Kun isä vähättelee lapsen itkua
Isä sanoi 5kk sen lapsen itkun olleen vain pelkkä itku kun jäivät toista kertaa kaksin ilman minua? Miten noin voi sanoa? Musta hieman outo kommentti sillä meillä ei ole itkuinen lapsi missään muotoa, eikä lapsi itke ilman syyttä.. ei itke koskaan turhaa ja selkeät viestit. Miten mies voi vähätellä näin lapsen itkua ja jättää huomiotta viestit? En uskalla jättää enää toista kertaa pitkäksi aikaa hetkeen jos ei huomioi.
Kommentit (23)
Itkikö vauva siis edelleen, kun äiti tuli kotiin?
Kakat housuissa ja nälkäisenä?
Jos ei, niin äidin kannattaa vähän höllätä pipoaan.
Voi herranen aika mille laukalle taas meni keskustelu ilman mitään todellisia tietoja.
Ap EI sanonut, että mies ei olisi yrittänyt tyynnytellä lasta tai tarjota maitoa tai tarkistanut vaippoja.
Ap ei edes KYSYNYT, MITÄ MIES TARKOITTAA. Minä tulkitsen tokaisun niin, että vauva itki, mutta ei halunnut huolestuttaa ap:ta. Ap siis oli itse löhtenyt asioille, mitä sille jälkikäteen enää voi muuta kuin korkeintaan harjoitella vähitellen vauvan jättämistä isänsä hoiviin lyhyemmillä biiteillä.
Ihan tyypillisesti täällä ollaan jo jakamassa kyökkidiagnooseja parista sanasta. Huoh.
No miten se sitten oli lakannut itkemästä, jos sillä oli mielestäsi varmasti jokin syy itkeä, jonka pystyy vaan aikuinen korjaamaan?
Menikö kiukku/ väsy/ äidin ikävä ohi?