Oletko saanut jossain kauhean huonoa asiakaspalvelua?
Minulle kävi tänään kahviossa niin, että kun koetin tutkia vitriinin tuotteita lasin eteen kyykistyneenä (jotta näkisin erittäin pienille lapuille erittäin pienellä präntätyt hinnat), myyjä tiskin takaa kiersi luokseni ja huitoi kädellään "mee kauemmas!".Lähdin kauemmas, poistuin koko kahvilasta!
Kommentit (33)
Olen saanut kauhean huonoa käytöstä asiakkaalta, jolla oli joku vaihdevuosiaggressio päällä. Kirjoitti palautteen asiasta, jossa vääristeli sanomisiani. Säälittää.
Olen oikeasti hyvä työssäni ja harmittaa hullut, jotka yrittävät pilata työsuhteen. Kyllä se vielä osuu omaan nilkkaan.
Entisen kotini lähellä ollur R-kioski ja erityisesti yksi miesmyyjä on jäänyt mieleen, tuntui että tyyppi nautti asiakkaiden kyykyttämisestä ja nöyryyttämistä!
Hain pakettia ja minulla oli kuvallinen kelakortti, intti ettei kelpaa vaan pitää olla henkilökortti tai ajokortti
Olisin ostanut kahvin mukaan mutta oli termarista loppu, kun sanoin asiasta vastaus oli että no sitten sinä et saa kahvia
Menin treenitrikoissa, kompensio-säärystimissä ja muutenkin suoraan salilta tulleen näköisenä (kuten olinkin) ostamaan suklaapatukan ja energiajuomaa, virnuili että jaa fitnesss jäi siihen vai?
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ärrån myyjältä mikä olisi edullisin tupakka-aski, myyjä virnisti ivallisesti ja huudahti "Enpäs kerro!"
Jäin suu auki ja lähdin pois.
Tupakan myymisessä on vissiin omat sääntönsä. Juuri mitään ei niistä saa kertoa, ettei tule mainostaneeksi tuotetta. Ja tosiaan harva tietää lukitussa kaapissa olevien tupakoiden hintoja, kun eipä niitä paljon silloin tarkastella.
Vierailija kirjoitti:
Entisen kotini lähellä ollur R-kioski ja erityisesti yksi miesmyyjä on jäänyt mieleen, tuntui että tyyppi nautti asiakkaiden kyykyttämisestä ja nöyryyttämistä!
Hain pakettia ja minulla oli kuvallinen kelakortti, intti ettei kelpaa vaan pitää olla henkilökortti tai ajokortti
Olisin ostanut kahvin mukaan mutta oli termarista loppu, kun sanoin asiasta vastaus oli että no sitten sinä et saa kahvia
Menin treenitrikoissa, kompensio-säärystimissä ja muutenkin suoraan salilta tulleen näköisenä (kuten olinkin) ostamaan suklaapatukan ja energiajuomaa, virnuili että jaa fitnesss jäi siihen vai?
Hyvä läppä toi vika. Jos siis olisi tullut joltain muulta, kaverilta tms.
Mua on kohdeltu taas väärin. Vaikka olen mukava ihminen aina.
Eilen illalla Prisman kassalla nuori nainen keskusteli edellisen asiakkaan kanssa koko sen ajan, kun käsitteli ostoksiani. Ei tervehtinyt tullessani eikä lähtiessäni, jatkoi vain keskustelua tuttavansa kanssa, kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Aletuotteista vetäisi täyden hinnan, mistä jouduin huomauttamaan, jolloin hän sanoi minuun päin "Anteeksi" - ja jatkoi keskeytynyttä keskusteluaan. Harkitsin sanoa hänelle, että virheitä tulisi varmaan vähemmän, jos keskittyisit työhösi etkä seurusteluun, mutta jätin sanomatta, kun oli sentään perjantai 13. päivä.
Synnärillä! :D Tunsin olevani toisen luokan kansalainen!
