Oletko saanut jossain kauhean huonoa asiakaspalvelua?
Minulle kävi tänään kahviossa niin, että kun koetin tutkia vitriinin tuotteita lasin eteen kyykistyneenä (jotta näkisin erittäin pienille lapuille erittäin pienellä präntätyt hinnat), myyjä tiskin takaa kiersi luokseni ja huitoi kädellään "mee kauemmas!".Lähdin kauemmas, poistuin koko kahvilasta!
Kommentit (33)
Melkein joka paikassa asiakaspalvelu on surkeaa. Ykkössijaa tässä jakavat kuitenkin TE-toimisto ja Kela. Seuraavana tulevat sossu ja verovirasto.
Kelalta. Se laitos sitten osaa nostaa ihmisen verenpainetta!
Joo Jyskissä. Ei löytynyt myyjää mistään.
Olen saanut surkeaa palvelua melkein joka paikassa. En jaksaa sitä enää. Nykyään haluan asioida vaan ruokakaupan itsepalvelukassalla. Kuitenkin erityisen traumatisoivaa on ollut Kelan, TE-toimiston ja sossun toiminta. Surkean palvelun takia välttelen monia paikkoja ja asiointi tuntuu vieläkin vaikeammalta. Kärsin siis mm. ahdistuksesta, joten ilman tätäkin välttämätön asiointi monissa paikoissa on melkein ylitsepääsemätöntä. Sitten tähän päälle vielä surkea palvelu, huono kohtelu ja se, että asioita ei saada hoidettua on ahdistuskohtaus erittäin todennäköinen.
Hans Välimäen ravintolassa.
Kerrassaan uskomaton pössi se omistaja!
Hesyllä! Hyi! En enää ikinä astelis jalallakaan sinne.
Joku helluntailainen nainen saalem.fi kertoi rukoilleensa ettei hänen työkaveri saa ylennystä vaan hän saa sen.Ahneus ilkeys pahuus.Syntejä.Toinen mies sanoi että meidän pitäisi mennä ostamaan ruokaa huumeiden käyttäjille meidän rahoilla.Kiitos vaan onpa erikoinen uskonto kaikki pahuus on pahuutta. Tee toisille mitä itsellesi haluat. Seuraava olikin jo pahin sanoi olevansa esy.fi juutalainen että heille pitää antaa vuokra asunnot heitä muuttaa Suomeen Hollannista Aaron ja Venäjältä Natasja.Eikö tämä on jo varastamista älä varasta Mooses ja pahuutta saatanasta.
Kerran ravintolassa minulle tuotiin kanahampurilainen kasvishampparin sijasta. Mainitsin asiasta heti, ja tarjoilija huokasi ärtyneenä että etkö voi nyt vain syödä sitä. :D
Olen niin lapatossu että söin, koska inhoan ruokahävikkiä.
Sellossa eräs kultasepänliike. Menimme mieheni kanssa ostamaan minulle korviksia. Myyjä, vanhempi nainen oli naama norsun v**uilla, ja kun sanoimme että tulimme katselemaan korviksia, hän tokaisi että no siitä vaan kiertelemään liikettä. Ei tehnyt elettäkään esitellääkseen meille koruja, ja mulkoili meitä tiskin takaa ärsyyntyneen näköisenä. Onneksi toinen myyjä, nuori ja reipas mies pelasti tilanteen ja saatiin lopulta hyvää asiakaspalvelua!
Hesarin jakelupalvelut, jotka on ulkoistettu postille - vastuuta ei voi ulkoistaa - todella surkeat. Kuukauden aikana kaksi kertaa jätetty koko lehti jakamatta (ilmoitus tehty ja lehti luvattu jakaa) ja lukematon määrä myöhässä jaettu. Tänään varmaan kuudelta illalla tulee aamulehti Keski-Espoon alueelle.
Kaikki marketit, joissa ns. itsepalvelukassat, joissa ei logistiikkaa ole otettu huomioon, ns. laputetut tuotteet ja oluet vaativat henkilökunnan apua, ovat surkeita. Jopa osuuskauppa vähentää törkeästi henkilökuntaa ja palvelu vain huononee.
Tullipostin puhelinpalvelu...