Aion kostaa heille, jotka ovat kohdelleet minua kuin roskaa
Nettideittisivuston tyypeistä kyse... aion tehdä feikkiprofiilin, valitsen mahdollisimman aidon oloiset kuvat, mietin tarinan tarkasti. Höynäytän järjestelmällisesti niitä miehiä, jotka ovat minua aikoinaan kusettaneet. Lopulta vain katoan ja ignooraan, aivan yllättäen. Sanokaa mitä sanotte, mutta olen jo päättänyt tämän. Kusipäille omaa lääkettä niin ehkä loppuu se muiden tunteilla leikkiminen ;-)
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 04:42"]Äh, ei sellaisiin vaikuta ns. oma lääke. Jos on etsimässä vain peliä, pitää tuota ihan normaalina toimintatapana.
[/quote]
Aina voi yrittää ;-) Tätä peliä täytyy pelata tarkasti, ei hutiloiden. Täytyy saada mies uskomaan ja luottamaan ja ehkä myös avautumaan arkaluontoisista asioista "upealle naiselle." Täytyy vain toivoa, että kaikki menee suunnitelmien mukaan... ;--)
Kannattaako sun tuhlata elämäsi rajallisia päiviä ja öitä negatiivisuuteen? Kosto on ehkä suloinen, mutta et sinä sillä itsellesi saa rakkautta tai positiivisia tunteita. Toivottavasti kostosta jää jotain käteen, mutta älä jää siihen liian pitkäksi aikaa pyörimään.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 04:49"]Kannattaako sun tuhlata elämäsi rajallisia päiviä ja öitä negatiivisuuteen? Kosto on ehkä suloinen, mutta et sinä sillä itsellesi saa rakkautta tai positiivisia tunteita. Toivottavasti kostosta jää jotain käteen, mutta älä jää siihen liian pitkäksi aikaa pyörimään.
[/quote]
En tietenkään jää liian pitkäksi aikaa :-) Mutta elämäntapakusipäät ansaitsevat tulla kohdelluksi yhtä paskasti kuin he itse kohtelevat muita.
Äh, ei sellaisiin vaikuta ns. oma lääke. Jos on etsimässä vain peliä, pitää tuota ihan normaalina toimintatapana.