Minun väitetään olevan psykoosissa vaikka olen ihan terve.
Kerran jo jouduin mielisairaalaan sen asian vuoksi mutta siellä minä vain nauroin ja kiroilin hoitajille päin naamaa, pilkkasin heitä, kiusasin siellä olevia potilaita ja juoksentelin alasti ympäriinsä. Jos tuli kakkahätä tai pissahätä niin tein kakan ja pissan siihen missä satuin silloin olemaan. Joskus heitin muita ihmisiä kakallani tai hieroin sitä heidän kasvoihin tai hiuksiin. Lääkkeitä en syönyt vaan heittelin ne pitkin seiniä koska terve ihminen kuten minä ei tarvitse lääkkeitä. Sitten minä usein itsetyydytin itseäni täysin avoimesti siellä enkä käynyt pesulla.
Eräänä päivänä minä onnistuin karkaamaan sieltä ja juoksin kaupungin läpi alasti kotiin jonne on sairaalasta aika pitkä matka. Kotona oltiin aika ihmeissään kun minä tulin yllättäen kotiin. Kotona minä olen jatkanut samanlaista elämää kuin sairaalassa. Olen ollut nyt muutaman päivän kotona. Minä kuljen paikasta toiseen alasti, teen tarpeeni juuri siihen missä satun sillä hetkellä olemaan, harrastan itsetyydytystä missä vain olen kun sattuu haluttamaan, nauran estoitta poikkeaville ihmisille, osoittelen heitä sormella ja pilkkaan heitä. Siis vaikka lyhytkasvuisille, vanhuksille, pyörätuolin käyttäjille, raskaana oleville naisille tai vaikka tummaihoisille apinoille jotka muistuttavat ihmistä mutta ovat apinoita koska ovat mustia. Kotona minä riehun, rikon paikkoja, kiusaan perheenjäseniäni, kiroilen, pilkkaan perhettäni vahingoitan meidän perheen eläimiä. Kaikki meidän kissat olen kuristanut, kaksi viidestä koirasta olen potkinut todella huonoon kuntoon, 12-vuotiaan siskon undulaatit päästin vapaaksi niin että ne eivät varmastikaan palaa enää takaisin, 14-vuotiaan veljen akvaariokalat myrkytin kuoliaaksi ja meidän perheen yhteistä hevosta olen käynyt kiusaamassa niin että se ei enää päästä ketään lähelleen saati anna ratsastaa itsellään. Muutenkin olen aiheuttanut vahinkoa, poltin esim. leikkimökin ja olen rikkonut paljon tavaroita, esimerkiksi nuorempien sisarusten leluista olen rikkonut suurimman osan. Monta kertaa olen karannut esim. kirjastoon ja kauppaan, kirjastossa olen tuhonnut paljon kirjoja ja kaupassa olen heitellyt tavaroita ympäriinsä niin että ne ovat tuhoutuneet. Olen aina ollut alasti, tehnyt tarpeet mihin haluan ja itsetyydyttänyt missä haluan. Tänään olin puistossa kun alkoi haluttamaan niin aloin tyydyttämään itseäni siellä aikuisten ja lasten nähden.
Minulle on sanottu, että huomenna minut haetaan takaisin sairaalaan ja siellä minut pistetään kuriin. Minua kuuleman mukaan vahditaan siellä koko ajan että en pääse tekemään mitään sellaista mitä nykyään teen ja siellä joudun olemaan suljetussa kopissa josta en pääse pois muuten kun minut viedään väkisin pesulle tms. Lääkkeet kuuleman mukaan annetaan väkisin ruiskeena pakaraan ja siellä joudun olemaan pakkopaidassa ja sidottuna kiinni sänkyyn että en pääse liikkumaan. Minua vain naurattaa koska ei tervettä ihmistä sairaalaan oteta ja minä olen terve. Minä vain käyttäydyn luonteeni mukaisesti. Aikaisemmin elin valheessa ja esitin olevani toisenlainen kuin olen. Nyt käyttäydyn luonteeni mukaan. Kyllä niin saa tehdä. Suomi on vapaa maa ja täällä saa tehdä mitä haluaa. Isä sulki minut kellarissa olevaan komeroon josta iltapäivällä pitäisi lääkärien tulla hakemaan minua mutta he eivät tiedä, että minulla on iso ja terävä veitsi jolla minä lyön niitä kaikkia jotka yrittävät minua pois viedä.
No nyt ne ilmeisesti ovat tulossa hakemaan minua mutta minulla on veitsi valmiina jolla minä lyön ja viiltelen kaikkia jotka käyvät kimppuuni.