Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaudun (miesjuttuja)

Vierailija
02.09.2014 |

En ole koskaan tälle palstalle kirjoittanut mitään, mutta nyt ärsyttää niin paljon. Ja ärsytystä enemmän surettaa. Lähiaikoina lähimmätkin ystävät ovat tehneet ikäviä juttuja mulle, sellaisia mitä ei ikinä uskois niin läheisten tekevät. ..Ja siksi kai tää mieshomma surettaa niin paljon. Eli. Olen tavannut kyseisen miehen j vuosia sitten samojen tuttujen kautta, muttei koskaan ollut muuta kun "moi, mitä kuuluu tms". Koskaan ei jäänyt mieleen, että tuon ku saisin.. Mutta nyt tavattiin joku pari viikkoa sitten pitkästä aikaa ja mies uskaltautui höpötteelemään pidemmänkin aikaa. Halusi treffeille yms. Ollaan soiteltu tunnin puheluita (hänen aloitteestaan), mutta nyt ei kuulu mitään. Tai ei ole kuulunut kolmeen päivään. Ja jotenkin noiden puheluiden kautta ihastuin kunnolla, en itsekkään ymmärrä mikä mua vaivaa.. Mutta eilen laittoi vain viestin, että soittaa huomenna! Miksei soittanut eilen tuota kertoakseen tai tänään soittanut kun kerta ilmoitti? Sunnuntain oli hiljaisuus.. Tiedän, ettei tästä pitäisi stressata, yleensä ei paljon heilauttaisi suuntaan tai toiseen..Mutta mikä nyt on? Siis lähinnä mulla? Vaistoan (tai vainoilen), että mua vedetään linssiin. Ja ei, en ole 12. Ihan hullua, miten tällasesta voi pillittää aikuinen nainen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ku luin oman tekstini, josta puuttui kappaleenjakojen lisäksi mm. järki, niin jo naurattaa. Sori kaikille, joskus vaan käy vähän hitaammalla! Öitä! :D

Vierailija
2/2 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelästynyt. Ottaa etäisyyttä. Sellasia ne on. Toivottavasti alkaa meneen paremmin. Kokemuksesta tiedän sitten että ei kannata vakavaa loppuelämän suhdetta alkaa miettiin. Mutta jokainen tekee omat päätöksensä. Testaa. Tsemppiä. Relaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme