Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdeneuvoja pliis!

Helpless
13.08.2021 |

Mitä mies ajattelee kun viestittelee naispuolisille kavereilleen esim. laittaa kuvia ulkomaan matkan nähtävyyksistä tai kun sattuu joku erikoinen tilanne esim. tuli autoon kolhu mökkireissulla? Olenko tyttöystävänä riittämätön hänelle kun haluaa kuitenkin viestitellä näille tytöille vaikka on minun kanssa? Eka suhteeni, en tiedä mitä ajatella.. Asiallisia kommentteja kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai kavereita voi olla molemmista sukupuolista? Mitäs kummaa siinä on.

Huhuista huolimatta, eivät miehet ole pyrkimässä kaikkien hameväkeen kuuluvien pöksyihin

Vierailija
2/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olisi instagram voisi laittaa suoraan kuvat sinne ja ne naiset voivat tuijottaa niitä kuvia siellä hypnoosissa. Ei tarvisi erikseen lähetellä kuvaviestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuista huolimatta, eivät miehet ole pyrkimässä kaikkien hameväkeen kuuluvien pöksyihin

Mutta miksi kokee jakaa hetket heidän kanssaan vaikka minäkin olisin vieressä? Tuntuu vain ettei hän välitä tarpeeksi.. :(

Ap

Vierailija
4/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteesta ei koskaan voi saada kaikkea, joten siinä suhteessa se aina jää riittämättömäksi.

Vierailija
5/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpless kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi kokee jakaa hetket heidän kanssaan vaikka minäkin olisin vieressä? Tuntuu vain ettei hän välitä tarpeeksi.. :(

Ap

Taitaa pitää sinuakin jonain kaverina, kun ei ole vain sinua varten läsnä ollessanne kahden. Ei tarvita mitään imelää siirappia tai jatkuvaa nyhväämistä toisen kainalossa, vain läsnäolo ja keskittyminen siihen omaansa riittää. Se on kunnioittavaa. Kavereille voi laittaa kuvia muulloinkin. En tykkäis ollenkaan.

Jos ollaan isommalla kaverijoukolla esim. matkoilla, niin sitten jo aivan eri asia.

Vierailija
6/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin vielä, jos jonkun huumoripläjäyksen äidilleen tai siskolleen laittais, mutta miksi pitää ottaa naispuoliset kaverit "mukaan" kun ollaan kahden? Kavereita voi tavata muulloinkin, kun on sitä omaa aikaa.

Vierailija
7/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteesta ei koskaan voi saada kaikkea, joten siinä suhteessa se aina jää riittämättömäksi.

Hyvin sanottu. Tämä on niin vaikeaa sietää. Mutta miksi jotkut tuntuvat olevan niin kiintyneitä ja toisilleen sopivia? Ovatko he jotenkin sivuuttaneet tämän seikan vai? Toivoisin etten joutuisi sietämään tätä vaikeaa oloa.. tuntuu että epävarmuus iskee..

Vierailija
8/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinä kyllä riität hänelle, mutta hän ei riitä sinulle. Eli hänen pitäisi huomioida sinua enemmän, jotta hän saisi tyydytettyä ne tarpeet, joiden vuoksi olet parisuhteessa.

Vierailija
9/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpless kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu. Tämä on niin vaikeaa sietää. Mutta miksi jotkut tuntuvat olevan niin kiintyneitä ja toisilleen sopivia? Ovatko he jotenkin sivuuttaneet tämän seikan vai? Toivoisin etten joutuisi sietämään tätä vaikeaa oloa.. tuntuu että epävarmuus iskee..

Koska he ovat löytäneet kumppanin, joka on oikeasti sopiva.

Et sinä voi muuttaa ketään ihmistä itsellesi sopivaksi. Sinun pitää etsiä ihminen, joka on jo valmiiksi sinulle sopiva. Joskus se tapahtuu helposti, toisinaan menee pidempi aika ennen kuin se sopiva löytyy.

Vierailija
10/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään olette olleet yhdessä?

Onko mieskaverisi luonteeltaan omista tavoistaan kiinni pitävä ja harkitsee päätöksiään?

Älä ota liikaa itseesi miehen tavasta jakaa tapahtumiaan. Vie aikansa ennen kuin olet hänen koko elämänsä. Kannattaa nyt tässä vaiheessa olla ihan tyytyväinen, ettei mies ole pelkästään sinun palautteestasi riippuvainen. Sitten olet helisemässä, kun olette vain toisillenne.

Vierailija
11/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika outoa kuvitella, että olisimme ulkomailla ja kuvaisimme nähtävyyksiä ja mies viestittelis koko ajan joidenkin naisten kanssa. Menisimme levähtämään ja virvokkeille johonkin baariin ja taas sama juttu, mies laittelis kuvaa palmuista ja eksoottisista sapuskoista. Sitten vielä mökiltä. Tulis mieleen onko se kenties asentanut kamerat makkariinkin..

Vierailija
12/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri mies lähettelee reissuista kuvia tai ihan muuten vaan jostakin jutusta. En kyllä tiedä missä hetkessä, onko avokkinsa vieressä vai ei.

Tai näyttää kuvia kun nähdään.

Ootko ap jutellut miehellesi asiasta? Mitä sanoo siihen että sinusta tuntuu pahalle?

Vierailija
13/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään olette olleet yhdessä?

Onko mieskaverisi luonteeltaan omista tavoistaan kiinni pitävä ja harkitsee päätöksiään?

Älä ota liikaa itseesi miehen tavasta jakaa tapahtumiaan. Vie aikansa ennen kuin olet hänen koko elämänsä. Kannattaa nyt tässä vaiheessa olla ihan tyytyväinen, ettei mies ole pelkästään sinun palautteestasi riippuvainen. Sitten olet helisemässä, kun olette vain toisillenne.

Haluaisin myös uskoa näin mutta se on vaikeaa.. 2 vuotta yhdessä, mies sellainen järki-tyyppi, ei tunteitaan näytä ja sanoo itse että haluaa sitoutua minuun ja on tyytyväinen suhteeseen.

Vierailija
14/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi kaveri mies lähettelee reissuista kuvia tai ihan muuten vaan jostakin jutusta. En kyllä tiedä missä hetkessä, onko avokkinsa vieressä vai ei.

Ootko ap jutellut miehellesi asiasta? Mitä sanoo siihen että sinusta tuntuu pahalle?

Kyllä ollaan juteltu. Sanoo että olen mustasukkainen ja ihan turhaan. En tiedä pitääkö vain niellä tämä jos haluan jatkaa yhdessä.. Muuten asiat melko lailla hyvin meillä ja yhteistä tulevaisuutta jo haaveiltu. Minulla ei ole miespuolisia ystäviä, yrittänyt olen joskus mutta pari kertaa kaveripoika on tunnustanut ihastuksensa minua kohtaan joten sen jälkeen on vähän fiilis mennyt. En jotenkin osaa ajatella että joku mies pystyisi täysin viattomien aikein olla naisten (vieläpä hyvin nättien) kaveri ja samalla täysin minun kanssa.

Vierailija
15/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpless kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollaan juteltu. Sanoo että olen mustasukkainen ja ihan turhaan. En tiedä pitääkö vain niellä tämä jos haluan jatkaa yhdessä.. Muuten asiat melko lailla hyvin meillä ja yhteistä tulevaisuutta jo haaveiltu. Minulla ei ole miespuolisia ystäviä, yrittänyt olen joskus mutta pari kertaa kaveripoika on tunnustanut ihastuksensa minua kohtaan joten sen jälkeen on vähän fiilis mennyt. En jotenkin osaa ajatella että joku mies pystyisi täysin viattomien aikein olla naisten (vieläpä hyvin nättien) kaveri ja samalla täysin minun kanssa.

Kauanko miehesi on tuntenut nämät naiset? Jo ennen kuin aloitte seurustella. Eiköhän hän siinä vaiheessa olisi jonku heidän kanssa jo kimpassa jos haluaisi olla enemmän kuin ystävä.

Osalla nyt vaan on kummankin sukupuolen edustavia ystäviä ja ei he sitä koe outona asiana. Toki ymmärrän jos jatkuvasti heille viestittelee ja teidän yhteinen aika keskeytyy niin tympääntymisesi.

Tapaatteko usein yhdessä näitä ystäviä?

Vierailija
16/19 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpless kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko miehesi on tuntenut nämät naiset? Jo ennen kuin aloitte seurustella. Eiköhän hän siinä vaiheessa olisi jonku heidän kanssa jo kimpassa jos haluaisi olla enemmän kuin ystävä.

Osalla nyt vaan on kummankin sukupuolen edustavia ystäviä ja ei he sitä koe outona asiana. Toki ymmärrän jos jatkuvasti heille viestittelee ja teidän yhteinen aika keskeytyy niin tympääntymisesi.

Jatkan vielä. Itsellä oli myös ihastus vaihe tähän mies puoliseen kaveriin ja jossakin vaiheessa niin voimakas, että ajattelin että välit on laitettava poikki. Mutta laimeni aikanaan ja nykyisin ollaan ihan vaan kaveri pohjalta liikkeellä. Koskaan en hälle ihastumisesta ole kertonut.

Sama jolle se kaveri mies kuvia lähettelee

Vierailija
17/19 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpless kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osan on tuntenut ennen, osan jälkeen minua. En ole tavannut heitä itse, nähnyt vain somekuvia.. Tuntuu vain jotenkin pahalta ajatella että minun rakkaani myös pyytelee naispuolisia työkavereitaan töissä kahvitauolle, enkä tiedä mistä he keskustelevat ja millainen ilmapiiri on. Hän vakuuttaa ettei ole kiinnostunut heistä, mutta tämä vaivaa minua silti.. En tietenkään voi muuttaa häntä, mutta en tiedä voinko olla onnellinen näin..

Vierailija
18/19 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpless kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä. Itsellä oli myös ihastus vaihe tähän mies puoliseen kaveriin ja jossakin vaiheessa niin voimakas, että ajattelin että välit on laitettava poikki. Mutta laimeni aikanaan ja nykyisin ollaan ihan vaan kaveri pohjalta liikkeellä. Koskaan en hälle ihastumisesta ole kertonut.

Sama jolle se kaveri mies kuvia lähettelee

Oletko itse suhteessa? Miltä sinusta tuntuu tuo että varattu mies on kaverisi ja lähettelee sinulle esim. reissukuvia? Mietitkö ikinä mitä avokkinsa ajattelee?

Vierailija
19/19 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Onko muita näkökulmia aiheeseen? Tänään mieli on hyvin alhainen, tuntuu ettei tässä ole vaihtoehtoa kuin erota.. Olen pettynyt siihen että muut naiset saa hänen huomionsa meidän yhteisellä ajalla. Se saa minut tuntemaan itseni arvottomaksi. Eihän parisuhteessa kuulu tuntea näin.. :( Ainoa asia mikä saa minut pysymään suhteessa on pieni toivo siitä että hän oikeasti tarkoittaa sitä mitä sanoo eli että haluaa olla minun kanssa vain eikä muilla ole merkitystä. Mutta minulle teot merkkaavat enemmän kuin sanat..