Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen ihan koukussa liddlin energiajuomaan!!!

Vierailija
02.09.2014 |

halpaa & hyvänmakuista :P pelkkä kahvi ei riitä, kun talossa on esiteini, tuttivierotusta läpikäyvä taapero & koliikkivauva.. 12v on siis edellisestä liitosta, 1v6kk & 2kk nykyisestä. pienempi vahinko, ns. "kierukkavauva".

joten voitte uskoa, että väsyttää!!!! join ennen pannutolkulla kahvia, kunnes päätin uskaltaa ostaa tuota liddlin mixed-uppia (aikoinaan yritin juoda jotain toista energiajuomaa, olikohan ediä ja HYI) ja jäin kerrasta koukkuun. pelottaa vain, että tuo tuleva teini ottaa mallia :/ !

niin ja mie en imetä. vauvan itkuisuus ei siis johdu energiajuomasta tai mistään muustakaan. miula ei maito yhdessäkään raskaudessa noussut kunnolla & sitä tuli hyvin niukaltti..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Ymmärrätkö, millaisen rasituksen aiheutat elimistöllesi? Eräänä päivänä vaan sydän sanoo poks. 

Lopeta hyvä ihminen ajoissa tuo energiajuomien litkiminen.

Vierailija
2/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös energiajuomakoukussa, en juo kahvia... Piti pysytellä hereillä ja virkeänä, ja melko nopeasti koukutuin. Yöllä saatoin juoda 4 tölkkiä että pysyin hereillä.

No, kun tilanne helpottui päätin vierottautua. Varmaan viikko meni että joka päivä särki päätä ja väsytti, mutta sitten aloin nukkua yöni paremmin ja jaksoin aloittaa lenkkeilyn.

Noissa energiajuomissa ei ole mitään hyvää, ovat täyttä myrkkyä elimistölle, vierottaudu ihmeessä ja ala ulkoilemaan, happi ja liikunta virkistää parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla