BB-Jussi ....
En vaan kestä. Onkohan se minkälainen aviomiehenä...?
Kommentit (7)
Onko se naimisissa? Vaimon on pakko olla kuuro. Ei kukaan täysjärkinen jaksa tuollaista jankuttajaa.
Aivan huikeeta, parhaamme yritettiin. Ens kerralla voitetaan ja mennään kartanoon.
Mulla meni vähän maku Jussiin ihan heti. Sillon kun selvis, että se on johtaja ja siirtyykin kellariin. Miten se sanokaan niille kartanon asukeille? Jotenkin, että te ette tuu voittamaan yhtäkään kisaa, mä olenkin kellarin johtaja jne
Joo, kun kuuli siirtyvänsä kellariin, niin sanoi kartanolaisille että: " Hommahan on nyt niin, että te ette tuu voittaa yhtään viikkotehtävää, koska mä meen kellarin johtajaksi. Ja me rökitetään teitä ihan sata-nolla" jotakin tän tapasta.. Sillon jo aattelin että huhhuh mikä kommentti. Puistattava tyyppi.. :(
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:25"]
Aivan huikeeta, parhaamme yritettiin. Ens kerralla voitetaan ja mennään kartanoon.
Mulla meni vähän maku Jussiin ihan heti. Sillon kun selvis, että se on johtaja ja siirtyykin kellariin. Miten se sanokaan niille kartanon asukeille? Jotenkin, että te ette tuu voittamaan yhtäkään kisaa, mä olenkin kellarin johtaja jne
[/quote]
Mua nauratti vaan tuo tapa, jolla Jussi kertoi asian kartanon asukeille. Eiköhän Jussi sen vitsillä tarkoittanutkin (toivottavasti...)
Jussi on omalla tavallaan viihdyttävä tuossa kaikkitietävyydessään ja älykkyydessään. Ainakin raastaa muiden asukkaiden hermoja. >:) Saadaan kivaa draamaa taloon, kun joku hermostuu Jussiin kunnolla.
Kuka olikaan jussi? Se kellarin urpo?