Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira taantunut sisäsiisteydessä

Vierailija
02.09.2014 |

Minulla on 10kk chihuahua, joka alkoi olla täysin sisäsiisti kun oli n. 7kk. Silloin vahinkoja sattui enää todella harvoin, joskus pitkän työpäivän aikana. käytän koiran ulkona viimeisen kerran noin klo 23 ja se on normaalisti nukkunut pitkään, helposti jopa yhteentoista ennenkuin olen itse sen herättänyt ja vienyt ulos. nyt yhtäkkiä koira on alkanut heräämään monena yönä klo 5-7 ja käymään pissalla ja kakalla matolla! onko tämä jotain murrosikää tai uhmaa?

kaikki ihmettelivät miten nopeaa koirani oppi sisäsiistiksi, chihujen sisäsiisteydestä kun kuulee paljon kauhutarinoita ja tämä kyllä pistää ärsyttämään. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla koirallani oli murrosiässä lyhyt vaihe, jolloin taantui selvästi sisäsiisteydessä. Nyt ikää on pari kk yli vuoden, eikä niitä enää tapahdu.

Vierailija
2/2 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma koirani taantui myös tuossa iässä. pissaili sisälle, riuhtoi hihnassa, haukkui ja oli todella tottelematon, vaikka oli aina ollut tosi helppo. pysyttiin vaan kovana ja onneksi tuo vaihe meni äkkiä ohi ja koira palasi normaaliksi. ei vaan saa antaa periksi kun nuori koira kokeilee rajojaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan