Erosta nelisen kuukautta ja...
Äsken sattumalta löysin eksän profiilin kuvakkeesta XD KAMALAA, tajusin, etten tuntenut sitä ihmistä OLLENKAAN. Hyi. Itselleni henk.koht. nuo kaikki kuvake- yms. profiilit ovat turn off, sillä kaikki nyt tietävät, mikä mesta se kuvake on ja miksi siellä ollaan. Siksi en halua miestä, joka moisella (tai vastaavalla) sivustolla pyörii. Samaan kastiin menee kaikki teinijutut mukaanlukien tinder, instagram, kik, irc-galleria... Kamalan lapsellisia sovelluksia ja sivustoja, jotka eivät tosiaankaan sovi sen ikäluokan miehille, joista minä olen kiinnostunut :P Mitä mieltä sinä olet kuvakkeessa yms. pyörivistä aikuisista (25--->) vai onko sinulle ihan sama?
Kommentit (3)
Taisit itsekin Kuvakkeessa pyöriä kun eksäsi profiiliin siellä törmäsit.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:28"]Taisit itsekin Kuvakkeessa pyöriä kun eksäsi profiiliin siellä törmäsit.
[/quote]
Juu, on vähän eri asia pyöriä ilman nickiä kuin nickin kanssa. En minä ole galleriassakaan, mutta miksi en voisi huvikseni selailla sitä joskus vailla oarempaa tekemistä? Tinderiäkin kokeilin -ihan vain siksi että halusin tietää, miten se toimii. Se ei tarkoita sitä, että KÄYTÄN sitäkään sovellusta :-)
? :-)