöpö. Tatuoidut eivät ole mitään geneeristä massaa.

Vierailija
11/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut naiset ovat tosiaan monesti sen verran yksinkertaisia, että ajattelevat ihmisessä olevan tatuointien takia enemmän särmää.

Vierailija
12/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm pitkä nainen eikä minulla ole eikä tule tatuointeja, mutta eiköhän jokainen 18-vuotta täyttänyt saa vapaasti ottaa tatuointeja, jos haluavat.

Vierailija
13/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm pitkä nainen eikä minulla ole eikä tule tatuointeja, mutta eiköhän jokainen 18-vuotta täyttänyt saa vapaasti ottaa tatuointeja, jos haluavat.

Luonne on tärkein, en halua itselleni tatuointeja, mutta tunnen tosi mukavia tatuoituja ihmisiä eikä minua haittaa yhtään jos muilla on tatuointeja, en vain halua itse ottaa niitä.

Vierailija
14/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se tatuointi ole sen ihmeellisempi asia kuin korvakorut tai hiusten värjääminen tai vaatteet tai musiikkimaku tai vegaaniruokavalio! Miten siihen nyt kaatuisi joku suhde, jos kaikki muu on okei.

Kyllä moni suhde on kaatunut eri musiikkimakuun (death metal vs. 40-luvun jazz) tai ruokavalioon (paatunut lihansyöjä vs. fennovegaani)....

Vierailija
15/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni suhde on kaatunut eri musiikkimakuun (death metal vs. 40-luvun jazz) tai ruokavalioon (paatunut lihansyöjä vs. fennovegaani)....

Nimenomaan, noissa ei ole kyse mistään pintapuolisesta pikkuasiasta vaan ihan elämäntavallisista eroista. Samoin on tatskojen laita monilla: ei ole mikään live-laugh-love-verrattavissa oleva kiva pikku koriste vailla sen suurempaa merkitystä, vaan saattaa olla ihan elämäntapa ja osa elämänkatsomusta.

Vierailija
16/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiinnostus mieheen pysynyt yllä, vaikkei hänellä tatuointeja ole.

En ole myöskään missään vaiheessa saanut hänestä tissiposki/ei kiinnostava vaikutelmaa.

En myöskään usko, että minun tatuointini painoivat parinvalintavaa'assa yhtään mitään.

Vierailija
17/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan molemmat tylsiä. Yhdessä jo 10 vuotta. En oikein ymmärrä miksi joillekin se ihon kuviointi on niin punainen vaate. Äänekäs vähemmistö taas. N35

95% miehistä poistaisi naisen tatuoinnit jos pystyisi :)

Vierailija
18/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen on aina  ruma

Vierailija
19/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tylsä, jos ei ole viillellyt ranteitaan.

Vierailija
20/38 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo suhteet ole kaatuneet ehdottomuuteen ja jonkinlaiseen ymmärryksen ja kommunikaation puutteeseen kuitenkin. Musadiggarit harvemmin on ehdottoman genreuskovaisia, menee sekä death metal että 40-luvun jazz. Samoin kaikki itse tuntemani lihansyöjä-vegaaniparit ovat kyllä ihan sinut eri dieettiensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi