Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksyn ystävät, fiilistellään sen lähestymistä!

Vierailija
13.08.2021 |

Minä olen sellainen kotihiiri, että mahdolliset rajoitukset eivät minua pahemmin hetkauta. Hektisen ja työntäyteisen kesän jälkeen on ihana palata opintojeni pariin, vaikka ne etänä tapahtuisivatkin. Aion ostaa kasan hyviä romaaneja, poltella kynttilöitä ja tehdä ihania pataruokia.

Aion myös tehdä pitkiä kävelylenkkejä Töölönlahden ympäristössä. On aivan satumaisen kaunista, kun puut ovat ruskan väreissä ja seasta pilkistää vanhoja komeita puuhuviloita. Olen myös alkanut kaivata tiheämmän metsän siimekseen rauhoittumaan, joten voisin alkaa taas vaeltelemaan vaikkapa Nuuksiossa. Kesällä on minun makuuni liian kuumaa ja kirkasta ja kaikenmaailman öttiäisetkin pistelevät, mutta syksyisessä luonnossa on jotain todella taianomaista.

Siitäkin olen iloinen, että pitkästä aikaa minulla on parvekkeellinen asunto. Huopiin kääriytyneenä on ihana katsella syksyistä kuutamoa.

Mitä teillä suunnitelmissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja suunnitelmia sulla. En ole vielä liiemmin ajatellut syksyä, kesää on vielä muutama viikko jäljellä.

Palataan syyskuussa :)

Vierailija
2/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lämpöä ja kesää, mutta nyt ajatukset alkavat kääntyä kohti syksyä. Äsken tilasin uudet syysverhot, joiden tultua vaihdan olohuoneen sisustuksen ruskan väriseksi.

Toivottavasti syksy on mahdollisimman vähäsateinen, jotta ulkoilusta pääsee nauttimaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvikärpäset ja ampiaiset häipyvät, jeeh!

Vierailija
4/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvikärpäset ja ampiaiset häipyvät, jeeh!

Hirvikärpäsethän vasta tulevat syksyllä. Muuten syksy on kyllä ihanaa aikaa.

5/5 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nätit kukkakumisaappaat. Odotan oikein syyssateita, että saan ne laittaa jalkaan ja käyttää syysvaahteranlehtikuvioista sateenvarjoa. 🍁🍁🍁☔

Ihana tehdä omenapiirakkaa ja vaniljakastiketta 🍎🍏🍎🍏🥧

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi