Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu on ehkä kaikista rumin suomalainen naistennimi!

Vierailija
01.09.2014 |

Ei voi kuin ihmetellä, että mitä on liikkunut niiden vanhempien päässä, jotka on laittaneet lapselleen nimeksi ANU. Siitä tulee ainoastaan mieleen sana anus.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään nimestäni kauheasti pidä ja voitteko uskoa, luulin että Anukseksi sen vääntäminen loppuu teini-iän jälkeen, mutta ei. Olen 40+ ja vieläkin jotkut "tosi hauskat" vääntää tota s:ää sinne loppuun. Huoh. O kyllä niitäkin joiden suusta mun nimi kuullostaa ihanalta <3

Vierailija
2/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on ihan nätti nimi, mutta onhan se aika selvästi yli 35-vuotiaan nimi. Siinä ei ole mitään mikä särähtäisi korvaan. Se on muuten myös intialainen naisen nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen kammotus : RIIKKA. mikä mielenhäiriö vanhempia on vaivannut 70 & 80-luvuilla, kun niin moni tyttö on saanut nimen Riikka? tai Päivi? Katikin on melko karmea..

Vierailija
4/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö Anu työpaikan nenäsi edestä? Saiko hän komeamman ja mukavamman miehen? Vai voittiko hän sinut aina koulun juoksukilpailuissa? En oikein näe mitään muuta syytä kenenkään nimen arvostelemiseen kuin pikkusieluisen katkeruuden.

Vierailija
5/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen Anun ja hän on ihana. En vain häntä saa :(

Vierailija
6/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä naisten nimiä? Näyttää kaikki olevan rumia. Pimppuliina?

Vierailija
7/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mari on paljon rumempi. Tai Päivi. Joo ja Kati ja Katja!

Vierailija
8/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 08:40"]

Anu on ihan nätti nimi, mutta onhan se aika selvästi yli 35-vuotiaan nimi. Siinä ei ole mitään mikä särähtäisi korvaan. Se on muuten myös intialainen naisen nimi.

[/quote]

Hyi kamala, että yli 35-vuotiaan nimi?

t. yi 40-v, jolla myös on nimi

Vierailija
9/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:13"]

Veikö Anu työpaikan nenäsi edestä? Saiko hän komeamman ja mukavamman miehen? Vai voittiko hän sinut aina koulun juoksukilpailuissa? En oikein näe mitään muuta syytä kenenkään nimen arvostelemiseen kuin pikkusieluisen katkeruuden.

[/quote]

Hahhahhaa, tähänkin saatiin vedettyä kateuskortti. Niin retroa.

Minua inhottaa hämähäkit, kun olen niille niiiin kade niiden pitkistä ja hoikista sääristä. Hahaaa

Vierailija
10/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vierastanut nimeä Marketta. Jotenkin kansainvälisesti hieno nimi kääntyy Suomeksi liian lähelle markettia.

Vierailija
11/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:14"]

Tunnen Anun ja hän on ihana. En vain häntä saa :(

[/quote]

Voi, olisinpa minä se Anu, jota kaipaat! Olen nyt vapaa ja kaipaan häntä niin :)

Vierailija
12/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:13"]

[/quote]

Hahhahhaa, tähänkin saatiin vedettyä kateuskortti. Niin retroa.

Minua inhottaa hämähäkit, kun olen niille niiiin kade niiden pitkistä ja hoikista sääristä. Hahaaa
[/quote]
Kateus, katkeruus, ilkeämielisyys, tyhmyys -ihan sama mikä syy, mutta kovin elämäänsä tyytyväinen ihminen ei voi olla sellainen joka tekee tällaisen aloituksen.

Vierailija
13/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani Anut ovat ilkeitä, onko sattumaa?

Vierailija
14/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teidän omat nimetkään niin kauniita ovat. Suomessa kun ei montaa kaunista nimeä ole naisten nimissä. Terveisin ei Anu.

Vierailija
15/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu oli ihana ystävä nuoruudessani. Olisipa kiva nähdä hänet vielä. Nimestä vain positiivisia mielikuvia.

Vierailija
16/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi

Vierailija
17/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimi naista pahenna ellei naiset nimeä! Vanha av:n sanonta.

Vierailija
18/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:13"]

[/quote]

Kylläpä joku otti tän aloituksen henkilökohtaisesti :D On kyse ainoastaan NIMESTÄ, joka ei ulkoasullisesti, eikä foneettisesti miellytä. Yhtä hyvin olisin voinut kirjoittaa että kaupunginnimi Turku on mielestäni ruma nimi, kuten onkin.

Vierailija
19/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
20/39 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:13"]

[/quote]

Kylläpä joku otti tän aloituksen henkilökohtaisesti :D On kyse ainoastaan NIMESTÄ, joka ei ulkoasullisesti, eikä foneettisesti miellytä. Yhtä hyvin olisin voinut kirjoittaa että kaupunginnimi Turku on mielestäni ruma nimi, kuten onkin.
[/quote]
Alkoi vaan v*tuttaa kaikkoien Anu-nimisten puolesta näin imbesilli aloitus, josta ei ole mitään hyötyä eikä mitään muuta tarkoitusta kuin pahoittaa joidenkin mieli.
Aika paattunut olen yleensä tällä palstalla, mutta aina joskus aloitusten älyvapaus yllättää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän