Tytär "varastaa" äidin vaatteet
Onko muilla samanlaista "ongelmaa"? Ollaan tyttären kanssa suunnilleen samankokoisia ja kummasti mun vaatekaapista aina vaatteet häviää löytyäkseen myöhemmin pyykkikorista. Joihinkin vaatteisiin olen antanut käyttökiellon ja se tuntuu aika hyvin pitävän.
Olen jo miettinyt, että pitäisiköhän siirtyä johonkin mummotyylisiin kukkamekkoihin, niin ei vaatteet kaapista katoaisi :)
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:04"]No ei meillä kukaan toisen kaapista vaatteita ota ilman lupaa, ei edes tyttäret keskenään ja meitä alkaa olla talossa jo 3 samankokoista naista. Välillä lainataan toisiltamme, mutta tosiaan niin että omistaja itse tuo vaatteen toiselle, toisten kappeja ei kaivella.
[/quote]
Meilläkin käytetään ihan luvan kanssa.
Eikös se kerro vain sen, että äiti on tyttären mielestä muodikas? Ottaisin kohteliaisuutena :)
Minä otin joskus äidiltä vaatetta, kun ei itselläni ollut.
Mitä jos menisitte ajatuksen kanssa ne tyttären vaatteet läpi: mikä mahtuu ja mitä HÄN KÄYTTÄÄ niistä ja sitten hommaatte lapselle vaatetta?
Meillä vaatteet ovat ihan yhteisiä. Olen yber tyytyväinen että voimme käyttää molemmat samoja ja samankokoisia vaatteita.
Mitä se nyt haittaa? Ja jos haittaa, niin miksi et ostaisi tyttärelle samanlaisia vaatteita jos hän niistä tykkää. Itsekin epäilen, että tyttärellä ei välttämättä ole omassa kaapissaan tarpeeksi ja/tai mieleisiä vaatteita.
No kyllä niitä omia mieleisiä vaatteita tytöllä on ihan tarpeeksi. Ja ollaan siis käyty läpi mitä vaatteita ei saa ottaa, siis sellaisia, joita itse usein mielelläni käytän.
Se on kyllä ihan kiva, että vaatemaku on samanlainen, tosin toisinpäin ei kuitenkaan ihan toimi :)
Pääsääntöisesti tämä on siis ihan positiivinen ongelma. Joskus toki tulee niitä tilanteita, että olisin itse jotain halunnut pitää ja se onkin ollut pyykkikorissa pesua odottamassa.
ap
P.S. Itse saan kyllä äidiltäni hänen vanhoja vaatteitaan :) Lähinnä ulkovaatteita, mutta kuitenkin. Äiti on himoliikkuja ja uusii ulkoilupukunsa ehkä kerran vuodessa. Mulle, vähemmän liikkujalle passaa hyvin se vähän käytetty :)
No ei meillä kukaan toisen kaapista vaatteita ota ilman lupaa, ei edes tyttäret keskenään ja meitä alkaa olla talossa jo 3 samankokoista naista. Välillä lainataan toisiltamme, mutta tosiaan niin että omistaja itse tuo vaatteen toiselle, toisten kappeja ei kaivella.