Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkärin kanssa ongelmia

Vierailija
01.09.2014 |

Sain väärän ajan työkkäriin jossa piti suunnitella kuntouttavan työtoiminnan alkamista.

Siellä sitten odottelin kunnes selvisi että oikea aika olisi ollut 2 tuntia aikaisemmin ja sain sovittua että soittelevat uutta aikaa sitten seuraavana päivänä.

Tuota soittoa ei kuitenkaan tullut, vaan sain postista lausunnon että minun tulee lähettää selvitys työkkäriin. Pian tuon jälkeen tuli kelasta kirje että työmarkkinatukea ei makseta ennen kuin TE-keskukselta on tullut uusi lausunto.

Työvoimatoimisto oli siirtänyt tuon soittoaikansa viime perjantaille, eikä sitäkään soittoa tullut, vaan taas oli siirretty aikaa ENSI VUODELLE!

Kelallekaan ei mitään lausuntoa oltu lähetetty, eikä tuota omaa selvitystäni ole vieläkään käsitelty.

Tottakai soitan sinne työkkäriin heti huomenna toivoen että saan johonkuhun yhteyden. Rahat alkaa olemaan vähissä ja pian saisin palauttaa työkkärilapun... Mulla siis työnhaku edelleen voimassa, mutta ei se paljoa auta jos kelalta ei mitään rahaa tule. Toimeentulotukeakaan en saa ni ei yhtään lohduta.

Onko kenelläkään kokemuksia kaunko TE-keskuksella menee noiden selvitysten käsittelyssä?

Mä en edes käsitä miksi minä joudun sinne selvityksiä lähettämään, koska en itse mitään mokannut. Harmittaa tuokin että sinne kuntouttavaan työhön pääsy viivästyy tas ja pelottaa että ne paikat jotka olin itselleni katsonut sopivaksi ovat menneet, vaikka sinänsä pieni riski koska niitä vaihtoehtoja oli paljon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei toivottavasti asiat selviävät nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla