Seuraava lentomatkasi?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:57"]
Helsingistä Milanoon.
[/quote]
Sama täällä! Milloin on lento?
[/quote]
Vasta ensi heinäkuussa. Lennetään Milanoon, mutta ajetaan sieltä lomalle Ranskaan.
Helsingistä Tokioon viimeistään helmikuussa. Mun tyttö menee Japaniin vaihtoon vuodeksi ja lupasin tulla käymään, kunhan mun ja tytön lomakuviot selviää.
Kahden viikon päästä Helsingistä (Saksan kautta) Los Angelesiin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:55"]
Etelä-Af4rikkaan, toivottavasti. Hki-Lontoo-Kapkaupunki.
[/quote]
Milloin menet? Juuri viikonloppuna ostettiin joululomaksi lennot Kapkaupunkiin. Lennetään Lufthansalla, eli Frankfurtin (ja Johannesburgin) kautta. Lähdetään tapanina, tullaan loppiaisena.
[/quote]
Me menemme kanssa jouluksi. Lähdetään jo ennen joulua ja takaisin loppiaisena. Lennetään British Airwaysillä suoraan Lontoosta Kapkaupunkiin. Olen hiukan sairastellut, siksi "toivottavasti". Mutta odotan innolla matkaa. Sinne on ihnan palata.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:59"]
2 vkoa nizzassa on helevetin pitkä aika
[/quote]
Miten niin? Jotkut ihan asuvat siellä pysyvästi, luulisi nyt kahdeksi viikoksi tekemistä riittävän.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:55"]
Etelä-Af4rikkaan, toivottavasti. Hki-Lontoo-Kapkaupunki.
[/quote]
Milloin menet? Juuri viikonloppuna ostettiin joululomaksi lennot Kapkaupunkiin. Lennetään Lufthansalla, eli Frankfurtin (ja Johannesburgin) kautta. Lähdetään tapanina, tullaan loppiaisena.
[/quote]
Me menemme kanssa jouluksi. Lähdetään jo ennen joulua ja takaisin loppiaisena. Lennetään British Airwaysillä suoraan Lontoosta Kapkaupunkiin. Olen hiukan sairastellut, siksi "toivottavasti". Mutta odotan innolla matkaa. Sinne on ihnan palata.
[/quote]
No kas! Hyvää matkaa. Olen ollut aiemmin Etelä-Afrikassa, mutta pohjoisempana, en Kapkaupungissa. Minäkin odotan innolla.
Helsinki-Kööpenhamina, luultavasti kahden vuoden päästä. :D
En siis todellakaan matkustele paljon...
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:59"] 2 vkoa nizzassa on helevetin pitkä aika
[/quote]
Kuka täällä on aikonut olla 2 viikkoa Nizzassa?
Oulusta Alicanteen. Huomenna. Lomalle, vihdoin!
Mitä aioitte tehdä Kapkaupungissa? Vuokraatteko auton yms? Minä olen ollut jonkun kerran Kapin ympäristössä, ja kerran myös Durbanissa ja lähistöllä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:05"]
Helsingistä Tokioon viimeistään helmikuussa. Mun tyttö menee Japaniin vaihtoon vuodeksi ja lupasin tulla käymään, kunhan mun ja tytön lomakuviot selviää.
[/quote]
Suosittelen Japan Airlinesia. Aivan loistava palvelu ja koneet hyviä.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:19"]
Mitä aioitte tehdä Kapkaupungissa? Vuokraatteko auton yms? Minä olen ollut jonkun kerran Kapin ympäristössä, ja kerran myös Durbanissa ja lähistöllä.
[/quote]
Me menemme lasten kanssa (13v, 11v ja 9v). Pöytävuorelle mennään köysiradalla, menemme katsomaan pingviinejä ja joku kirahvipuisto oli myös listalla. 13v haluaisi uimaan haiden kanssa, mutta enpä tiedä päästetäänkö. Drakensteinin leijonapuistoon ja joihin muihinkin suomalaislapsille eksoottisiin eläinkohteisiin oli tarkoitus mennä. Shoppailua, hyvää ruokaa, aurinkoa, yhdessäoloa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:24"]
[/quote]
[/quote]
Koneet hyviä? Tuskin mikään kunnon lentoyhtiö lentää kovin huonoilla koneilla.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 12:24"]
[/quote]
[/quote]
Koneet hyviä? Tuskin mikään kunnon lentoyhtiö lentää kovin huonoilla koneilla.
[/quote]
OK, no parempia/uudempia kuin monella muulla.
Nyt on väännetty rautalangasta sullekin, päivän hyvä työ. :)
helsinki-lontoo heathrow