Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: Miksi mulle tuli palan tunne kurkkuun kaupassa?

Vierailija
02.09.2014 |

Katselin lahjaideoita paikallisessa citymarketissa kummilapsilleni. Mulle nousi pala kurkkuun, kun tulin Legojen kohdalle. Näin sellaisen ison legopaketin jossa oli pendolino- tyyppinen juna, raiteet yms. sähkö osat!

Mulla ei ollut lapsena paljoa legoja, yleensä vain jotakin halpis- sarjoja junista puhumattakaan.. Miksi tunnen näin? Ihan kuin joku kipeä muisto olis tullu pintaan. Ymmärtääkö kukaan mua??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww.. Se oli sitä lapsuuden viattomuuden kaipuuta,kun ei ollut huolia,murheita. Tulee usein mulle.

Vierailija
2/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla onkin oivallinen tilaisuus rakennella sen kummilapsen kansa. Ei muuta kun legot pakettiin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä liikutuit. Tuli se tunne, kun et saanut jotain mitä kovasti halusit ja mihin vanhemmillasi ei ehkä ollut rahaa. Ja nyt olisi itsellä rahaa ostaa niitä juttuja vaikka sille kummilapselle..

Sitä kutsutaan liikuttumiseksi :)

Vierailija
4/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tiedän tuon tunteen. Kävin ns. Sekatavarakaupassa ja mulla nous pala kurkkuun. Lapsena aina vanhempieni kanssa kävin, yleensä matkalla jonnekkin. Se on jännä tunne...

Vierailija
5/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koit tunteen. Eka kerta?

Vierailija
6/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:40"]

Katselin lahjaideoita paikallisessa citymarketissa kummilapsilleni. Mulle nousi pala kurkkuun, kun tulin Legojen kohdalle. Näin sellaisen ison legopaketin jossa oli pendolino- tyyppinen juna, raiteet yms. sähkö osat!

Mulla ei ollut lapsena paljoa legoja, yleensä vain jotakin halpis- sarjoja junista puhumattakaan.. Miksi tunnen näin? Ihan kuin joku kipeä muisto olis tullu pintaan. Ymmärtääkö kukaan mua??

[/quote]

Se on se huonon omantunnon tunne. Sä tiedät sen olevan hienon lahjan kummivekaralle, mutta se ei sitä tule saamaan, koska sä ostat sen itsellesi.

Vierailija
7/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Ootte te miehet ihania. :D Tuu tänne ni mä halaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan