En kehtaa mennä treffeille
Tinderissä puhuin mukavan naisen kanssa ja tultiin todella hyvin juttuun. Keskustelu eteni siihen pisteeseen, että nainen olisi halunnut lähteä tänään illalla lasilliselle. Valitettavasti en kehtaa mennä treffeille ja sanoin, että minulla on muita menoja. Tämä johtuu siitä, että häpeän kehoani liikaa sekä erityisesti pientä penistäni. Minulla on muut puolet kunnossa ja tulen todella hyvin juttuun naisten kanssa ja naiset ovat aina kehuneet minua hauskaksi ja älykkääksi. Valitettavasti tuntuu, että kehoni on suunniteltu pilaamaan elämäni. Tunnen itseni vieraaksi omassa kehossani.
Kommentit (58)
Nyt rohkeutta ja treffeille vaan. Omaa kehoa saa hävetä maailman tappiin asti jos sille tielle lähtee. Ja jos sun kehos häiritsee naista niin et ainakaan menettänyt mitään.
M33
Vierailija kirjoitti:
No et sä kovin älykäs voi olla jos annat peniksen pilata elämäs
Kyllä siitä vaan mulle on tullut todella iso asia. Lukion risteilyllä olin jo pussailemassa yhden naisen kanssa sängyssä, mutta lopulta kieltäydyin seksistä. Oli kiva kuunnella homohuuteluja pienellä paikkakunnalla seuraavat 1.5 vuotta....Nyt asun isossa opiskelijakaupungissa, mutta sama ongelma piinaa edelleen. Helvetin helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä vaan mulle on tullut todella iso asia. Lukion risteilyllä olin jo pussailemassa yhden naisen kanssa sängyssä, mutta lopulta kieltäydyin seksistä. Oli kiva kuunnella homohuuteluja pienellä paikkakunnalla seuraavat 1.5 vuotta....Nyt asun isossa opiskelijakaupungissa, mutta sama ongelma piinaa edelleen. Helvetin helvetti.
:DDDDD
No sitten et kehtaa. Ja mitä ihmettä sitten oikeen siellä tinderissä olet, jos mitään ei kehtaa. Tai no joo, aivan sama minulle.
Ongelma on lähinnä pääsi sisällä. Sitä voi työstää esim. seksuaaliterapeutin kanssa. Yhden jutun ei kannata antaa pilata elämää, meissä on kaikissa puutteemme. Seksissä on tuhat tärkeämpää asiaa kuin peniksen koko.
Vierailija kirjoitti:
No sitten et kehtaa. Ja mitä ihmettä sitten oikeen siellä tinderissä olet, jos mitään ei kehtaa. Tai no joo, aivan sama minulle.
Olen ajatellut, että pakko tämän on henkisen lukon on joskus avautua. Joka kerta tulee kuitenkin samat epävarmuudet pintaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut, että pakko tämän on henkisen lukon on joskus avautua. Joka kerta tulee kuitenkin samat epävarmuudet pintaan
Hellanlettas sentään ja jaxuhalit.
Sinne vaan. Mistä tiedät minkälaisesta slaikkarista nainen tykkää. Itsellä on sellainen ongelma, että kun otan munan esille, niin eka kommentti on etten halua tollasta sisääni. Kärsin liian isosta. Olen vakavissani miettiny jos kävisin leikkaamassa puolet veke. En vaan usko lääketieteeseen niin paljoa, että kalu toimisi normaalisti. Ne kerrat, kun olen päässyt sänkyyn, niin naiset tyylii synnyttää ja ovat sanoneet etteivät pysty jatkamaan. Se hävettää oikeasti. Sit käsipeliä ja suikkaria mihin kaikki ei edes ole pystynyt. Mulla ei ole seksielämää
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten pienet rinnat voivat olla kompleksin aihe huippuälykkäälle naiselle?
Mieluummin vähän vaatimattomampi varustus kuin liian iso! Ja todennäköisesti sulla on oikeesti ihan normaali ja riittävä, olet vaan liian kriittinen itse.
On aseksuaalisia naisia, joille koolla ei ole niin väliä. Lemmiskelyä ei ehkä niin usein, mutta kumppanuutta, läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan. Mistä tiedät minkälaisesta slaikkarista nainen tykkää. Itsellä on sellainen ongelma, että kun otan munan esille, niin eka kommentti on etten halua tollasta sisääni. Kärsin liian isosta. Olen vakavissani miettiny jos kävisin leikkaamassa puolet veke. En vaan usko lääketieteeseen niin paljoa, että kalu toimisi normaalisti. Ne kerrat, kun olen päässyt sänkyyn, niin naiset tyylii synnyttää ja ovat sanoneet etteivät pysty jatkamaan. Se hävettää oikeasti. Sit käsipeliä ja suikkaria mihin kaikki ei edes ole pystynyt. Mulla ei ole seksielämää
Ajattelit, että tällainen suolaa haavoihin-tyyppinen lähestymistapa olisi kiva juttu?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vähän vaatimattomampi varustus kuin liian iso! Ja todennäköisesti sulla on oikeesti ihan normaali ja riittävä, olet vaan liian kriittinen itse.
AP:n pään sisällä on tällä hetkellä sellainen myrsky, että tuskin edes h-hetkellä alkaisi seisomaan.
Ihan oikeasti, mene sinne seksuaaliterapeutille puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit, että tällainen suolaa haavoihin-tyyppinen lähestymistapa olisi kiva juttu?
No tottahan tuo selittää! Ei se liian iso ole naisten mielestä mukava, se sattuu! Mutta ettehän te miehet sitä voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottahan tuo selittää! Ei se liian iso ole naisten mielestä mukava, se sattuu! Mutta ettehän te miehet sitä voi käsittää.
"Voi käsittää" tarkoittaa muuta kuin "usko".