Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiroilevat työmiehet, kuuluuko kielenkäyttö työnkuvaan?

Vierailija
02.09.2014 |

Olen kotona vauvan kanssa ensimmäisiä päiviä - ah mitä auvoa! Tai ei sittenkään: okt:n katolla häärii joukko työmiehiä. Vitut, saatanat ja perkeleet raikaavat sisälle saakka, pari per minuutti vähintään. Onko työ todella noin hirveää, vai miksi kielenkäyttö on kuin Talvisodan tantereelta? Tätätkö nyt pitää kuunnella kolmensadan tuntimaksun vastineeksi usempi päivä? Kehtaanko mennä sanomaan, että siivotkaa suunne tai työmiehet menevät vaihtoon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meillä tehtiin muuton jälkeen korjaustöitä ja remppaukot kiroilivat, kuin merimiehet. Onneksi oli kyse vain tunneista, muuten olisin joutunut puuttumaan asiaan (lapsiperhe).

Vierailija
2/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat. Sinähän niiden palkan maksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, sano.

Vierailija
4/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on töissä raksalla, ja auta armoton, miten se kielenkäyttö tarttuu. Kesällä ja lomilla ja viikonloppuisin puhuu normaalisti, mutta kun työt alkaa, niin vitut lentää. Huomautan aina, että korvia särkeeä, mutta eihän tuo itse huomaa...

Vierailija
5/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilun lisäksi raksamiehet ovat juoruämmäilyssä ja huhujen levittämisessä kärkiluokkaa.

Vierailija
6/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän täällä av-palstalla vitut ja perkeleet lentää kuin raksalla.

Vierailija
7/7 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on raksapomo ja eräs hänen yhteistyökumppaninsa on ihan järkyttävä kiroilija! Joskus, kun sillä ei oikein joku homma ole onnistunut, kuulen kauas miehen puhelimesta sen kiroilun! Vähintään joka toinen sana on v-ttu, p-le, s-tana, h-vetti jne, välillä nuo kaikki useampaan kertaan peräkkäin! Kysyin mieheltäni, miten hän kestää tuollaista kielenkäyttöä, niin sanoi, ettei hän voi sille mitään, jos joku kiroilee. Ei kuulemma puutu asiaan. Minä puuttuisin kyllä, sanoisin, että ei ihme, jos hommat menee pieleen, kun tuollaista isäntää kutsut ku Perkele! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän