Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rikkoo lupauksia kerta toisensa jälkeen

Vierailija
01.09.2014 |

Tosiaan aina rikkoo lupauksia ja kun siitä loukkaannun niin yleensä vastaanotto on "joojoo, en todellakaan ole noin paska mitä annat ymmärtää. Ei jaksa riidellä, voitko lopettaa. En tajunnut, että se on niin tärkeää sulle".

Vaikka samasta asiasta oltais käyty tappelu 100 kertaa ja mies lopulta aina lupaa, että nyt oikeesti tämä ei enää ikinä toistu, niin aina se kuitenkin toistuu. Sitten se kuitataan sillä, ettei hän tahallaan mua loukkaa, ja että minä suurentelen. Ikinä ei voi vain myöntää. Ja mistä tällainen lupausten rikkominen johtuu, miksi pitää luvata jos ei pysty pitämään?? Ja esim. olen pyytänyt, että mies antaisi kuulua itsestään jotain jos lähtee baariin poikien kanssa. Aina hän lupaa, melkein ikinä se ei pidä. Onko sekin liikaa pyydetty. Ei kai minunkaa tarvitse nyt sitten vain sanoa, että okei ei luvata enää mitää, koska ei sen niin kuulu suhteessa mennä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mietit eroa, kun mies ei ilmottele itsestään baari-illan aikana?

:O

Minusta on jo käsittämätön ressukka jos käy baarissa vielä kun ilmeisesti aikuisesta ihmisestä kyse. Ei mulle vain jäänyt sellainen tylsä teinivaihe päälle. Baareissahan käy teinit alle 25v. Ehdoton ei naiselle jos vielä 30v ja baarit kiinnostaa. Itse kävin viimeksi 10 vuotta sitten ja alle 25 vuotiaana joka viikko. M37v

Vierailija
22/46 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen nainen. Mitkään lupaukset ei pidä ja sitten ihmetellään kun suututaan lupauksen rikkomisesta:

"Sä lupasit ettet tee noin."

"Entä sitten. Älä valita."

___

"Sä lupasit ettet tee noin."

"Oma vikas. Mä olin aika kännissä kun lupasin, ei olisi kannattanut uskoa."

___

"Taas sä rikoit lupauksesi."

"Enkä rikkonut."

"Sä lupasit ettei tätä tapahdu."

"No, mutku mun piti."

___

"Suhun ei kyllä voi luottaa. Sä rikot aina lupauksesi."

"Ei pidä paikkaansa. Olen tosi luotettava ja pidän aina lupaukseni."

"No entäs nämä kerrat, X, Y, Z?"

"No, sellaiset tärkeät lupaukset."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttavaa elää valehtelevan kakaran kanssa. Lähde kun vielä voit, tuo vain pahenee. Kokemusta on.

Vierailija
24/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko kakkosta. Koska jos sitä ei ole ..ei ole rakkauttakaan.

Hyi hitto näitä sun jatkuvia kakkos perseilyjä! Tajuatko ettei kaikki äijät halua sitä p s ka reikää höylätä, joten voit lopettaa nuo kommentoinnit.

Jotkut pitävät sitä jopa hømôjen hommana joten ehkä sinun kannattaisi etsiä itsellesi ruskean R:n ritari, jotta et eläisi puutteessa

Vierailija
25/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen käytös taitaa olla hyvin tyypillistä monelle miehelle. Aika noloa selkärangattomuutta mieheltä. Omakin mieheni teki aikansa tuota, että lupaili kaikkea kunnes tajusi itsekin lopettaa lupailut. Nyt kyllä vituttaa kun mies ei osaa edes lyödä kesälomasuunnitelmia lukkoon, kun eihän hän nyt voi luvata mitään. Ihmiset yleensäkin ovat nykyään vain omaa napaa tuijottavia hömelöitä joiden sanaan ei voi kohta enää luottaa, kun aina saa vain omille näpeille.

Vierailija
26/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä näitä tilanteita, kun mies on lähdössä baariin niin vaimo pidättelee ovella ja nalkuttaa ettet lähde mihinkään, jos et lupaa soittaa baarista ja kertoa kaikkea. Jotain kiristämistä.

Vierailija
27/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä näitä tilanteita, kun mies on lähdössä baariin niin vaimo pidättelee ovella ja nalkuttaa ettet lähde mihinkään, jos et lupaa soittaa baarista ja kertoa kaikkea. Jotain kiristämistä.

Näitä tapauksia varmaan riittää, mutta en usko että ap:n tapaus on tällainen

Vierailija
28/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeita asioita mies on luvannut? Minulla ärsyttäisi, jos puoliso pyytäisi oleen yhteydessä baari-iltana. Jotain kontrollointia.

Sitten kannattaa varmaan sanoa, että no way Josefina, en oo raportoimassa. Eikä antaa tyhjiä lupauksia ja ärtyä siitä, kun toinen tyhmänä uskoo, että toisen sanomisiin voi vähän luottaakin.

S**tna että ärsyttää nää oman elämänsä telepaatikot, jotka odottaa että toisen pitäisi tietää mitä ne ajattelee ja toimia sen mukaisesti. Kun tosiasiassa miehen kantti ei vaan riitä sanoa, mitä ajattelee.

Vierailija
29/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä parisuhde se sellainen on, kun ei voi luottaa toisen lupauksiin. Eroakko pitäisi..

Ap

Oikeassa olet, parisuhteeseen kuuluu molemminpuolinen luottamus ja kunnioitus. Valitettavasti teiltä puuttuu molemmat. Omakohtaisena kokemuksena kerron että jonkun aikaa jaksaa katsoa mutta kyllä siinä seinä vastaan tulee, sillä tuollaiset ihmiset ei muutu. Parasta sinulle ja omalle hyvinvoinnillesi on se ero

Vierailija
30/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää "antaa kuulua itsestään" jos menee baariin viettämään iltaa kavereitten kanssa? Kuuloostaa sairaalloiselta, mustasukkaiselta kyttäämiseltä. Anna nyt hyvänen aika miehen olla ystävien kanssa ilman että pitää koko aika raportoida sinulle. En yhtään ihmettele että unohtaa tai ei jaksa tuollaista.

Vierailija
31/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen johtuu kasvatuksesta, ei ole ikinä opetettu mitä tarkoittaa kun lupaa jotain, ikinä ei ole ollut mitään seurauksia kun lupaukset rikkoo. Aikuisena asiat ovat sitten vaikeampaa oppia kuin lapsena ja siihen varsinkin pitää olla omaa tahtoa muuttua...

Vierailija
32/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei varmaan jaksa olla enää suhteessakaan tuollaisen naisen kanssa, joka valittaa turhasta, ja kehittää riitoja, joiden alkusyy on mustasukkaisuus ja tarve kontrolloida miehen menoja. Siitähän tuollaisessa "pakko viestitellä vaikka omissa menoissa" jutussa on kysymys.

Vierailija
33/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen käytös taitaa olla hyvin tyypillistä monelle miehelle. Aika noloa selkärangattomuutta mieheltä. Omakin mieheni teki aikansa tuota, että lupaili kaikkea kunnes tajusi itsekin lopettaa lupailut. Nyt kyllä vituttaa kun mies ei osaa edes lyödä kesälomasuunnitelmia lukkoon, kun eihän hän nyt voi luvata mitään. Ihmiset yleensäkin ovat nykyään vain omaa napaa tuijottavia hömelöitä joiden sanaan ei voi kohta enää luottaa, kun aina saa vain omille näpeille.

Tuohon auttaa kun ulkoistaa hemmon kokonaan omista kesälomasuunnitelmistaan sillä periaatteella että koska ei ole imoittanut mitään niin itse menet sitten lasten/kavereiden kanssa välittämättä hänestä. Esim. ulkomaanreissun varaaminen ilman miestä.

Vierailija
34/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta joskus harmittaa kun teille ei tohdi mitään miehestänne sanoa vaikka mies olisi kuinka sika. Itse pitää hakata päätä vuosikausia seinään ja lapsetkin tehdä, ennen kuin tajuatte..

Siis mikä niissä miehissä viehättää jos se on sisältä mätä??? Ettekö te kunnioita itseänne?

Siksi, että holistit voivat pitkään esittää kunnollista. On hyvä työpaikka, perhe, talot ja muut asiat kunnossa. Perhe vaan tuntee nahoissaan vuosien myötä, kun lupaukset ei pidä, musta tunnemössö vyöryy kodissa ja tuhoaa lastenkin aikuisuuden ja parisuhteet. Lähtekää lipettiin holistin luota jos lasten terveys ja tulevaisuus on teille kallis!

Vierailija
35/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mietit eroa, kun mies ei ilmottele itsestään baari-illan aikana?

:O

Tai tule minuutilleen töistä klo 16.30 ;D Anna mun kaikki kestää...

Vierailija
36/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInun eksäni oli myös tuollainen. Siksi peruuntui mökkireissuja, yhteisiä lautapeli-iltoja lasten kanssa, siksi hän katosi keskellä yötä baariin, tai sekoili kuitenkin uudestaan ja repi kauniisti kirjoittamani valokuva-albumit.

Nyt on jo kuollut ja kuopattu koko ukko. Koi itsensä rappiolle.

Aloin itkemään, kun luin tämän. Voi ei. Otan osaa suruusi ja onnea elämääsi.

Vierailija
37/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole oleellista se, että mies "rikkonut" jonkin keinotekoisen sinun vaatiman lupauksen että pitää antaa kuulua itsestään koko ajan kavereittenkin kanssa ollessaan. Tässä on kyse siitä ettet luota mieheen, ja sitä kannattaa lähteä selvittämään ihan ensiksi katsomalla peiliin.

Vierailija
38/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää "antaa kuulua itsestään" jos menee baariin viettämään iltaa kavereitten kanssa? Kuuloostaa sairaalloiselta, mustasukkaiselta kyttäämiseltä. Anna nyt hyvänen aika miehen olla ystävien kanssa ilman että pitää koko aika raportoida sinulle. En yhtään ihmettele että unohtaa tai ei jaksa tuollaista.

Näin. Voithan ap kesken ukon baari-illan laittaa "vahingossa" viestin, että "nyt voit kulta tulla, ukko baarissa, odottelen... "

Mitä sitä turhia raportoimaan vaikka vahinkoviestejä voi lipsahtaa innokkaana.

Ja jos puoliso ei kärttyisänä odota niin kuin on oletus niin siitä voi vetää johtopäätökset.

Vierailija
39/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin jäin ihmettelemään tuota baarihommaa, että toinen menee baariin, toinen ei, niin miksi sieltä pitää soitella? Siis kännissä soitella selvinpäin olevalle? Kyllä minä olen onnellinen, elleivät ihmiset soittele mulle kännissä baarilta. 

No, tuo nyt oli tuollainen esimerkki vaan, kyllä se yleisasia tuli selväksi. 

Vierailija
40/46 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Voithan ap kesken ukon baari-illan laittaa "vahingossa" viestin, että "nyt voit kulta tulla, ukko baarissa, odottelen... "

Mitä sitä turhia raportoimaan vaikka vahinkoviestejä voi lipsahtaa innokkaana.

Ja jos puoliso ei kärttyisänä odota niin kuin on oletus niin siitä voi vetää johtopäätökset.

??? Kohta saadaan lukea taas iltalehdestä tai jostain, että mustasukkaisuusdraama ja äijä tappoi morsmaikkunsa kännissä. Älä nyt yllytä toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi