Olen tavannut miehen, mutta miestä mietityttää yksi asia minussa
Nimittäin se, että olen hieman pyöreä. Koronan myötä minulle on kertynyt ylimääräistä. Yleensä olen hoikemmassa kunnossa. Meillä menee kaikki todella hyvin miehen kanssa ja kaikin puolin on ihanaa, mutta mies on sanonut suoraan, että hän pitäisi minusta vähän hoikempana. Miten te ottaisitte tämän? Olen itse esteettinen ihminen ja ymmärrän miestä; on tiettyjä ulkonäöllisiä asioita myös miehissä, jotka ovat minulle nou nou. Onko ihan hirveää omanarvon polkemista jos laihdutan takaisin vanhoihin mittoihin ja olen onnellinen miehen kanssa? Laihduttaisin joka tapauksessa, oli miestä tai ei.
Kommentit (39)
Laihdutat, jos itse haluat, mutta ymmärrän tuota miestäkin. Timmi nyt vain on ilo silmälle.
Minusta on hyvä jos miehet sanovat suoraan. Mun eksä ei koskaan sanonut, eikä siitä hyvä seurannut
En olisi miehen kanssa, joka ei pitäisi minusta sellaisena kuin olen. Varsinkin suhteen alkuvaiheessa kuuluisi olla täysin toisen lumoissa.
Pitäisi hoikempana. Eikö se nyt pidä susta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pitää.
No, minä
Laihdutan joka tapauksessa, koska pidän itsestäni pienempänä. Mutta en tiedä miehestä, että laitanko hänet vaihtoon. Ehkä tämä nimittäin kertoo jotain hänen kiinnostuksen tasostaan.
Ap
Hölmömpää olisi kai kuitenkin jättää nyt laihduttamatta, jos sen kuitenkin itse joka tapauksessa aioit tehdä. Mutta kyllä se mua henkkoht jäisi mietityttämään. Elämässä tapahtuu asioita. Niitä kiloja saattaa tulla joskus jatkossa uudestaan. Aiheuttaisiko se sitten epävarmuutta.
Mitkä mitat nyt ja mikä olisi tavoite? Monestako kilosta on kyse?
Eikö tuo ole melko selvästi sanottu, että et kelpaa hänelle sellaisena kuin olet? Jos nyt laihdutat itsesi sellaiseksi kuin hän haluaa, hän löytää kyllä sinusta seuraavan vian. jne.
Eli pidä huoli, että hänestä ei tule kumppaniasi, koska hänen kanssaan joutuisit loputtomaan miellyttämisen kierteeseen, joka särkisi mielenterveytesi.
Vierailija kirjoitti:
Painan tällä hetkellä 67 ja tarkoitus olisi laihduttaa 7 kiloa. Olen 169cm pitkä.
Ap
En jatkaisi miehen tapailua tuollaisen kommentin jälkeen.
Älä lähde tuohon miehen peliin tyttökulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan tällä hetkellä 67 ja tarkoitus olisi laihduttaa 7 kiloa. Olen 169cm pitkä.
Ap
Pöh. Kyse on makuasioista, mutta sinun ei tarvitse laihduttaa. Millainen kroppa miehellä on, onko hänellä lihaksikas, timmi muttei luikero vartalo?
Että sellainen suhde Porvoossa tänään.
Jos oma mieheni ei olisi ollut minuun suhteemme alkuvaiheessa niin head over heels ihastunut, ettei meinannut pystyä pitämään näppejään irti minusta, en olisi jatkanut hänen kanssaan. Jos hän olisi sanonut ääneen, että en jossain suhteessa ole juuri sitä, mitä hän on etsinyt, olisin lähtenyt välittömästi.
Minä en usko, että sinä olet nainen, mutta jos olet niin onnea vaan suhteellenne, tulet sitä tarvitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä jos miehet sanovat suoraan. Mun eksä ei koskaan sanonut, eikä siitä hyvä seurannut
Minusta ei. Minusta on hyvä, että miehet eivät ylipäänsä lähde seurustelemaan naisen kanssa, joka ei ole sellainen jota he haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pitää.
No, minä
Laihdutan joka tapauksessa, koska pidän itsestäni pienempänä. Mutta en tiedä miehestä, että laitanko hänet vaihtoon. Ehkä tämä nimittäin kertoo jotain hänen kiinnostuksen tasostaan.Ap
Entä jos tulee sairaus, joka vaikuttaa ulkonäköön. Miten mies suhtautuu sellaiseen?
Jos on tosissaan ihastunut, ulkonäkö ei ole tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet normaalipainoinen, et „pyöreä“. 60- kiloisena olisit normaalipainon ehdottomalla alarajalla. Mutta tämän varmaan jo tiesitkin.
Kysytkö nyt siis että haluaisitko näyttää mieluummin entiseltä hyvältä vai nykyiseltä ei niin hyvältä? Minusta aika no brainer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole ylipainoinen. Jos itse haluat nii yritä kiinteytyä
Niin. Olisiko se tekopyhää väittää ettei ulkonäkö merkitse mitään?