Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kengät pillifarkkujen kaveriksi?

Vierailija
02.09.2014 |

syksy tulee ja sandaali/avokaskausi jokapäiväisessä arjessa alkaa olla ohi. millaiset syyskengät pillifarkkujen kaveriksi? sukat pitäis saada jalkaan kanssa jotenkin järkevän näköisesti, saapikkaat löytyy talveksi mutta ne on näille keleille liian lämpimät. kaivelin vanhoja googlella, mutta kaikki linkit/blogipostaukset oli jo niin vanhoja etteivät auenneet. kuvia kaipaan, ihan lattapohjat ei käy mulle

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapikkaat käy mun mielestä ihan hyvin syksylle, ellei niissä sitten ole vuori tms. Nilkkurit on aika varma veto, jos ei halua tasapohjaisia niin löytyyhän noita laidasta laitaan esim kiilakorkoa ja normaalia korkoa. Varsikengät näyttävät myös olevan muotia (eli sellaiset maiharimalliset)

Ei sitä oikeasti kannata liikaa miettiä, mikä on nimenomaan pillifarkkujen kanssa ok, tai mikä on "sallittua" syksyisin tai talvisin. Kunhan ettii jotain mikä miellyttää oma silmää, ei ole itselle liian kuumat/kylmät, ja omasta mielestä sopivat omien vaatteiden päälle. Tai ainakaan mä en jaksa enää miettiä sillä lailla, niin kuin mietti esim lukioiässä :)

Vierailija
2/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkurit, saappaat, bootsit jne. Melkein kaikki kengät sopii pillifarkkujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkureille ääni täältäkin, sopivasti korkoa, niin näyttää hyvältä.

Vierailija
4/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän tennareita :)

Vierailija
5/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nilkkurit

Vierailija
6/7 |