Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähettää kuvia lapsestaan

Vierailija
13.08.2021 |

Onko normaalia, että mies lähettää naispuoliselle ystävälleen kuvia lapsestaan?
Kyseessä vuosi sitten vaimostaan eronnut kolmekymppinen sinkkumies. Tapasimme työpaikalla ja ystävystyimme. Minä olen naimisissa, mutta suhde huono ja eroa suunnitellaan. Tämä kaverimies tietää tilanteeni. Olemme nähneet vapaalla muutaman kerran, käyneet kahvilla yms, ei ole yrittänyt ehdotella tai vokotella. Viestittelemme muutaman kerran viikossa. Viestit ovat työjuttuja, kuvia lomareissulta yms neutraalia välillä jotain vitsejä. Nyt kuukauden sisään mies on laittanut kuvia lapsestaan (ovat esim puistossa tai Hoplopissa) ja remontoimastaan asunnosta, esim kun on saanut seinän tapetoitua. En ole lasta koskaan tavannut, toki hänestä on puhuttu.

Onko tämä ihan normaalia viestintää, vai voiko mies olla minusta kiinnostunut? Miksi ei sano mitään? Pari kertaa ollaan tapaamisen päätteeksi halattu, ja tuolloin on silitellyt selkääni halaamisen yhteydessä. Ei pusuja tms.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keskittyä saamaan se parisuhteesi toimivaksi. Tuo rikkoo vain lisää.

Vierailija
2/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sano että lopettaa lapsen kuvien lähettelyn puolituntemattomille aikuisille, mitä lapsen äiti siihen sanoo. Kysy onko kiinnostunut vai ei. Onko vain tuttavuus mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä keskittyä saamaan se parisuhteesi toimivaksi. Tuo rikkoo vain lisää.

Lisään, että sinä olet naimisissa. Tuo tyyppi on erittäin fiksu, ettei pusuttele yms.

4/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että haluaa mainostaa millaista elämää hänen kanssaan voisi olla, eli on kiinnostunut. Erittäin tahdikas.

Vierailija
5/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse tee aloitetta, jos kiinnostaa? Vai jätätkö eromatta, jos ei työkaveriasi kiinnostakaan - pelailet varman päälle?

Vierailija
6/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut. Koettaa hyödyntää lapsensa söpöyttä niin kuin se yksi mies Bachelor-ohjelmassa Yhdysvalloissa.

Ei sano, koska olet naimisissa.

Vierailija
7/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut ja yrittää tutustuttaa sinut ajatukseen että hänellä on lapsi.

Vierailija
8/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa hänelle, ettei voisi vähempää kiinnostaa tuollainen jälkeenjääneen näköinen räkänenämukula.

Vierailija
9/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään kuviako pitää lähettää?

Vierailija
10/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti ap kirjoittaa kuin ei itse olisi toimija. Ihan vaan on halailua ja selän silittelyä ja viestittelyä. Mitenkään ap ei ole itse aktiivisesti tekemässä mitään, asiat vaan "tapahtuu" itsestään.

Eroa ensin ja aloita uusi suhde vasta sitten.

Vierailija
11/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii äitipuolta lapselleen. Onnea valitsemallesi tielle.

Vierailija
12/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Oikeasti inhottavaa. Miksi sinua kiinnostaisi hänen lapsensa.

Vierailija
13/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään kuviako pitää lähettää?

No miten olis yläpään kuvat eikä kuvat alapään aikaansaannoksista?

Vierailija
14/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä silloin tällöin saan ja lähetän lasten kuvia. Puhutaan kyseisten ystävien kanssa lapsista silloin tällöin, ja on nähdäänkin toistemme lapsia esim. kyläillessä.

Uudelle tuttavuudelle en ihan randomisti lähettäisi. Ehkä niin, että jos ollaan vaikka jossain reissussa, ja kaveri kysyy kuulumisia. Silloin voisin lähettää vaikka meren rannalla otetun perhekuvan tms. mikä kertoo mitä ollaan tehty.

Vierailija
15/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä silloin tällöin saan ja lähetän lasten kuvia. Puhutaan kyseisten ystävien kanssa lapsista silloin tällöin, ja on nähdäänkin toistemme lapsia esim. kyläillessä.

Uudelle tuttavuudelle en ihan randomisti lähettäisi. Ehkä niin, että jos ollaan vaikka jossain reissussa, ja kaveri kysyy kuulumisia. Silloin voisin lähettää vaikka meren rannalla otetun perhekuvan tms. mikä kertoo mitä ollaan tehty.

No siitähän tässä olikin kyse että kenelle sinä lähetät kuvia kakarastasi. 

Vierailija
16/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, miksi ap kyselee miehen lähettämistä kuvista kun oikeasti kyse on siitä, miksi ap pitää naimisissa ollessaan peliä tämän kanssa.

Vierailija
17/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen. Olet naimisissa.

Vierailija
18/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsii uutta äitiä lapselleen ja tai testaa mitä ajattelet lapsista

tai kohta tulee leski-prinssiltä tarve maksaa lapsen lääkärinkuluja ja huomaat etta mies onkin ns. alabamassa

Vierailija
19/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitähän tässä olikin kyse että kenelle sinä lähetät kuvia kakarastasi. 

Tässä kysyttiin, että onko normaalia lähettää ystäville kuvia lapsistaan, ja vastasin että minun ystäväpiirissäni lähetellään puolin ja toisin (eli on normaalia).

Myös miespuoliset ystäväni lähettävät minulle kuvia lapsistaan. Meillä se ei ole merkki romanttisesta kiinnostuksesta.

Ps. Kiitos lämpimästä ja kohteliaasta vastauksesta, vaikutat kivalta ihmiseltä 🙄

Vierailija
20/31 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin lähetin tinder-tuttavuudelle kuvia lapsen kanssa tekemisestä, milloin olin puistossa, milloin kotona. Näkee millaista elämä voisi olla ja mikä on mun asenne elämään, kasvatukseen jne. Ja on sit kaikki kortit pöydällä. Itseäni nuorempi lapseton mies kyseessä. No. Nyt saadaan pian vauva ja hyvin menee, eli ei se perhe-elämä kaikkia pelästytä, ehkä jopa päin vastoin. Ja kun yli kolmekymppisistä puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi