Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä on lähtöisin ajatus

Vierailija
02.09.2014 |

syödä eri vuorokauden aikoina jotain määrättyä ruokaa?

Esim. aamulla syödään puuroa/leipää/muroja.

Miksi ei voisi aamulla syödä ns.lämpimän aterian?

Jokainen tietenkin tekee niin kuin tykkää, kunhan ihmettelen.

Aamuisin varmaan on kiirekin, mutta voihan lämmin ruoka olla edellispäivästä, joten lämmitys riittää.

Laitoin tähän vain tämän aamu esimerkin, mutta koskee myös muita aterioita.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan energia määristä mitä ruuista saa. Ja onhan puuro lämmintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalossa kyllä syötiin aamulla ensimäiselsi perunaruoka ennen peltotöihin lähtöä, näin ainakin mummolassani.

Eiköhän se ole kiinni siitä miten energia pitää saada riittämään aktiivisuuden mukaan. Yövuorolainen saattaa syödä lämmintä ruokaa vaikka klo 24 :O

Vierailija
4/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän monessa maassa syösäänkin ihan lämmin ateria jo aamupalaksi ja esim. aasiassa olen törmännyt jo ihan meikäläisten lounaan kaltaisiin aamupaloihin (paistettua nuudelia, kasviksia, tofua/lihaa...)

Itse en ainkaan saa heti aamusta alas mitään raskasta ateriaa. Jogurtit, marjasmoothiet, voileipä tai puuro on hyvä aloitus minulla.

Vierailija
5/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo on sinulle ongelma? Itse lämmitän usein aamupalaksi edellisen päivän päivällisen lopun. Ei ole tullut mieleenkään hakea tähän hyväksyntää mistään. Syön miten haluan.

Vierailija
6/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytin kerran joulun jälkeen pahasti työkaverin maailmankuvaa, kun sanoin hakeneeni joulupäivänä kebabin, kun ei huvittanut enää syödä kinkkua ja lanttulaatiokkoa ja että olin laittanut kinkunlopun pakasteeseen odottamaan että maistuu taas. Se oli kuulema aivan mahdoton ajatus, sitä jouluruokaa pitää kuulema syödä niin pitkään kun sitä riittää, vaikka kuinka tulisii jo korvista ulos.

-6-

Vierailija
7/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee ruummiillista työtä tai urheilee, niin hiilarit kannattaa kiskoa aamupuolella vuorokautta päivää ja proteinit lihasten rasittamisen jälkeen.

Vierailija
8/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:09"]

Miksi tuo on sinulle ongelma? Itse lämmitän usein aamupalaksi edellisen päivän päivällisen lopun. Ei ole tullut mieleenkään hakea tähän hyväksyntää mistään. Syön miten haluan.

[/quote]

Rauhoitu nyt hyvä hminen!

Vierailija
9/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja lanttulaatikkoa ei missään tapauksessa saa syödä kuin joulunaikaan :)

Vierailija
10/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:14"]

Jos tekee ruummiillista työtä tai urheilee, niin hiilarit kannattaa kiskoa aamupuolella vuorokautta päivää ja proteinit lihasten rasittamisen jälkeen.

[/quote]

Tää ei ollut pointti

Vierailija
11/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:09"]

[/quote]

Rauhoitu nyt hyvä hminen!

[/quote]Miksi kuvittelet että olisin kiivastunut :)  ? Hieman vain ihmettelen tuollaita kyselyä.

-6-

Vierailija
12/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:19"]

[/quote]

Tää ei ollut pointti

[/quote]Et vain tajunnut että se oli pointti.

Vierailija
13/13 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan esim. perinteinen englantilainen aamiainen huomattavasti lähempänä lämmintä ateriaa kuin meikäläistä aamupalaa, samoin tyypillinen hotelliaamiainen munakokkeleineen ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi