Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan nukkumisesta..

Vierailija
01.09.2014 |

Heippa! Mulla on jo 7kk vanha lapsi, mutta mietin vieläkin että joko uskaltaa antaa lapsen nukkua vatsallaan? Mua jostain syystä pelottaa kamalasti että jotain käy jos annan tytön nukkua iteksiään vatsallaan, mikä on vähän hölmöä kun tyttö tahtois just vatsallaan nukkua parhaiten. Kätkytkuolema tai tukehtuminen kauhistuttaa. Kertokaa nyt, oonko ihan sekopää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Vahditko sitä yölläkin vieressä ettei käänny?

Vierailija
2/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu vieressä.. sillon uskallan antaa nukkuu vatsallaan..vähän aikaa ainaki. Herään kuitenki jos vähän liikahtaakaa..taidan olla vähäsen ylivirittynyt. :/ ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet. Meinaatko valvoa vieressä kun lapsi on taapero, murkku, aikuinen?

Vierailija
4/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nukkua vatsallaan, kun osaa itse vatsalleen kääntyä.

Vierailija
5/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk vauvani kääntyy aina vatsalleen nukkumaan, pinnikseen lasken kyljelleen mutta aika pian tosiaan on jo mahallaan. Ei osaa kääntyä vielä itse selälleen, mutta päänsä hallitsee jo niin hyvin että luotan hänen osaavan kyllä nostaa ja kääntää päätään jos naama on liikaa patjassa kiinni. Tai uskon, että alkaa pitää meteliä jos ei viihdykään siinä asennossa. En halua ruveta kääntelemään ja turhaan herättämään enkä varsinkaan valvomaan kärppänä koko yötä vieressä.

Vierailija
6/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua..varmaan musta on tulossa helikopteriäiti tai jotain. En vaan pääse yli menetyksen pelosta! Lapsi on niin pitkään ollu toiveissa ja ja nyt kun se on elämässä niin en tiiä miten kestäusin jos jotain kävis. Minkä ikäisinä muitten vauvat on saanu vatsallaan nukkua? Sillon kun itse kääntyy? Ap

Vierailija
7/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis, anteeksi kirjotusvirheistä ja kiitos vastauksista. :) ap

Vierailija
8/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukkunu tosiaan siitä ku osannu itse kääntyä.

Vierailija
9/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani aluksi nukkui vain sylissä, selällään tai vieressäni kyljellään. Kääntyi mahalta selälleen ja toisinpäin jo reilun kahden kuukauden iässä. Sen jälkeen on nukkunut suurimmaksi osaksi  mahallaan vaikka aluksi olisikin ollut kyljellään/selällään niin kääntyy pian maha-asentoon. Jos on jäntevä tyyppi, kannattelee hyvin päätään ja kääntyy itse, niin olisin huoleti ja antaisin lapsen valita uniasentonsa itse.

Vierailija
10/10 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on 3kk vanhasta osannut kääntyillä itse ja kannatellut päätään melkein alusta asti hyvin, todella jäntevä siis. Isokokoinenkin on. Siltikin hirvittää :/.. mutta pakkohan mun jossain vaiheessa rentoutua. En vaan tiiä miten.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän