Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta oma omituisuutesi!

Vierailija
13.08.2021 |

Mitä omituista teet? Kerro pois vaan:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitän omituisuuteni sillä, että olen taiteilijatyyppi. Asun yksin enkä juuri soittele kenellekään. En aina edes vastaa puhelimeen. En hirveän hyvin viihdy porukoissa keskustelemassa puuta heinää. Elän melkeinpä erakkona ja tykkään siitä.

Saatan seurassa olla se, joka on pihalla keskusteluista ja jos jotain sanonkin niin muut on että: 🙄

Vierailija
2/6 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkun mielestä varmaan on omituista, että poltan salviaa poistaakseni talosta huonoa energiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla sellainen rempseä ja ronski mansikkapipoinen huovuttajatäti mutta olen oikeasti hiljainen seinäkukka. Kotona laulan kovaa yksin. En uskalla mennä kassajonoon jos siinä on liikaa jonottajia. Poimin roskia kadulta ja pistän roskiin.

Vierailija
4/6 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan suitsukkeita. Se on joidenkin mielestä omituista.

Asun keskellä ei mitään, joten se haju ei häiritse ketään.

Vierailija
5/6 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana vetää paidan kaulus suun eteen kun mietin jotain. Tein sen just taas kun mietin tätä :D. En itse edes tajua, mutta siitä muut huomauttelee ja ihmettelee. 

Vierailija
6/6 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitän omituisuuteni sillä, että olen taiteilijatyyppi. Asun yksin enkä juuri soittele kenellekään. En aina edes vastaa puhelimeen. En hirveän hyvin viihdy porukoissa keskustelemassa puuta heinää. Elän melkeinpä erakkona ja tykkään siitä.

Saatan seurassa olla se, joka on pihalla keskusteluista ja jos jotain sanonkin niin muut on että: 🙄

Tää on kyllä niin totta varsinkin naisten keskuudessa. En kestä kalkattavia ja juoruilevia akkoja! Aina puhutaan pahaa siitä, joka ei ole sillä hetkellä paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi