Vasta nyt tajusin tämän luksuslaukku ja macaronleivos -yhtäläisyyden!
Blogi ym. kuvissa esiintyy usein kalliita merkkilaukkuja (ja muuta luksusmerkki- ja logokamaa rasioineen päivineen) ja macaronleivokset vilahtelee niissä usein vähän kuin sivuroolissa, mutta vasta kun näin tämän laukkukuvan niin tajusin mikä ne yhdistää! Noita laukkuja ruokitaan niillä leivoksilla, jotta ne kasvaa ja näyttää entistä pulleammilta ja kalliimmilta! :D
http://cdn3.purseblog.com/images/2014/05/chanel-boy-bags-mothers-day.jpg
Tuossa ne jonottaa ruokakupille itse teossa!
Yksi elämää suurempi mysteeri taas selvitetty!
Kommentit (14)
Linkin laukuista puheen ollen, mitä Coco Chanel olisi tuuminut että hänen nimissään tehty noin ruman näköinen uusi laukkumalli jonka läppä näyttää joltain vanhalta ladon ovelta rumine kuluneine lukkoineen, ja sille laukulle laitettu vielä hänen onnettomuudessa kuolleen miesystävän lempinimi eli Boy?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:28"]
Minä ihmettelin joskus että mihin nainen tarvitsee yli 20 merkkilaukkua, mutta niitä kuulemma ulkoilutetaan kaikkia kerralla, koska halutaan näyttää ylelliseltä ammattikoiranulkoiluttajalta, eikun siis laukunulkoiluttajalta =D Aina oppii jotain uutta.
[/quote]
Newyorkilaisia seurapiirineitoja metrossa, viemässä kaikkia merkkilaukkujaan laukkupuistoon ulkoilemaan
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:31"]
Onpa söpö toi pieni laukku
[/quote]
aika pissismäinen väri vaan, ottaisin mieluummin sen alkuperäisen Cocon suunnitteleman Reissue-klassikon, sen joka Tyylialkemisti-bloggaajalla on.
Ja mikä tää Macaron-villitys muutenkin on? Kaikkien trenditietoisten juhlissa on niitä. Itse ainakin mieluummin erotun massasta ja tarjoan jotain muuta, vaikka epäcooleja riisimuroleivoksia suoraan 90-luvulta ;)
Tuosta tuli mieleen, miksi aikuiset naiset roikottaa näitä pastellin värisiä muovisia Ladureen macaron avaimenperä klassisissa merkkilaukuissaan? Eikö nuo ole enemmänkin pikkutyttöjen leluja tai matkamuistoja, kuten jotkut Hello Kittyt?
http://4.bp.blogspot.com/-pIsLLPT3KVw/U2zlCkzsixI/AAAAAAAADO8/ekjdY0K62Ac/s1600/DSC_0046.JPG
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/4f/6b/53/4f6b53f1ade95b43a1eda558e1a29fc9.jpg
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:31"]
Linkin laukuista puheen ollen, mitä Coco Chanel olisi tuuminut että hänen nimissään tehty noin ruman näköinen uusi laukkumalli jonka läppä näyttää joltain vanhalta ladon ovelta rumine kuluneine lukkoineen, ja sille laukulle laitettu vielä hänen onnettomuudessa kuolleen miesystävän lempinimi eli Boy?
[/quote]
ja mitä itse Mister Vuitton olisi sanonut näistä uudemmista tummista kiiltäväpintaisista juomukondomin näköisen kuosisista laukuista, perinteisissä malleissa kuten Alma, jonka hän suunnitteli joskus jollekin vanhalle Alma-nimiselle sukulaisrouvalleen klassisessa monogrammikuosissa ja ruutukuosissa :DDDD
Onkohan macaronleivos joku jengitunnus?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:38"]
Ja mikä tää Macaron-villitys muutenkin on? Kaikkien trenditietoisten juhlissa on niitä. Itse ainakin mieluummin erotun massasta ja tarjoan jotain muuta, vaikka epäcooleja riisimuroleivoksia suoraan 90-luvulta ;)
[/quote]
Nythän New Yorkin ja Hamptonin seurapiiribileissä tarjotaan cannoleja ja rocky roadeja :)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:46"]
[/quote]
ja niitä rasioita tarpeeksi keräämällä pääsee jonnekin leipomon kellarin salaseuraan? :D
Suomen muodikas väki, ainakin omasta mielestään, tunkee perjantaipullot eli kynsilakkapullot ja macaronleivosrasiat merkkikassiinsa ja lähtee radalle kuvaamaan sampanjalasillisiaan. No huvinsa kullakin ;)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:46"]
[/quote]
Se ulkomailta tullut pahamaineinen shampanja & macarondieetti, eli oikea bulimikon unelma. Yök! Niiden nauttiminen vie ainakin tehokkaasti kiilteet hampaista, jos ei muuta.
Yritän tarjota kaverin tuomia ruusuveden- ja vadelman makuisia pinkkejä macaronseja laukulleni mutta se perääntyy vaan ja tuhisee uhkaavasti. Onko laukku liian nuori syömään noin kiinteitä ruokia? Neuvoja kiitos? :(
Minä ihmettelin joskus että mihin nainen tarvitsee yli 20 merkkilaukkua, mutta niitä kuulemma ulkoilutetaan kaikkia kerralla, koska halutaan näyttää ylelliseltä ammattikoiranulkoiluttajalta, eikun siis laukunulkoiluttajalta =D Aina oppii jotain uutta.