Mitä pitää sanoa jos haluaa spt-testit?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:25"]Haluan sp- testit. Osimoilleen näin.
[/quote]
;) aivan.
"Haluaisin sukupuolitautitestit" - saat vakkaritestit. Korjatkaa, jos sanon väärin, mutta kuppaa ei kai automaattisesti testata, ellet ole käynyt Venäjällä huorissa. Sain viimeksi hiv-testin, koska sitä ei ole multa testattu.
Paitsi että olin väärässä. Ethän sinä halua sukupuolitestejä vaan sukupuolitautitestejä. Mutta lähes sama lause siis :)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:27"]"Haluaisin sukupuolitautitestit" - saat vakkaritestit. Korjatkaa, jos sanon väärin, mutta kuppaa ei kai automaattisesti testata, ellet ole käynyt Venäjällä huorissa. Sain viimeksi hiv-testin, koska sitä ei ole multa testattu.
[/quote]
Ja näkevät sieltä että olen käynyt keväällä? Mitä ajattelevat? Ap
Fiksu ihminen aloittaa tervehtimällä..
4 jatkaa: voit siis myös kysyä tk:sta, mitkä taudit testataan, jos haluat testit ja keskustella siitä, kannattaisiko testata muutakin. Esimerkiksi minulta otetttiin tuo hiv-testi sen vuoksi, että sitä ei ole koskaan minulta aiemmin testattu ja tähän päädyttiin ihan juttelemalla.
Minua ei ainakaan haittaa yhtään mitä mietitään tai ollaan miettimättä jos haluan terveyteni testata. Esimerkiksi raskausaikana testattiin ne tavanomaiset testit alkuun ja sen lisäksi sain vielä kaksi kertaa (pyytämättä) lähetteen klamydiatestiin epämääräisten oireiden vuoksi. Varmaan hutsuna pitivät (joka ei ole totta), mutta siinäpähän pitivät jos halusivat, klamydiaa ei koskaan ollut mutta olihan se hyvä testata.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:27"]"Haluaisin sukupuolitautitestit" - saat vakkaritestit. Korjatkaa, jos sanon väärin, mutta kuppaa ei kai automaattisesti testata, ellet ole käynyt Venäjällä huorissa. Sain viimeksi hiv-testin, koska sitä ei ole multa testattu. [/quote] Ja näkevät sieltä että olen käynyt keväällä? Mitä ajattelevat? Ap
[/quote]
No he varmaan ajattelevat, että olet käynyt keväällä.:)
Vastuullisempaahan sun toiminta on noin, jos sulla on epäilyksiä tai haluat toimia varman päälle. Toki siinä tapauksessa, että olet nuori, tulee sekin mieleen, että eihän tapana ole vedellä aina ilman kumia.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:27"]"Haluaisin sukupuolitautitestit" - saat vakkaritestit. Korjatkaa, jos sanon väärin, mutta kuppaa ei kai automaattisesti testata, ellet ole käynyt Venäjällä huorissa. Sain viimeksi hiv-testin, koska sitä ei ole multa testattu. [/quote] Ja näkevät sieltä että olen käynyt keväällä? Mitä ajattelevat? Ap
[/quote]
No he varmaan ajattelevat, että olet käynyt keväällä.:)
Vastuullisempaahan sun toiminta on noin, jos sulla on epäilyksiä tai haluat toimia varman päälle. Toki siinä tapauksessa, että olet nuori, tulee sekin mieleen, että eihän tapana ole vedellä aina ilman kumia.
[/quote]
Ei tässä ikää kehtaa paljastaa..muutenhan kaikki ajattelee että "ei helkatti..toi on nelkyt ja kyselee täältä ja toimii noin"...;) kumi oli käytösdä mutta haluun varman päälle pelata ap
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:29"] [quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:27"]"Haluaisin sukupuolitautitestit" - saat vakkaritestit. Korjatkaa, jos sanon väärin, mutta kuppaa ei kai automaattisesti testata, ellet ole käynyt Venäjällä huorissa. Sain viimeksi hiv-testin, koska sitä ei ole multa testattu. [/quote] Ja näkevät sieltä että olen käynyt keväällä? Mitä ajattelevat? Ap [/quote] No he varmaan ajattelevat, että olet käynyt keväällä.:) Vastuullisempaahan sun toiminta on noin, jos sulla on epäilyksiä tai haluat toimia varman päälle. Toki siinä tapauksessa, että olet nuori, tulee sekin mieleen, että eihän tapana ole vedellä aina ilman kumia. [/quote] Ei tässä ikää kehtaa paljastaa..muutenhan kaikki ajattelee että "ei helkatti..toi on nelkyt ja kyselee täältä ja toimii noin"...;) kumi oli käytösdä mutta haluun varman päälle pelata ap
[/quote]
Uskon, että on monia, jotka ovat jossain vaiheessa elämää siinä tilanteessa, että testit puolen vuoden välein on hyvä idea. Se on kuitenkin kovin eripituinen aika kuin tulla testiin joka toinen kuukausi.
4
Tuskin olen helsingin ensimmäinen joka näin tiheästi käy ;) ap
netistä saa myös testipakkauksia jos ujostuttaa.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 11:54"]netistä saa myös testipakkauksia jos ujostuttaa.
[/quote]
Niin sais...mut se on vaan klamydialle
Soitettu :) huomenna labraan ;) ap
Haluan sp- testit. Osimoilleen näin.