Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi kiusallisin hetki?

Vierailija
31.08.2014 |

Minulla varmaan se, kun nuorempana olin kamalan mustasukkainen miehen exästä. Olimme päivää aiemmin keskustelleet miehen kanssa hänen exästään, kun menimme kotiini päivälliselle. Siellä tuli puhetta nimistä ja isäni kailottaa, että Sannalle muuten meinattiin antaa aikoinaan nimeksi Veera! Tämä Veera sattuu myös olemaan mieheni exän nimi... Voi että olimme mieheni kanssa molemmat vaivaantuneita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo elänyt. Mulla ehkä sormet väärissä aukoissa väärään aikaan tai mokaaminen lavalla suuren yleisön edessä.

Vierailija
2/3 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin tarinaan kuuluu exä :D en nyt tiedä oliko kaikista kiusallisin koko elämäni aikana, mutta hävetti kyllä ainakin kovasti... Exäni on työkseen käytösongelmaisten lasten kanssa. Kun olin kaupassa oman 7-vuotiaan lapseni kanssa, hän sai aivan ennennäkemättömän raivokohtauksen. Huusi ja potkiutu lattialla, aivan kuten jokin 2-vuotias, kun en suostunut ostamaan hänen haluamaansa lelua. Silloin juuri exäni kävelee perheensä ja hienosti käyttäytyvien lapsiensa kanssa ohitse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eronnut miehestä joka petti minua, olin vanhempanieni luona kylässä ja soitin heille ääniviestin jossa sanoin kovaan ääneen " et kunnioita yhtään minua, oon antanut siu kodin,oon pessypyykit ja annoin jopa persettä " isäni kuuli viestin. Vitti että hävetti. En kehtaa mennä heille kylään sillä perseseksi mielikuvana omasta tyttärestä lihavan alkoholistin kanssa joka pyöritti 16 vuotta nuorempia tyttöjä on jopa itselle liikaa 🥺🥺🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi