Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 00:56"]

En tajua sitä, että meikataan itsensä kauniiksi, että joku mies kiinnostuisi ja kävisi lankaan.

Mitäs sitten, kun miehelle paljastuu naisen todellinen ulkonäkö? En ihmettele, jos tulee huijattu olo.

Ja toisaalta ei voi edellyttää, että toinen laittautuisi jatkuvasti, joka päivä. Mielestäni jokaisen pitää saada olla sen näköinen kuin luonnollisesti on.  Kyllä miehille kelpaa luomunaamakin, kun muita ei ole tarjolla.

[/quote]

Mä en ole koskaan meikannut pelkästään miesten takia. Pidän itse itsestäni enemmän meikillä, jos joku mies kiinnostuu ja kauhistuu siitä, miltä joskus näytänkin ilman meikkiä niin en mä sille voi mitään :) Mulla on oma tyyli ja maku, suotakoon miehille sama.

Ei mua onneksi lähtökohtaisesti lähestykään sellaiset miehet, jotka pitää meikittömistä naturell naisista ja hyvä niin.

Vierailija
2/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolen noista naisista nenä muuttui ihan eri näköiseksi. En todellakaan usko että pelkästään meikillä varjostaen

Eiköhän photoshop ole se oikea syypää. Tai sitten on joku paksu vaha tms materiaali, jota teatterissa käytetään, kun piirteet noin radikaalisti muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kymmenennen kuvan naisen silmät... Aaah, en ennen ole tajunnut kun toitotetaan, kuinka jollakin on kauniit silmät, mutta nuo!! Voisin tuijotella noita vaikka kuinka kauan...

Vierailija
4/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista osa on myös kuvattu hieman eri kuvakulmasta tai eri ilmeellä. Yhdessä kuvaparissa kiinnitin huomiota vasemman puoleisessa kuvassa, että silmät olivat laiskasti vähän kiinni kun taas toisessa kuvassa suurena auki. Leveää nenää voi häivyttää kuvaamalla hieman sivusta jne.

Vierailija
5/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen kaunis ilman meikkiäkin, niin ei tarvitse joka päivä tuollaista älytöntä sotamaalausta vääntää.

Vierailija
6/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ulkonäkö niin paljon kiinnosta, että tuohon ryhtyisin. En edes osaa muuta kuin arkimeikin! Minusta nuo naiset olivat ennen-kuvissakin ihan nättejä.

Ja huijauksesta valittaville miehille: MIKSI kenenkään naisen pitäisi ajatella MIEHIÄ meikatessaan? Eiköhän se meikin määrä ole ihan oma valinta! Aika tyhmä saa mies olla, jos luulee, että nainen juhlameikissä on saman näköinen meikittä. Pinnallista edes ajatella noin.

Vierailija
7/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti, että naiset meikkaa miellyttääkseen miehiä?

Vierailija
8/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:28"]Luuleeko joku oikeasti, että naiset meikkaa miellyttääkseen miehiä?
[/quote]

Todennäköisempää on, että meikkaavat muiden naisten takia. Ja mitä väliä silläkin on, viisi minuuttia ja naama on hieman nätimpi niin miksi ei? Oma valinta.

Vierailija
9/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tyhmää sanoa, että vain miesten takia naiset meikkaisi, kun todellisuudessa naiset meikkaa miesten JA naisten takia. On ihan huuhaata sanoa, että "itseni takia meikkaan". Höpö höpö! Kyllä sitä meikataan ihan tasan siksi, että saisi muiden ihmisten ihailut ja suosiot ja hyväksynnät. Jo se kertoo siitä, kun ruokakaupassakaan ei voida käydä ilman ripsiväriä. "Näytän sairaalta, iiik" No mitä sitten? Ihmiset ei pidä sua sillä hetkellä maailman kauneimpana ehkä, mutta mitä väliä.

Vierailija
10/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika julmetun ruma, mutta saan itsestäni juuri noilla korostus/varjostustekniikoilla aika ok:n näköisen. Ja kun sitten laittaa huuliin ja silmiin vain ihan hillityn meikin, useimmat eivät edes tajua että sitä "pakkelia" on ihan kunnolla, kun huulet näyttää luonnonvärisiltä ja silmissä näyttää olevan vain ripsari.

Itselleni siis tärkeimmät tuottet on tumma matta aurinkopuuteri, valokynä sekä valoa heijastava puuteri. Meikkivoiteen päälle teen seuraavasti. Laitan ensin valokynää juonteiden pohjalle. Juonteita minulla on otsalla sibeliusrypyt, silmien alla sekä nenästä suuhun. Tämän jälkeen teen varjostukset. Minulla on roikkuvat leukaperät ja muodottomat pyöreät posket sekä erittäinn leveä nenä. Nenään teen ensin varjostusvärillä nenänselän sivuille "raidat" jotka häivyttelen, sitten hennommin varjostan koko nenän sivuosat alhaalta. Poskipäiden alle teen myös varjot, ja häivytän leukapussit leuan alta ylöspäin. Lopuksi vielä korostusväriä leukaan, nenänselälle, otsalle, poskipäille sekä silmien alle. Ja vähän luonnollisen väristä poskipunaa poskiluunalaisvarjostusten yläpuolelle. Ja kas, näytän roikkuvan pallonaaman sijasta melko kulmikaspiirteiseltä sekä paljon pirteämmältä ja nuoremmalta.

