Mitä ajattelet lääkäristä, josta ei löydy netistä mitään tietoa?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Kunhan löytyy JulkiTerhikistä. Mitä muuta pitäisi olla?
Voihan noista olla esim kuvia
Mitä ihmeen tietoa pitäisi löytyä? Minulle riittää tieto siitä, että on pätevä lääkäri.
En minä tarvitse lääkäristä muita tietoja kuin nimen, työpaikan ja osaamisalan. Ilman näitä vaikea varata aikaa. Varaan siis ajan aina netissä ja yksityiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset kuvia lääkäristä? Tai älä ehkä sittenkään kerro...
Eipä ole koskaan tullut vastaan tilannetta, että pitäisi lääkäristä jotain tietoja netistä kaivella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset kuvia lääkäristä? Tai älä ehkä sittenkään kerro...
Kaikenlaista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa älykkäältä.
Sama ajatus läkäri vaikutaa eritäin älykäältä.Kun hän ei ole missän netissä.Miksi pitäisi olla? Onko jokainen Fasun työntekijä netissä ,työn antajan listalla tietona julkisesti?
Useimmista löytyy tieteellisiä julkaisuja tai vähintään yliopiston sivuilta jotain niin herättäähän se vähän epäluuloja jos jostakusta ei löydy kuin julkiterhikin tiedot että mistä on valmistunut ym.
Työkavereissa paljon lääkäreitä ja näitä tulee joskus ajan kuluna googlailtua.
Vierailija kirjoitti:
Useimmista löytyy tieteellisiä julkaisuja tai vähintään yliopiston sivuilta jotain niin herättäähän se vähän epäluuloja jos jostakusta ei löydy kuin julkiterhikin tiedot että mistä on valmistunut ym.
Julkiterhikistä ei löydy tietoa, mistä valmistunut. Siellä on vain syntymäaika ja oikeudet.
Ajankuluksi googlailet... taidat olla utelias!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkiterhikistä ei löydy tietoa, mistä valmistunut. Siellä on vain syntymäaika ja oikeudet.
Ajankuluksi googlailet... taidat olla utelias!
Ääh mitä kohtaa et ymmärtänyt, jos joistakin ei löydy mitään muuta tietoa kuin julkiterhikin, herättää se epäluuloja. Totta olen utelias ja ne tieteelliset saavutukset kiinnostavat, koska väitellyt, millainen kandityö ym. Mitkä erityisiä mielenkiinnon kohteita jne. Työskentelen näiden ihmisten kanssa joten ymmärrän heitä paremmin jos tiedän noista. Ei mua mitkään henkilökohtaiset asiat kiinnosta kuitenkaan. (Ja ne tiedän kahvipöytäkeskusteluista muutenkin, siis lapset, puolisot, asuinapaikat jne.)