Tamperelaisessa "akkuliiterissä". Sen jälkeen en ole siellä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla Prisman kassalla nuori nainen keskusteli edellisen asiakkaan kanssa koko sen ajan, kun käsitteli ostoksiani. Ei tervehtinyt tullessani eikä lähtiessäni, jatkoi vain keskustelua tuttavansa kanssa, kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Aletuotteista vetäisi täyden hinnan, mistä jouduin huomauttamaan, jolloin hän sanoi minuun päin "Anteeksi" - ja jatkoi keskeytynyttä keskusteluaan. Harkitsin sanoa hänelle, että virheitä tulisi varmaan vähemmän, jos keskittyisit työhösi etkä seurusteluun, mutta jätin sanomatta, kun oli sentään perjantai 13. päivä.
Olisit sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin ärrån myyjältä mikä olisi edullisin tupakka-aski, myyjä virnisti ivallisesti ja huudahti "Enpäs kerro!"
En minäkään alkanut askeja tutkimaan ja hintoja etsimään, kun multa kysyttiin samaa.
Sanoin aina, että ne ovat saman hintaisia.
Jättäkööt ostamatta, jos pitää senttejä pihtailla.
Kannattaa tarkoin harkita, kenelle aukoo päätään. Jos sitten kuitenkin aukoo sitä päätään, niin pitää hyväksyä se että palaute tulee paluupostissa.
Tyhmyydestä sakotetaan.
Optikkoliikkeissä työntekijöillä ei mitä ilmeisimmin ole edes kuuloaisti kunnossa kun asiakasta ei nähdä ei kuulla. Muutenkin hyvin tympeää "palvelua" jos sitä sattuu saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kompressiosäärystimet?
Synnärillä, uskokaa tai älkää. Kun menin sinne hoitaja kysenalaista sen että minusta tihkui lapsivettä ja kommentoi etten näytä "kipeältä", en tiedä olisiko pitänyt sitten kontata huutaen sisään että olisi näyttänyt synnyttävältä! Synnytyksen aikana kätilö otti koko ajan ilokaasuamaskia pois, hyvä kun pari henkosta ehdin vetää ja sanoi ettei tämä ole mikään loma. Kysyi myös mieheltäni että mikäs hel""in enkeli sinä oot? Mies on siis pitkä ja parrakas.
Synnytyksen jälkeen meidät vietiin osastolle, odotin kuoharia tai edes kahvia kun kaikki muut olivat semmoiset saaneet mutta sain vain kylmän ruuan.
Yöllä alkoi paleltaa ja koskea kurkkuun eikä imetys onnistunut, vihainen hoitaja repi tissistä antaessaan imetysneuvontaa. Itku tuli kun imetys ei onnistunut ja päähän koski. Särkylääkkeen sain vain hirveän anelun jälkeen mutta kuumemittaria en, mies toi sitten semmoisen kotoa. Silti en saanut mitään hoito-apua vaikka sanoin että kuumetta on 39, vasta kun pyörryin uskoivat että olen oikeasti kipeä!
Lapsi on nyt 15 ja ainoani, miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tarkoin harkita, kenelle aukoo päätään. Jos sitten kuitenkin aukoo sitä päätään, niin pitää hyväksyä se että palaute tulee paluupostissa.
Tyhmyydestä sakotetaan.
Asiakas voisi vähän tyhmyydestään huolimatta, miettiä miten käyttäytyy, mitä kyselee.
Hän on kuitenkin se, joka jotain haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan.Asiakas voisi vähän tyhmyydestään huolimatta, miettiä miten käyttäytyy, mitä kyselee.
Hän on kuitenkin se, joka jotain haluaisi.
Et näköjään kerrasta oppinut. Ei muuta kuin ensikertaan. Nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään alkanut askeja tutkimaan ja hintoja etsimään, kun multa kysyttiin samaa.
Sanoin aina, että ne ovat saman hintaisia.
Jättäkööt ostamatta, jos pitää senttejä pihtailla.
Yleensä myyjä muistaa ainakin suurinpiirtein, mitkä merkit on halvimmat. Sitä siinä haettiin eikä myyjän juoksutusta. Jos ei yhtään tiedä niin voi varmaan sanoa, että ei valitettavasti tiedä. Yleensähän ärrällä on tosi hyvä asiakaspalvelu ja myyjät kyllä auttaa vähän kaikessa missä vaan osaavat.
Joo. Espoolaisen terveysaseman mieshoitajalta. Siinä ei ollut kyllä asiakaspalveluhenkinen sairaanhoitaja.