Vierailija
11/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta kyllä sen meikin aina huomaa.

Vierailija
12/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:33"]

No ehkä tyhmää sanoa, että vain miesten takia naiset meikkaisi, kun todellisuudessa naiset meikkaa miesten JA naisten takia. On ihan huuhaata sanoa, että "itseni takia meikkaan". Höpö höpö! Kyllä sitä meikataan ihan tasan siksi, että saisi muiden ihmisten ihailut ja suosiot ja hyväksynnät. Jo se kertoo siitä, kun ruokakaupassakaan ei voida käydä ilman ripsiväriä. "Näytän sairaalta, iiik" No mitä sitten? Ihmiset ei pidä sua sillä hetkellä maailman kauneimpana ehkä, mutta mitä väliä.

[/quote]

Joo mutta siitä ei kuitenkaan voi johtaa sitä, että pitäisi jättää myös meikkaamatta jotta voisi miellyttää kaikkia idiootteja, jotka väittää meikkaamista huijaukseksi :)

Vierailija
13/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:40"]

[/quote]

Joo mutta siitä ei kuitenkaan voi johtaa sitä, että pitäisi jättää myös meikkaamatta jotta voisi miellyttää kaikkia idiootteja, jotka väittää meikkaamista huijaukseksi :)

[/quote]

Kuka idiootti väittää, ettei meikkaaminen ole huijaamista?! :D

Vierailija
14/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:40"]

[/quote]

[/quote]

Kuka idiootti väittää, ettei meikkaaminen ole huijaamista?! :D

[/quote]

Huijaamiseen liittyy tietty oletus, että se on kohdistettu tiettyjen etujen saamiseksi juuri tiettyihin tahoihin.

Itse olen oma yksilö jolla valta ulkonäkönsä suhteen, siksi koska itse haluan näyttää tietynlaiselta. Kukaan ulkopuolinen mies ei ole määritellyt, että mun täytyy näyttää tietynlaiselta, eli en käyttäydy miesten vaatimusten perusteella vaan oman päätäntävallan perusteella. Jos joku on niin tyhmä, että luulee meikattujen kasvojen näyttävän samalta kuin meikkaamattoman niin huhhuh.

Vierailija
15/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin viikonloppuna baarissa yhden miehen, jolla oli kiva paksuhko parransänki. Olikohan se oikea parta vai tekoparta? Onko miehet vielä hoksanneet tuota naamansa "ehostusta" poppaskonstein?

Siistiä, kun aamulla heräisikin miehen parran vierestä. Miestä ei näy missään, mutta parta jäänyt.

Vierailija
16/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa nuo kaikki kuvien naiset olivat luonnostaankin selkeäpiirteisiä ja nättejä, kasvoissa ei ollut isoja rumentavia seikkoja esim. kaksoisleukaa, turvotuksia, voimakkaita ryppyjä ja esim. silmät ja huulet olivat isot joten aika helppo meikata staran näköiseksi. Kaikista ei todellakaan saa edes meikillä hyvän näköisiä.

Itse tykkään meikata, välillä aika voimakkaastikin, enkä todellakaan tee sitä miesten takia, kun en edes miehiä vaikkapa työpäivän aikana juuri näe. Samoin oma mies tykkää minusta enemmän meikittä tai hyvin vähäisellä meikillä, joten en  hänen mielikseenkään pakkeloi. Tykkään vaan itse laittaa myös kasvot viimeisen päälle, samoin kuin mietin vaatteet ja asusteet. Se on minulle vähän sellaista arkipäivän estetiikkaa josta saan paljon iloa.

Vierailija
17/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo kuvien naiset eivät varsinaisesti meikattuina muuttuneet *kauniiksi*. Sellaisiksi äkkiä katsoen paremmannäköisiksi ja erittäin laitetulla tavalla hyvännäköisiksi, kyllä, mutta ei varsinaisesti kauniiksi.

Vierailija
18/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

@40: mistä löysit valoa heijastavaa puuteria? Yritin kysyä samaan Iida iholla blogistilta mutta hän ei kertonut mitä tuotteita hän käytti meikissä.

Vierailija
19/46 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos venakot onkin niin kauniita kun kilo pakkelia naamassa.

Vierailija
20/46 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yks tuttu on pallinaama mutta kunnon meikeissä on "jotain" eli muuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi