Olen siinä pisteessä etten enää jaksa
Olen järjestänyt itseni kuseen ja umpikujaan. Aivan liian pitkään olen esittänyt kaikille, että suruja tulee ja menee, olen ihan ok. Todellisuus on vähän toinen. En pääse yli ihmisten ilkeistä teoista, siitä etten kelpaa miehille ja siitä pohjattomasta arvottomuuden tunteesta. Tiedän ihmistyypin, joka on poikkeuksetta kaikille ilkeä. Silti uskon, että kaikki ihmiset väheksyvät minua henk.koht., olen liian lihava ja tylsä. En pääse yli lihavuuteni ajattelusta, olen lyhyt, mutta alaosani on kokoa 29"-30" / 38. Yläosa riippuen vaatteesta S tai M. Olen tajunmut, että minun pitäisi kertoa ystävilleni ja perheelleni: OLEN MASENTUNUT. OLLUT JO VAIKKA KUINKA KAUAN. TUNNEN JATKUVAA ARVOTTOMUUDEN TUNNETTA JA TOIVON OMAA KUOLEMAANI. mutta en kykene :'( en halua sääliä, en halua paljastua, olen feikki. Feikkaan, että vähän vituttaa, mutta voin ihan hyvin. En voi tippaakaan hyvin. En usko että tästä on ulospääsyä. Ikinä. Olen tosissani. Olen vajonnut niin syvälle suohon enkä arvosta itseäni. Olen huono.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 02:08"]Mee lekuriin ja kerro toi kaikki sille. Pitkästä masennuksesta paraneminen kestää tosi kauan mutta jos et aloita sitä paranemista niin sitä ei tapahdu ollenkaan.
[/quote]
En tiedä miten pystyn siihen. :'( olen tiennytjo pitkään että tarvitsen apua, mutta sen hakeminen on niin iso askel. Tekisi mieli vain vajota syvemmälle ja kuolla.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 02:09"]Minkä ikäinen olet?
[/quote]
Päälle parikymppinen...
Varaa mielenterveystoimistoon aika. Keskusteluapu ja tuntojen purkaminen ihan oikealle ihmiselle netin sijaan voi olla suurempi helpotus kuin uskotkaan.
Olet hyvä ihminen jos vain päätät olla sitä aina tässä ja nyt-asenteella. Eilinen on eilinen.
Mulla itelläni kesti myös tosi kauan ennen ku pystyin hakea apua, monta vuotta. Lopulta oli pakko mennä ku aloin itkee töissä ilman syytä. Se kynnys on tosi iso mutta lupaan että ku meet sinne lääkäriin ja kerrot miten asiat on niin se jo helpottaa.
Onko sinulla ketään ihmistä, jolle voisit puhua?
Vaihtoehto olisi myös soittaa johonkin mielenterveysseuran päivystävään puhelimeen. Voi soittaa anonyymina ja sieltä saa varmasti hyviä neivoja.
6 viestistä unohtui
tännekin voi soittaa
http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/valtakunnallinen_kriisipuhelin
Minun on pakko nukkua hetki, palaan myöhemmin.
Lupaa minulle, että haet apua heti tänään. Sinä olet minulle tärkeä ihminen. Minä koen, että haluan tukea jokaista, joka on masentunut, ylös sieltä masennuksen suosta. Sinä pääset sieltä ylös, kut saat apua, aivan varmasti. Lupaa, minulle, että hoidat itsesi kuntoon. Hakeudu vaikkapa omalääkärille (en tiedä oletko opiskelija tms) ja kerro hänelle kaikki tuo mitä kerroit meille.
Mee lekuriin ja kerro toi kaikki sille. Pitkästä masennuksesta paraneminen kestää tosi kauan mutta jos et aloita sitä paranemista niin sitä ei tapahdu ollenkaan.