Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia mammajoogasta?

28.08.2006 |

Te ketkä olette käyneet mammajoogassa, missä asennoissa liikkeitä enimmäkseen tehdään? Eli onko paljon esim. selällään tehtäviä sarjoja?

Tiedosta kiitollinen, L

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin hyvä mammajoogan vetäjä tietää ettei ainakaan pidemmällä raskaudessa voi olla pitkiä aikoja selällään. Siinä joogassa jossa olen käynyt jokainen saa etsiä sellaisen lepo- ja hengittelyasennon joka

tuntuu parhaalta, siis silloin kun aluksi ja lopuksi rentoudutaan. Itse liikkeet ovat monenlaisia, joustavuutta lisääviä, selkää rentouttavia ja venyttäviä. Välillä hengitellään syvään. Hyvältä on tuntunut ainakin se mammajooga jossa itse olen ollut. On ihan hauskaa olla joogaamassa kun kaikilla muillakin ympärillä on iso maha!!

Vierailija
2/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Helsingissä joogakoulu Shantin mammajoogassa ja suosittelen lämpimästi. Yleensä alussa tehdään muutamia liikkeitä selällään, mutta tunti on todellakin rakennettu niin, ettei joudu olemaan liian pitkää aikaa epämukavassa asennossa. Ei tehdä paljon liikkeitä pää alaspäin jne. Rentoutuksien ajan voi olla selällään tai mahallaan.

Paljon hyvää olen kuullut myös Manipuran mammajoogasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla