Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revin miehen ja eksänsä hääkuvia

Vierailija
02.09.2014 |

Löysin eilen mieheni varastosta katselemasta hänen ja eksänsä hääkuvia! Tiedän heidän menneisyydestä sen, että tapasivat teineinä ja menivät naimisiin parikymppisinä ja naimisissa ehtivät olla lähes 8 vuotta. Erosivat, koska nainen halusi lapsia mutta mieheni ei ollut valmis.. Suutuin tosi paljon ja nappasin hänen kädestään pienen nipun kuvia ja revin ne. Mies räjähti mulle tosi pahasti ja ollaan oltu nyt mykkäkoulussa. Heidän erostaan on reilu vuosi. Mua vituttaa, pitikin sekaantua mieheen joka ei ole vielä päässyt menneisyydestään irti!

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt ap-akka. Sano ukollesi että jättää sinut sian.

Vierailija
102/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:51"]No minusta ei ole mitään järkeä säilöä exän kuvia. Ainoastaan jos on yhteisiä lapsia, niin säästää lapsille. Miksi joku haluaa niitä säilyttää? En minä ainakaan.

T. Ei ap
[/quote]

Mitä jos jää leskeksi, pitääkö silloinkin kaikki kuvat hävittää ennen kuin ryhtyy uuteen shäuhteeseen? Hävitetäänkö kuolleiden vanhempien kuvat, kuuluvathan nekin menneisyyteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:51"]No minusta ei ole mitään järkeä säilöä exän kuvia. Ainoastaan jos on yhteisiä lapsia, niin säästää lapsille. Miksi joku haluaa niitä säilyttää? En minä ainakaan. T. Ei ap [/quote] Mitä jos jää leskeksi, pitääkö silloinkin kaikki kuvat hävittää ennen kuin ryhtyy uuteen shäuhteeseen? Hävitetäänkö kuolleiden vanhempien kuvat, kuuluvathan nekin menneisyyteen?

[/quote]

Hävitä vaan, kauheaahan se olis että lapsille jäis jotain menneisyyden taakkoja, kuten kuvia isovanhemmista. Samoin kannattaa muistaa, ettei viime vuotta pidemmälle muistele mitään, mennyt on mennyttä, iloineen ja suruineen. Eikä lapsille kerrota sitten mitään tarinoita suvusta, kauheaa menneisyyden taakkaa sekin, sinne jääköön.

Vierailija
104/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä juttu on edes totta, niin toivon teille pikaista eroa. Mies tarvitsee henkisesti tasapainoisen ja ihanan naisen, eikä tuollaista typerää sekopäätä. Olet pelkkä laastari.  :)

Vierailija
105/110 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on sekopää :D säälittää kyllä ne kuvat, toivottavasti on kopioita jossain tai negatiivit

Vierailija
106/110 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ketjun aloittajaa. Ei ole reilua uutta naista kohtaan että mies menee varastoon katselemaan kuvia eksästään, varsinkaan hääkuvia. Olisin minäkin repinyt sellaiset kuvat. Ehkä sitten minäkin olen sekopää kun en suvaitse mieheni eksän kuvia muualla kun lasten albumeissa, mutta en hääkuvia niissäkään. Lastenkin pitää ymmärtää että omat vanhemmat eivät ole enää yhdessä ja kuvioihin voi tulla uusi kumppani.

Vierailija
107/110 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aloittajan puolella oleva sekopää täällä heissan! Menneisyys on jokaisella ja niin pitääkin olla. Se mitä tässä suurin osa ei tunnu tajuavan on se niiden pahamaineisten kuvien salaa (?) katselusta kiinni jääminen. Varmasti jokainen joka ei neitsyttä itselleen tahdo ymmärtää että sitä pimppiä ja kullia on lutkutettu menneisyydessä puolin ja toisin mutta tarvitseeko siitä nykyisyydessä muistuttaa kuvien kera? Löysin myös omassa menneisyydessäni silloiselta puolisolta melko henk koht kuvan hänen nuoruuden rakkaudestaan ja kieltämättä hämmennyin miksi moisen säilönyt ja vielä ihan "julkiselle"paikalle kodissamme? En raivostunut enkä repinyt mitään mutta kieltämättä pisti vituttaa koska itse en todellakaan aio olla mikään lohduttaja ja jos sellaisena pidetään niin pyysin kertomaan sen samantien. Ap:n reaktio oli mielestäni vähän temperamenttinen mutta täysin ymmärrettävä. Pitäköön ne herkistelykuvat jemmassa jos niitä on säilytettävä, mä en niitä halua nykyisyydessä katsoa ja huolehdin ettei myöskään toinen osapuoli tule minusta sellaisia näkemään ellei välttämättä halua. Nykyisyyteen ne ei nimittäin kuulu. Kiva kiitti ja hei. T. Sekopääskitsopsyko... ja mitä näitä nimityksiä olikaan.

Vierailija
108/110 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa opettavainen ketju. Ap vaikuttaa kovin omistushaluiselta ja epävarmalta itsestään. Ikävintä tässä kuitenkin on se, että hän väittää, että hänellä on hyvä itsetunto - itsetuntemuskin vielä täysin hukassa, kun ei tunnista omia tunteitaan. Käytös kertoo ihan jotakin muuta kuin tänne naputellut sanat. 

Ap vaikuttaa myös kovin itsekeskeiseltä. Miehen valokuvien katsomisen hän tulkitsee itsestään käsin häneen kohdistuvaksi loukkaukseksi. Hän haluaa kieltää miehensä muistot ja muistelemisen. Tuollainen kontrolloinnintarve kertoo karua kieltä. 

Mietin, mitä minä tekisin ap:n miehen tilanteessa. Luultavasti valitsisin vapautua ap:n kaltaisesta kontrollifriikistä. Olen nainen ja muutamien vuosien takainen riitaisa ja katkerakaan ero pitkästä avioliitosta ei ole saanut minua tuhoamaan kuvia, joissa eksäni esiintyy. Onhan hän kuitenkin lasteni isä ja meillä oli myös hyviä hetkiä. Niistä kuvat ovat hyvä muistutus hetkinä, kun muistuu ainoastaan ikäviä asioita. En ole tuhonnut myöskään entisten poikakavereiden kuvia. Ehkä joskus tulee hetki, kun tekee mieli katsoa vanhoja kuvia ja muistella menneitä. 

Entä mitä tekisin mahdollisen uuden puolison kuvien suhteen? Miten käyttäytyisin? Olen nimittäin taipuvainen mustasukkaisuuteen. Antaisin kuvien olla. Olisi hänen oma asiansa, mitä hän kuvilla tekee. Jos hän haluaisi näyttää niitä minulle, katsoisin niitä hänen kanssaan, kyselisin kuvien ihmisistä ja tapahtumista aidon kiinnostuneesti ja myötätuntoisena. En näe mitään syytä olla mustasukkainen kenenkään menneisyyttä kohtaan. Jos mustasukkaisuus rupeaisi vaivaamaan minua, hakeutuisin ammattiauttajan puheille välittömästi. 

Teette itseänne kohtaan väärin, kun ruokitte mustasukkaisuuttanne ja pyritte kontrolloimaan toisia ihmisiä oman sisäisen epävarmuutenne ja pahan olonne vuoksi. 

Vierailija
109/110 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ap:lle nyt kuuluu? Vieläkö hän ja hänen miesystävänsä ovat yhdessä? Jotenkin on sellainen kutka, ettei tuo rakkaustarina tainnut kovin pitkään kestää. :(

Vierailija
110/110 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapainen Lyyli lentäis meikäläisen huushollista mäkeen alta aika yksikön! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme