Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut miehen, mutta miestä mietityttää yksi asia minussa

Vierailija
13.08.2021 |

Nimittäin se, että olen hieman pyöreä. Koronan myötä minulle on kertynyt ylimääräistä. Yleensä olen hoikemmassa kunnossa. Meillä menee kaikki todella hyvin miehen kanssa ja kaikin puolin on ihanaa, mutta mies on sanonut suoraan, että hän pitäisi minusta vähän hoikempana. Miten te ottaisitte tämän? Olen itse esteettinen ihminen ja ymmärrän miestä; on tiettyjä ulkonäöllisiä asioita myös miehissä, jotka ovat minulle nou nou. Onko ihan hirveää omanarvon polkemista jos laihdutan takaisin vanhoihin mittoihin ja olen onnellinen miehen kanssa? Laihduttaisin joka tapauksessa, oli miestä tai ei.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo normaalin painoindeksin ylärajoilla

Vierailija
22/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi hoikempana. Eikö se nyt pidä susta?

Kyllä se pitää.

No, minä

Laihdutan joka tapauksessa, koska pidän itsestäni pienempänä. Mutta en tiedä miehestä, että laitanko hänet vaihtoon. Ehkä tämä nimittäin kertoo jotain hänen kiinnostuksen tasostaan.

Ap

Entä jos tulee sairaus, joka vaikuttaa ulkonäköön. Miten mies suhtautuu sellaiseen?

Jos on tosissaan ihastunut, ulkonäkö ei ole tärkeintä.

Väärin. Jos on tosissaan ihastunut, on ihastunut sen toisen ulkonäköön juuri sellaisena kuin se on. Huomio on niissä ulkonäön piirteissä, joihin on ihastunut, olivat ne sitten kauniit silmät, terhakat tissit, sutjakat sääret, upeat hiukset tai miehellä vaikka V-muotoinen kroppa tai söpö pyörre hiuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai heitit miehelle myös jonkin kehityshaasteen? Että Sitten tykkäisit hänestä vielä enemmän.

Vierailija
24/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

Pituus 155,

Paino sama.

Vierailija
25/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 140 kiloa on kyllä jo vähän liikaa ja olenkin sen naiselleni sanonut.

Vierailija
26/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä mitat nyt ja mikä olisi tavoite? Monestako kilosta on kyse?

Painan tällä hetkellä 67 ja tarkoitus olisi laihduttaa 7 kiloa. Olen 169cm pitkä.

Ap

Olet normaalipainoinen jo nyt BMI:n mukaan. Minusta miehen toive on pinnallinen.

Vierailija
27/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan tällä hetkellä 67 ja tarkoitus olisi laihduttaa 7 kiloa. Olen 169cm pitkä.

Ap

Et ole ylipainoinen. Jos itse haluat nii yritä kiinteytyä

Jos ap itse haluaisi niin kyllähän hän olisi jo kiinteytynyt.

Vierailija
28/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai heitit miehelle myös jonkin kehityshaasteen? Että Sitten tykkäisit hänestä vielä enemmän.

Just näin.

Vierailija
29/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on alkanut seukkaamaan kanssasi, jos ei pidä ylipainoisista naisista? Eikö ole ollut saumoja hoikkaan/ normaalipainoinen naiseen?

Vierailija
30/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Sinä hoikistunut josmiehestä tulee lihaksikkaampi tms?

Vierailija
31/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tarvitse sietää. Itsekin pistän naisen vaihtoon nopeasti, kun yrittää muuttaa joksikin muuksi. Ei sellaista jaksa.

Vierailija
32/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi hoikempana. Eikö se nyt pidä susta?

Kyllä se pitää.

No, minä

Laihdutan joka tapauksessa, koska pidän itsestäni pienempänä. Mutta en tiedä miehestä, että laitanko hänet vaihtoon. Ehkä tämä nimittäin kertoo jotain hänen kiinnostuksen tasostaan.

Ap

Mites sitten ajan kuluessa kun jos tulee ryppyjä ja paikat alkavat riippumaan, meinaatko sitten käydä kauneusleikkauksissa. Minusta ei kuulosta hyvältä tuollainen alku suhteelle.

Vierailija
33/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ok jos pitää hoikista, mutta koska hän sinua arvostelee niin laita vaihtoon.

Vierailija
34/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa, täysin normaalipainoinen ei kelpaa. Tajuat varmaan, ettei tuo ole sellainen mies, joka tukee sinua, kun ulkonäkö muuttuu vaikka sairastaessa, raskaana tai iän myötä. Loput voit päätellä itse.

Vierailija
35/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sairas mies. Ethän sä edes ole mikään läski!

Vierailija
36/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kehtaa sanoa normaalipainoiselle naiselle että vähän laihempi tarttis olla, niin vaarallisilla vesillä ollaan.

Olen itse 167 cm / 68 kg ja omasta mielestäni olin parhaimmillani n. 64-kiloisena, mutta aika kauheaa olisi, jos mies kyttäisi painoani muutaman kilon tarkkuudella.

Mietipä sit lun laihdutat sen 7 kg ja jossain tilanteessa saat jonkun 2 kg takas ja mies alkaa heitellä ilkeitä kommentteja joka kerta kun edes ajattelet syöväsi muuta kuin salaatinlehteä.

Vierailija
37/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, mikä läski .62 kg olisit ihan ok. , jota mies haluaisi katsella. Jos ei kiinnosta , ole valmis , että sut heitetään mäkeen. Sanoo nainen 61 kg , 166cm ja ikä 68v.

Vierailija
38/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet normaalipainoinen, et „pyöreä“. 60- kiloisena olisit normaalipainon ehdottomalla alarajalla. Mutta tämän varmaan jo tiesitkin.

Taitaisi olla bmi 20-21, normaalipaino jotain bmi 18-25... 210-21 on aika ideaali terveyden kannalta varsinkin jos kehonkoostumus kunnossa. Toi 69 kiooa on pikkaisen pösö. Normaalipainossa nyt vaan on enemmän joustoa plösöydelle kuin hoikkuudelle ja sen tajuaa jokainen, että enemmän pystyy mennä yli kuin ali. Hyvä ap, kroppa kuntoon! Älä anna av:n lannistaa, täällä ihamme on just se bmi 25 kun se on normaali ia mahdollisimman lihava

Vierailija
39/39 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin onnellinen, että olisin löytänyt rehellisen miehen joka sanoo suoraan mitä ajattelee. Kukaan ei oikein voi mitään sille mistä viehättyy, joten mielestäni on väärin rangaista toista siitä rehellisyydestä. 

Ja olen luonnostaan laiha nainen ja jokainen mieheni on huomauttanut, jos painoni on pudonnut liian alhaiseksi. Näin päin sitä pidetään täysin hyväksyttävänä ja ainoastaan toisen terveydestä huolehtimisena, vaikka pohjimmiltaan siinäkin on kyse siitä, että olen alkanut näyttää liian luisevalta miesten makuun. Ja ei, en ole ajatellut että miesten tulisi vain hyväksyä minut luurankona vaan olen aina todennut että "niin tosiaan olenkin laihtunut taas liikaa, pitääpä syödä paremmin" enkä alkanut syyttää miestä siitä, että on rehellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän