Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään kenen lapset käy/käynyt tukiperheessä?

Vierailija
13.08.2021 |

Mitä ootte sanoneet lapsille miksi käyvät ja onko lähteneet mielellään? Meillä yksi alkanut kapinoida vastaan, että haluaisi jäädä kotiin ja mennä joskus muuna aikana kuin sillon kun sovittu. Tuntuu pahalle "pakottaa" menemään. Aina kyllä sitten innoissaan kertoo mitä touhunnut siellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tän tasoisia äitejä täällä. Onko lapset myös kaikki eri isälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäinen lapsesi on, mutta olisin aika tiukkana asiassa, aikuinen päättää tukiperheeseen lähdöt eikä lapsi itse. Etenkin, kun kyse on kuitenkin vaan lähtemisen hankaluudesta eikä siitä, että siellä olisi oikeasti ikävää. 

Vierailija
4/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan pakota lapsiaan menemään tukiperheelle?

Vierailija
5/5 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä ikäinen lapsesi on, mutta olisin aika tiukkana asiassa, aikuinen päättää tukiperheeseen lähdöt eikä lapsi itse. Etenkin, kun kyse on kuitenkin vaan lähtemisen hankaluudesta eikä siitä, että siellä olisi oikeasti ikävää. 

Juu lapsen kanssa keskusteltiinki että ei ole asia mistä itse päättää. Muut sisarukset eikä itse oo tuonut ilmi mitään miksi ei voisi kulkea. Tuntuu vaan itsestä pahalle kun muksu lähtee paholla mielin sinne. Jospa olisi vaan joku vaihe menossa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme