Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen kateellinen miehen kaveriviikonlopusta?

Vierailija
31.08.2014 |

Mieheni haluaa silloin tällöin mutta harvakseltaan järjestää kavereilleen meillä kotona viikonlopun, jossa minä en ole paikalla. Tekevät 'poikien' juttuja harrastuksen parissa, viettävät aikaa keskenään, käyvät kaupungilla ym.

Minua loukkaa, et on tärkeää, että en ole tuona viikonloppuna kotona. Asia saa melkein lapsellisia piirteitä. Selittäkää, miksi tuo tuntuu minusta loukkaavalta?

Maija

P.S. Esimerkki naurettavan lapsellisesta piirteestä on, että minulle tulee mieleen, jos pitäisimme hääjuhlat, en haluaisi että näitä miehen kavereita kutsuttaisiin, jos en kerran minä mahdu nukkumaan saman katon alla makuuhuoneessa kun he yöpyvät olkkarissa ja vierashuoneessa (meillä on ok-talo maalla). Naurettavaa, tiedän. Ja nuo miehen kaverit miehelle tärkeitä. Käyvät meillä harvakseltaan mutta tuntuu et minun ja miehen välille syntyy aina skismaa, kun mies koettaa varmistella, että en ole tuona viikonloppuna kotona.

Kaveripiiristä tiedän kumpaakin tapaa eli et avovaimo nukkuu makkarissa kun mies kavereineen viettää poikien iltaa olkkarissa. Mut myös sitä, et avovaimo järjestää itselleen muuta ohjelmaa kun miehen kaverit tulee käymään. Miksi minua loukkaa, et minut 'siivotaan' pois talosta miehen kavereiden tullessa käymään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina tyttöjen ilta kerran vuodessa yhden ystäväni omakotitalossa. Tämä ystävä järjestää miehensä pois. Todellakin tyttöjen ilta/viikonloppu menee pilalle, jos mies siellä roikkuu! Sama koskee miesten viikonloppua, sillon talossa ei tarvita naisia. Ap, olet naurettava! Anna miehesi viettää kavereiden kanssa laatuaikaa, äläkä vingu siinä!

Vierailija
2/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko kateutesi siitä, ettei sinulla ole moista kaveriporukkaa, jolle voisit vuorostasi järkätä iltamia? Kuulostaa siltä, että olet kateellinen juurikin näistä miehesi ihmissuhteista ja siksi haluat "omia" miehen itsellesi.

Itse en haluaisi olla läsnä (enkä ole ollutkaan) kun (ex-)mies piti meillä vastaavia äijäviikonloppuja kavereilleen. Ja heittäisin myös miehen ulos :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa varmaan olette. Ja koetan järjestää jotain itselle mukavaa kyseisenä viikonloppuna. Silti tuollainen kaveriviikonloppu kiristää välejäni puolisoon.

Mikä vähentäisi kateuttani?

Ap

Vierailija
4/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 12:12"]

Oikeassa varmaan olette. Ja koetan järjestää jotain itselle mukavaa kyseisenä viikonloppuna. Silti tuollainen kaveriviikonloppu kiristää välejäni puolisoon. Mikä vähentäisi kateuttani? Ap

[/quote]Kateutta saat vähemmäksi keksimällä sitä omaa kivaa tekemistä!! Omia harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, ihan mitä vain. Kai sinulla on työpaikka? Ja sen myötä rahaa käytössäsi? Onko sinulla nyt mitään omaa vai pyöriikö elämäsi vain ja ainoastaan miehesi ympärillä? Kauhea riippakivi olet jos niin asia on... Kuten nka vanhoja olette?

Vierailija
5/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 12:12"]

Oikeassa varmaan olette. Ja koetan järjestää jotain itselle mukavaa kyseisenä viikonloppuna. Silti tuollainen kaveriviikonloppu kiristää välejäni puolisoon. Mikä vähentäisi kateuttani? Ap

[/quote]

Itsetunnon kasvattaminen.

Vierailija
6/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa, että haluat olla paikalla. Mä en haluaisi, enkä haluaisi miestä nuohoamaan nurkkiin, jos mulla olis tyttöjen ilta.

Vierailija
7/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Yhtä lailla se senkin kotisi on jossa saat olla mikäli niin haluat. Eri asia sitten onkin haluatko viettää aikaa kun asunnossa on monta äijää viettämässä miesten viikonloppua. Meillä mitään saan valita olenko paikalla vai ei, ei se heitä häiritse, mutta kun tiedän mitä se meno on, pidän huolen että mulla on jotain muuta tekemistä sen vkl ajan :)

Vierailija
8/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti haluaisi olla kotona tuolloin vaikka pyydettäisiin, vaan järjestäisin jonkun mukavan reissun ystävieni kanssa. Koti pitäisi tietenkin olla tasan tarkkaan siisti kun tulen. Ei tuo minua mitenkään loukkaisi, päinvastoin, saattaisin ehdottaa miehelle useamminkin järjestelyä ja varaisin vaikka parin yön Tallinnan tai Ruotsin reissun. Ap:lla taitaa olla kuitenkin vähän ideat ja ystävät vähissä kun ei osaa ottaa miesvapaastaan iloa irti ja se ei ole miehen vika.

Vierailija
9/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla kotona mutta mielummin lähden itse omien kavereiden kanssa jonnekin. Kai sulla omia kavereita on?

Vierailija
10/10 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on juuri tuollainen kuin ap eli yhtään ei antaisi sitä omaa rauhaa ja aikaa kvereiden kanssa ja koko ajan pitäisi huomioida ja ottaa mukaan. Rasittavaa kyyläämistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme